30.

510 38 5
                                    

"Yoongi,ty ju miluješ."dobieral si ma Jimin,keď sme fajčili pri stane."To nie je pravda."snažil som sa zahovárať i keď som sám vedel že to nie je pravda.

"Min Yoogi to stačí,nemôžeš do konca žiť bez citov,láska je normálna vec a navyše ju miluješ,vždy keď klameš,škriabeš sa na krku."povedal sebaisto.

Prehral som,Jimin ma pozná viac ako som si myslel,tomu sa hovorì ozajstný kamarát."Fajn,tentokrát máš pravdu ty."povedal som a odhodil cigaretu.

"Ja viem."povedal egoisticky."Ale neviem ako jej to povedať,vieš že na takéto presladené veci niesom."povzdychol som si.

"Kľud Yoongi,,keď rpíde ten čas,budeš rozprávať sám od seba,vtedy na nič iné nebudeš myslieť."vysvetloval mi.

"Veď skoro nič o nej neviem."skryl som si tvár do dlaní."Dnes večer sa s ňou porozprávaj o tom čo ju baví,čo mä rada a tak a potom čím skôr či neskôr sa jej to opýtaš."navrhol mi.

"Nikdy som to nechcel povedať,ale čo by som bez teba robil Jimin."povedal som a bratsky ho objal.

"Sám neviem čo by si bezomňa robil."uškrnul sa a potľapkal ma po ramene."Ja idem pomôcť chalanom s ohňiskom."usmial sa a kráčal odomňa preč.

"Nezabudni si zase spáliť zásteru."podpichoval som ho,pretožr môj najlepší kamarát je prvotriedne trdlo.

"Hahahah."sarkasticky sa zasmial a odišiel."Duh."povzdychol som si.Vyznávanie citov nie je moja parketa.
''''''''''
Younin pohľad
"Ty si to vAážne spravila,vážne!"opakoval Tae neustále dookola popritom ako sme zbierali ďalšie drevo na oheň."Ano spravila,môžeš už zavrieť ústa Tae?Tak som to spravila a hotovo."pretočila som očami a ďalej zbierala kusy dreva.

"Myslíte že ma má Yoongi tiež rád?"po chvíli ticha som sa neisto spýtala.

V hlave mi to celú dobu blúdilo,predsa len Yoongi je mafián a mafiáni striedajú baby ako ponožky,no nie?

"Ty si spadla na hlavu?"spýtal sa ma neveriacky Kookie."On ťa miluje,som si s Kookiem istý na 100%!"usmial sa Taehyung spolu s Jungkookom.

"Ale aj tak sa ho nepýtaj prvá či by chcel byť s tebou vo vzťahu,to sa majú pýtať muži."poučoval ma Tae.

"Zaujíma ma ako ste sa vlastne dali dokopy?"nähle som sa spýtala.Chcela som počuť ich love story,love story medzi dvoma chlapcami ktorý sù mafiáni.

"No začalo to čisto od toho ako sme sa spoznali.Kookie mal vtedy 15 a ja 17.Do toho veku sa mi popravdu gayovia hnusili,nevedel som pochopiť ako chlapec môže milovať chlapca.Lenže to sa zmenilo.Jakmile som sa stretol prvýkrát s Kookiem,moje srdce ho jednoducho chcelo.Trávil som s ním najviac času a kedže sa pridal do gangu ako posledný,učil som ho strielať.A vtedy raz som si ho pritiahol za pás k sebe a prvýkrát ho pobozkal,bál som sa jeho reakcie ale aj on ma miloval.Bolo to vlastne rok po tom čo sme sa poznali a ja toho bozku nikdy nebudem ľutovať."dorozprával Tae a zamilovane sa pozrel na Jungkooka.

Vyhŕkli mi slzy,to je také zlaté a dojemné."Prajem vám to dvom na celý život."usmiala som sa a vrátili sme sa naspäť na náš kemp.

''''''''
Bolo niečo okolo desiatej večer a všetci sme sa rozhodli že pôjdeme do stanov.Pokojne som si ľahla a chcela som spať."Younseo môžeme sa porozprávať?"ozval sa potichu Yoongiho hlas.

Posadila som sa a pozrela na neho."Chcel by som vedieť čo ťa baví,čo máš rada a tak,vlastne o tebe skoro nič neviem."poškriabal sa na zátylku.Nedokázala som pochopiť nač mu to je no bolo mi to potom jedno.

Začala som o sebe rozprávať,všetko a potom aj on.Dozvedela som sa že vie hrať na klavíri,repuje a skladá piesne.

Dorozprávali sme sa a išli spať,no ešte pred tým som cítila niečo vlhké na mojom líci.

Dal mi pusu.
'''''
Yep,som späť!Mianhae za takú dlhú prestávku ale chcela som si užiť dovolenky,dúfam že sa nehneváte:(každopádne budem rada za votes a komenty,tak zatiaľ Annyeong!!♡

No FeelingsWhere stories live. Discover now