24.

520 35 1
                                    

"Čo tak zavolať D ako sa má?"navrhol som keď som s Youn a Jiminom hrali Poker."Fajn."prikývli obidvaja.

Vytočil som D-eho a čakal kým hovor zdvihne."Ahoj D ako sa máš? Pôjdeme ťa navštíviť."uchcechtol som sa.

"Ale ale Yoongi vidím že si naozaj idiot,myslíš že si nezistím kde bývaš ked mi zabiješ jedného z mljoch 4 hackerov?"povedal posmešne do telefónu.

"Haha jasné."povedal som ironicky.V telefóne bol počuť iba smiech,následne sa hovor vypol a ozval sa výstrel.

"Kurňa našli nás!"prišli všetci a moerili zo zbranami."Jin choď s Younseo do tajnej miestnosti nemôžu ju nájsť."zavelil som.

Younij pohľad
Jin ma schmatol za ruku a zaviedol ma do tajnej chodby o ktorej som nemala ani tušenie."Zostaň tu my sa o noch postaráme."povedal mi Jin.

Sršal z neho strach,nebál sa iba o seba,bál sa o hyungov aj o mňa,dlbre som to vedela.Je múdry,je starostlivý,niekedy neviem pochopiť ako tí chalani dokážu robiť takúto prácu.

Odišiel a ja som tu bola sama.Bála som sa.Mala som pri sebe zbraň kebyže sa niečo stalo.

Dúfam že sa im nič nestane.Bola som ozaj pptichu,predsa len sa mohlo stať žeby ma našli.

Boli počuť výstreli,poznámky chalanov,jednoducho všetko.Prišlo mi to odporné a opäť som sa sama seba pýtala prečo práve ja.

Ja žijem so strachom.Ale možno by som potom nikdy nestretla Yoongiho?
Sme spolu alebo nie?

"Načo rozmýšlať o takýchto veciach ja nemôžem byť s ním,sme iní."hovorila som si potichu.

"Možno to nás práve spojuje."zamrmlala som si.V tejto chvíli som si uvedomila že som sa doňho zamilovala.Cítim sa s ním v bezpečí i keď viem že ma hocikedy hocikto môže zabiť.

Ale moja dôvera trochu ppchybuje o tom či nemá iné ženy,predsa len sú to mafiáni.

Ozvalo sa otváranie dverí,reflexne som si vzala zbraň."Younseo pohni si,Padáme odtialto!"bol to Joon.

Rýchlo som sa postavila a utekala za ním do auta.V dome boli mŕtve telá.

Naaadla som do auta.Sedel tam ako vždy Hoseok,Taehyung a Jungkook,iba Yoongi chýbal.

Vzadu boli nabalené kufre a stany."K-kam to ideme?"opýtala som sa so strachom.

"Hlavne sa ukludni,zabili sme všetkých jeho mužov teda skoro všetkých ten hajzel sa ani neukázal i tak pre bezpečnosť musíme odísť."vysvetloval mi Hoseok.

Do auta nastúpil Yoongi,bez slova zavrel dvere a naštartoval,za nami sa hnalo ďalšie auto s chalanmi.

"A kam presne ideme?"strach ma trochu prešiel a naozaj ma zaujímalo kam asi ideme.

"Na letisko."povedal Yoongi."Ideme súkromným lietadlom spravíme si malý výlet."povedal natešene Kook akoby sa nič nestalo.

Yoongiho pohľad
"Namjoon volal Markovi nech odpracú telá,za to sa im budeme musieť poďakovať."povedal som.

"Kto je Mark?"spýtala sa Youn."Je to jeden z gangu Got7.Naše gangy spolupracujú spolu."vysvetloval som.

Príde to čudné ale je to tak.Sme asi jediné 2 gangy ktoré spolupracujú.

Po nejakej chvíli sme stáli pred letiskom.Nasadli sme do našeho lietadla.

Usadil som sa pohodlne a popíjal už pripravené víno.Bol večer,atmosféra bola konečne kľudná."Letela si už niekedy?"spýtal som sa prichádzajúcej Youn.

Posadila sa aj ona."Jasné,že hej ale v súkromnom ešte nie."povedala natešene.

"Na tu máš."podal som jej druhý pohár s vínom."Nazdravie!"povedal Jin a všetci sme si štrngli.
'''''''''''
Ahojte:)ďalšia kapitola waspiesimi konečne tu máš kapitolu ktorý si nečítala v autobuse^^Ako prázdniny?Ja som toto chcela vydať včera ale boli sme na 1 dňovej rybačke/stanovačke a tam bola no wifi:( dtfam že sa časť pácila budem rada za komenty a hviezdičky;)

No FeelingsWhere stories live. Discover now