10.

638 40 7
                                    

"Vieš čo aj hej,dnes som ju chytil okolo pása a celù cestu do školy.Nič nehovorila a asi sa jej páčim."uškrnul som sa.

"Jajže si ju chytil za riť."uchcechtol sa Tae."Nabudúce."nahodil som lišiacky výraz.

"Pán Taehyung,vidím že vás zaujíma všetko len nie tento výklad.Môžete mi povedať vôbec o kom sa tu bavíme?"povedala nejaká 60 ročna stará profesorka.

Ale noták nie sme už na základnej.Tí učitelia boli aj vždy budú poroadni zasrani.

"O Van Ghogovi."pretočil očami Tae ."Máte štastie."povedala Profesorka.

"Bbube,to nie je štastie.Len vy ste si neuvedomila že sme na vysokek nie na tej sopliackej základke.Tu sa písomečky nepíšu a už vôbec sa tu memá skúšať.Ja som tu iba preto aby som zabil čas."uchcechtol sa Tae a všetci dospelí sa za"ali smiať.

No,až na profesorku,z ktorej sa parilo ako z lokomotívi."Toto vám nezabudnem pán Kim."povedala hnusne.

Opäť pokračovala vo svojom výklade,až som skoro zaspal.
••
Bol obed a opäť ten humus ktorému vravia jedlo.

Lyžičkou som sa hrabal v takzvanom "prívarku" a vnímal všetko čo sa okolo mňa deje.

Kuchárka sa hádala s nejakým žiakom,pri rohu sa smiala banda dievčat ktoré sa kukali po chalanoch,pri "špeciálnom" stole sedel chlapčenský basketbalový tým(v ktorom som mal byť aj ja) a predomnou som zbadal prichádzajúcu Youn s Hoseokom.

Bez opýtania si prisadli a robili to isté čo ja."Ahoj Yoongi."pozdravila sa mi Youn,zatiaľ čo Hoseok bol ticho."Ahoj Youn."povedal som zretelnejšie aby Hoseok reagoval.

"Ah dobrý pán Min."uškrnul sa Hoseok a drgol ma."Čau."pretočil som očami.

"Fuj toto sa nedá jesť,nechcete ísť do nejakého pubu?Tae s Jungkookom idú niekam a určite by im nevadilo zaplatiť aj za nás."uškrnul sa Hoseok a tanier s "jedlom" odsunul čo najďalej.

"Rada by som ale mám už niečo."poškriabala sa na zátylku Youn.

"A čo také?"spýtal sa Hoseok s falošným záujmom."Chodím na výtvarné hodiny.Akože kreslenie portrétov atak."usmiala sa.

"A inak aj tak už teraz sa mi to začína takže ja idem,čaute."zamávala rukou a zmizla.

Kreslenie portrétov.Počul som že tam môže hocikto prísť ako model a namalujú ho.

"Hoseok ani ja nejdem idem sa najesť domov,mama kúpila  ramen s kimchi a kimbapom."zatváril som sa ako najhladnejší človek(čo som v tej cjvili aj bol) a bez slova som išiel hladať učebnu výtvarnej.

Trvalo mi to dlhšie ako som si myslel.Budova bola veľká a výtvarná učebňa bola od jedálne na druhej strane budovy.

Zaklopal som a vstúpil do triedy."Dobrý."pozdravil som sa učitelke.

"Ahh konečne,niekto kto si našiel čas."povedala nadšene profesorka."Tam si chodte sadnúť,žiaci a vy sa pustite do práce,dnešnou úlohou bude namalovať tohto mladého muža."ukázala na stoličku ktorá bola v strede miestnosti.

"Yoongi?"spýtala sa potichu Youn na ktorú som mrkol.Začervenala  sa a odvrátila svoj zrak k plátne.

Zatváril som sa čo najviac sexy ako viem(aj keď ja sa snažiť ani nemusím) a priamo som sa pozeral na Youn.

Zatváril som sa čo najviac sexy ako viem(aj keď ja sa snažiť ani nemusím) a priamo som sa pozeral na Youn

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sedel som tam snáď celú večnosť a zabával na hambiacej sa Youn.Vždy sa na mňa iba sekundu pozrela aby doladila proporcie.

"Dobre!Dnes končíme."zakričala profesorka,na čo si všetci balili milión ceruziek."Min Yoongi však?Bola by som rada keby ste prišli aj nabudúcu hodinu a aj potom,ak by vám nevadilo.Chcem aby portrét dokočili."usmiala sa profesorka.

Nemo som prikývol.Profesorka odišla ako všetci ostatní až na Youn ktorá si balila stále veci.

Prišiel som potichu k obrazu.Mala iba načrtnutú celú postavu a niektoré časti tela ako napríklad oči ,začala tienovať.

"Wau to ti fakt ide."povedal som s úžasom."Ďakujem."povedala počas zbierania jej pomôcok.

"Pomôžem ti."povedal som a kľakol na zem kde mala popadané ceruzky.

Pozbierali sme všetky ceruzky a spolu kráčali k východu školy."Vidíme sa zajtra."neviem čo ma to popadlo ale pobozkal som ju na líce a bez slova odišiel.

Bola to súčasť plánu.
'''''''''
Annyeong! Nie nechcelo sa mi orezávať Yoongiho obrázok.Jop ja viem zase o nicom ale ale...neviem este to premyslím....dúfam že sa časť páčila..klydne piste komenty vždy rada odpoviem:3 a kto chce tak môže dať aj hviezdičku:33 tak zatial Annyeong!!

No FeelingsWhere stories live. Discover now