Ubehlo pár dní.S Yoongim som sa síce nepohádala ale zdalo sa mi že ma akosi ignoruje. Začalo ma to celkom dosť trápiť a v hlave som mala myšlienky typu"iba ma využíva na svoje potreby." Čo som aj tak vždy zahnala,pravdupovediac mi to vždy Tae s Kookom vyvrátili a povedali že to určite nie je pravda.
Bol stred týždňa a ja som sedela s Kim v kaviarni stým že jej poviem pravdu.Ano,Yoongi mi to dovolil,teda aspoň si to myslím.
"No hovor."povedala Kim a odpila zo svojej kávy.Ja som mala čaj,kávu som neznášala.
"Ako začať,vieš Yoongi a chalani sú mafiáni.Ja viem že to vyznie nepravdivo ale je to tak.Vlastne som bola nútená s nimi žiť a predstierať Yoongiho lriateľku ale ja som sa do neho napokon aj zaľúbila. Keď si mi volala,bola som s nimi v Japonsku.Skrývali sme sa pred nepriateľským gangom.
Ale uniesli ma.Našťastie mi jeden z gangu pomohol,asi mi neuveríš ale bol to Han,aj on je mafián ale teraz je snami spojenec.Dúfam že ti vysvetlenie stačí."vydýchla som si.Je to dobrý pocit dostať von zo seba.
"To ti mám veriť?"pretočila očami."Áno."odpovedala som narovinu.
"Jasné že ti verím,načo by si mi klamala,som rada že si mi to povedala a neboj sa nikomu tk nepoviem."usmiala sa.
"A mám na teba prosbu.Vedela by si mi nejako dohovoriť nejako rande s Jungkookom?Viem že je blbé že sa pýtam ale on je fakt úžasný muž."zasnívala sa.
"Asi ťa sklamem ale on už má niekoho."Kim usmev poklesol."A koho?" "No poznáš toho Taehyunga zo staršieho ročníka,tak toho.A nehovor to nikde inak ma obidvaja odstrelia."
"On je gay?"vytreštila oči.Iba som prikývla.Chvíľu sme sa ešte rozprsvali no potom som už musela ísť.
Na moje prekvapenie,pred kaviarňou čakal Taeho Rolls-Roice.Zaklopala som na okienko.Jungkook ho pomaly spustil dole."Ahoj,čo tu robíte?"
"Bol som s Taem v obchode a Yoongi mi potom volal či by sme ta mohli vyzdvihnúť a môžeme zobrať aj Kim."Jungkook sa usmial.
Kim iba prikývla a nastúpila so mnou do auta.Vyhodili sme ju pri jej internáte a rozlúčila som sa s ňou.
"Younie čo ty a Yoongi ?"spýtal sa ma Tae."Neviem,stále ma tak ignoruje."
Sklonila som hlavy a rozmýšlala."Nech ťa to ani netrápi."
''''
Priši sme domov,bežne som dlaa Yoongimu pusu on mi oba povedal ahoj a robil si svoju robotu.Už ma to začalo hnevať.Mala by som sa snažiť,,zaujať ho?Veď to nikdy nebolo potreba,predsa len láska si nás našla sama,no možno je čss konať.
Stmievalo sa. Rozhodla som sa ísť na balkón,sadnúť si na stoličku a rozmýšlať ako zase upútam jeho pozornosť.
Posledné dni stále chodím spávať sama prtože veľmi dlho na niečom robí a ráno tiež nie je pri mne.
Rozmýšlala som nad všetkým.Nad Hanom,Chalanmi a o tom mužovi ktorého som zabila.
Ja som zabila človeka!Nechcelo sa mi tomu veriť,už nechcem robiť takéto zlé veci.
Pomaly mi začínala byť zima.Bolo leto ale tento deň teplota riadne poklesla.
Chcela som si ísť po bundu ale vtom mi ju niskto prehodil cez telo.Môj typ bol hocikto iný len nie Yoongi,lenže som sa mýlila,bol to on.
"Yoongi?Nemal by si sie šte robiť svoju prácu?"pretočila som očami a usadila som sa na stoličke.Potom mi niečo doplo,správam sa až moc sebecky.
Rýchlo som sa postavila."Prepáč ja-"nedopovedala som pretože ma pobozkal,ale bol to iný bozk ako za tie posledné dni.Tento bol plný pocitov a šťastia,čo som zistila z toho že sa do bozku usmial.
"To mne prepáč."poškriabal sa na zátylku.Objala som ho.Ruky obmotal okolo môjho pása.
"Vieš chýbalo mi to,privinúť si ťa do objatia a zaspať tak s tebou.Chýbalo mi všetko ale mal som veľa práce."takéhoto ho nepoznám.
Brala som ho za spáča(ako ja) ktorý má bohaté skúsenosti so strelbou a je Dokonalý.
Ale toto správanie,páčilo sa mi to ako sa o mňa jedným smerom staral i keď sme posledné dni boli oddelený.
"Vieš rozmýšľaľ som."začal.
"Naučím ťa strielať,a budeš s nami chodiť na misie,videl som ako si vtedy zabila toho muža."dokončil a zhlboka sa nadýchol.
Stuhla som,už som nechcela vraždiť,je to zlý čin,ten najvätší.
"Yoongi ja-"
----
Ahojte:)sorry zase za čakanie ale tá škola ma totálne zdrucuje pomaly plus robím diplom z nemčiny a nemám chuť na písanie,ale:D nejako som sa dokopala ktomu a myslím že dalsia casť bude dokonca tohoto týždňa,dúfam. Btw budem rada za hviezdičky alebo za komentíky dúfam že sa čast páčila:)
YOU ARE READING
No Feelings
FanfictionYounseo.Mladá žena,študujúca vysokú školu s úplne normálnym životom.Čo sa stane keď spozná Yoongiho a Chalanov? O jej novom živote sa jej mohlo iba snívať alebo to nazveme nočnou morou? Možno len z malej časti.