S myšlienkami na hádku s Kim a kričaním som spala ale prenasledovalo ma to.
Môj nie až tak pokojný spánok,prerušila vec ktorá mi pristála na tvári.Vydesene som sa zobudila.
"Ty si zabudla."povedal unavene Yoongi.Stál predomnou v čiernom smokingu."čo?"povedala som rozospato a pretrela som si oči.
"Obleč sa dnes ideme do klubu nezabudni čo máš robiť."povedal mi a odišiel.
Potom mi to doplo.Ideme za tým hackerom a ja budem hrať zlatokopku.
Prezliekla som sa namaľovala a išla dole.Všetci tam boli okrem Taehyunga a Jungkooka.Sadla som si vedľa Yoongiho.
"Na to by som tiež naletel."povedal Lišiacky Namjoon.Bože môj,zachráň ma.
"Taehyung ty idiot nevieš si oblielať bundu?"počula som Jungkooka ktorý nadával na Taehyungovu nešikovnosť.
Všetci sme boli zhromaždení.Jimin s Jinom fajčili,Hoseok niečo tukal do notebooku Yoongi s Joonom odišli pre zbrane a Taehyung a Kook sa rozprávali.
"Všetci si ich schovajte."oznámil Jin a podal všetkým zbrane.Nasadli sme do áut.
Ja som išla ako inak s Yoongim,Hoseokom,Jiminom a Jinom a Joon išiel s Kookom a Taehyungom.
"Nezabudnite byť hlavne nenápadný a ty Younseo nezabudni čo máš robiť."
Všetci sme si nasadili malé mikrofóny cez ktoré sme mohli komunikovať.Cítila som sa ako agent z FBI.
Dorazili sme na miesto.Bola to veľká budova s nápisom "Kaching Kasino".
Vystúpili sme z áut.Vnútri samé automaty,ludia ktorý hazardovali majlant penazí.Budovu tvorilo dve poschodia.
"Hľadajte ho."zaznelo v mikrofóne.Hľadala som modrovlasého chlapíka.Vyšla som na horné poschodie.
"Je na lavej strane."ozval sa Jungkook v mikrofóne.Muž sedel s partičkou a hrali Poker.
Zvládneš to Younseo.Nadýchla som sa a vykročila k modrovlasému mužovi.
"Ahoj fešák."obmotala som ruky okolo jeho hrude."Čau mačička."pozrel sa na mňa."Čo tak si dať drink a potom spolu niečo podniknúť?"povedala som provokatívne.
Bez slova sa postavil chytil ma okolo pása a mieril so mňou k baru."Mám ho."zašepkala som do mikrofónu."Vieš kam ho máš proviesť."ozval sa Yoongi.
"Dve vodky."povedal modrovlások."Nikdy som ťa tu nevidel mačička čo ta sem privádza.?"spýtal sa ma keď mi podával vodku.S nechuťou som tekutinu prehltla a pohár dala na stôl.
"Pekný muži ako si ty."zašepkala som a chytila ho za ruku."Kam ma vedieš?"poved omámene."Uvidíš."žmurkla som a ťahala som ho do miestnosti.
"To sa mi páči."Povedal lišiacky.Otvorila som dvere od tmavej miestnosti sotila som hi na stoličku,zatvorila som dvere a rozsvietila.
Okolo neho stáli Yoongi,Jungkook,Taehyung a Namjoon so zbranami.
"Takže opäť sa vidíme."zasmial sa Yoongi."Kurňa že mi to nedoplo."zamrmlal si modrovlások.
"Povieš nám všetko čo vieš o D inak zomrieš."povedal Joon a namieril mu zbran na hlavu."Nič nepoviem."precedil cez zuby modorvlások.
"Takže takto,buď to povieš alebo ťa postihne to najhoršie v živote."povedal Taehyung.
"Tak Hovor!"zakričal Yoongi."Dobre,D je na druhej strane mesta má novù mafiu,jeden z jeho mfie Han chodí s Kookom do triedy."začal.
Priam z neho sršal strach."Kde presne!"zavrčal Yoongi."***** naozaj viac neviem."vypovedal sa nám.
"Dobre."povedal Joon a odložili zbrane."Kook zabi ho."povedal s kľudom Yoongi.Chcela som namietať veď nám povedal čo chceme vedieť.
Ani som sa nenačakala a modrovláskové telo padlo k zemi."Padáme."zavelil Yoongi.
Jakmile sme otvorili dvere naskytol sa nám pohlad na 6 mužov.Držali v rukách zbraň."Youn schovaj sa."zašepkal mi Yoongi.
Jediné čo som videla ako chalani po sebe strielajú.Kooka a Joon askro zabili no oni mali lepšie reflexy.
"Ideme!"chytil ma za ruku Yoongi a utekali sme všetci zadným vchodom,všade bol chaos.
''''''''''''
Ahojte:) no jasan že si nedám prestávku ja som si to iba myslela:D a zase prekvapko:)
YOU ARE READING
No Feelings
FanfictionYounseo.Mladá žena,študujúca vysokú školu s úplne normálnym životom.Čo sa stane keď spozná Yoongiho a Chalanov? O jej novom živote sa jej mohlo iba snívať alebo to nazveme nočnou morou? Možno len z malej časti.