23

519 32 3
                                    

Hodila som sa na posteľ aj v šatoch a zatvorila oči."No nečakal som že budeš taká dobrá herečka."povedal Yoongi.

"A prezleč sa."povedal Yoongi a odišiel sa zmrejme tiež prezlecť.Rýchlo som sa prezliekla do pyžama a vyšla na balkón.

Okolo môjho pásu sa obmotali dve ruky.Yoongi si položil hlavu na moje rameno a prezeral oblohu.

Prezerala som si jeho ruky.Leď si jednu položil na zábradlie všimla som si tetovanie.Mal ho na boku prstenníka.

Chcela som sa otočiť a ísť do postele no zabránil mi v tom Yoongi."Youn mechoď prosím."povedal ospalým hlasom a objal ma solnejšie.

Červenala som sa ako paradajka,garantujem že ešte viac ako ona.

"Yoongi poďme spať."zívla som si.Stále ma nepustil.Dala som mu bozk na líce.Pustil ma a išiel si so mnou ľahnúť.
'''''''''''
Yoongiho pohľad
Pokojne som si odfukoval a sníval.Nečakane zaznel hlas."Yoongi vstávaj."triasla so mnou Youn.

Pretočil som sa na druhú stranu."Nechaj ma spať."zamrmlal som a viac sa prikryl.Po chvíli keď som si myslel že to vzdala,pobozkala ma.

"Younseo čo si nepochopila na vete nechaj ma spať!"povedal som nahnevane a pretočil sa na druhý bok.

"Fajn."povedala mrzuto a odišla.Potreboval som si všetko utriediť v hlave.

"Takže bozkával som sa s nou,potom sa mi strašne páči ."hovoril som si pre seba.

"Bože môj Min Yoongi žiadne city slúbil si si to."mrmlal som si ďalej a dal som si facku.

Bolo mi luto čo som jej dnes ráno povedal,budem sa pocitom brániť ale kurňa viem že tie citt k nej niekde hlboko v sebe pocitujem.

Zišiel som dole,v kuchyni sedeli už všetci.Younseo si ma všimla,ihned odvrátila zrak a začala sa baviť s Jiminom.

Fajn,keď chce hrať nezáujem môžeme s tou hrou začať.Prosadol som si k Jiminovi."Dobré ráno."zívol som si a vzal som si toast ktorý bol na tanieri.

"Dobré."zamrmlal Jimin a pokračoval v jedení.Všetci sme doraňajlovali a ošli robiť svoje veci.

"Čo si jej urobil"prošiel ku mne Jimin."Čo by som jej urobil?"pretočil som očami."Je nejaká sklesnutá."

"Asi áno leď musí žiť s nami."klamal som a to veľmi."Jasné Yoongi myslíš že to neviem?"povedal Jimin a založil si ruky na hrudi.

"Videl som vás včera na balkóne."povedal ako keby nič."Čo?!"povedal som hlasnejšie ako som chcel.Youn sa na nás pozrela,ofočila sa naspäť a niečo ťukala do mobilu.

""Ano,Yoongi ty si do nej až po uši."začal sa smiať."Nie som."odfrkol som."Yoongi dobre viem alo si zabil všetky tvoje city,iba kvôli tomu že si mafián ale to neznamená že nemôžeš byť zamilovaný."povedal mi.

"Youn,do strelobne."povedal som jej,postavila sa a odišla."No choď sa ospravedlniť."

"Odkiaľ?-"prerušil ma."Mali ste otvorené dvere,keď som ráno išiel dole."potľapkal ma po ramene a odišiel.

S prekvapeným výrazom som zišiel dole do posilovne.No toto sa hoviorí ozajstný kamarát.

"Dnes žiadna lekcia iba strielaj."dal som jej inštrukcie ,zap!lil som si cigaretu a sledoval ju.

Naozaj bola sklesnutá,i keď sa to snažila skrývať."Ale doriti!"zanadávala leď sa jej výstreľ nepodaril.
'''''''''''''
Po 2 hodinách

"Výborne máš dnes už volno."povedal som s nezáujmom a triedil zbrane.

Položila zbraň vedľa mňa,chystala sa odísť.Chytil som ju za ruku a pritiahol som si ju do objatia.Nedokážem ignorovať,teda awpoň ju nie.

"Prepáč."zamrmlal som."Nepočula som."uškrnula sa Youn."Kim Younseo je mi veľmi lúto že som bol ráno mrzutý ale to tak býva vieš?"povedal som.

Miesto odpovede ma silnejšie objala.
''''''''''''
Anko prekvapko:)dúfam že sa časti páčim,budem rada za komenty a hviezdičky^^ tak zatiaľ Annyeong♡

No FeelingsWhere stories live. Discover now