Ráno som si pokojne odfukovala,bolo už teplejšie ako v noci.Slnečné lúče prenikali dovnútra cez stan.Oči sa mi pomaly otvárali.
Otočila som sa na miesto kde ležal Yoongi,lenže miseto toho že by spal sedel tam v plavkách,čo ma prekvapilo najviac.
"Dobré ráno."povedal a uodil na mňa moje plavky."A obleč sa."povedal."Aj tebw dobré."pretočila som očami a skúmala plavky.
To snáď nie,kùpať sa v tej studenej vode?!Yoongi tam stále sedel a pozoroval ma."Ale vypadneš,kým sa prezlečiem."povedala som varovným hlasom.
Vyšiel zo stanu a zavrel.Rýchlo som sa prezliekla,predsa len je tu 7 chlapov a hocikedy by jeden z nich mohol vtrhnúť.
Myslela som na moju,Taeho a Kookieho sázku.Doriti,ako to spraviť!Ak ma Yoonfi nemá rad tak ma prizabije.
Ďalej som to neriešila a vyšla zo stanu.Prekskočila som múr a išla k jazere.Všetci tam stáli bez trička.
To ma úplne šokovalo."však Youn drahá asi nebudú mať tričká keď sa budú kùpať."prešlo mi hlavou.
Všetci mali jemne vyrusované svaly,a- na Jimina a Jungkooka ktorým svaly boli najviac vidieť.Uznávam ako žena toto je asi raj,naopak sa cítim trápne že sok tu jediné dievča.
Neskôr som si všimla tetovanie.Všetci ho maly na boku,nad bedrovými kostami.Každý mal iné tetovanie,v kórejčine,japončine a v čínštine.
"Na čo pozeráš?"opýtal sa slizky Jimin."Na tetovanie."povedala som,asi čakal inú odpoveď.
"Aha."povedal.Zrazu ma Yoongi chyyil ako princeznú a utekal so mnou do vody."Yoongi,Daj ma dole!Ja nechfem byť celá-"kričala som no bolo už neskoro,pretože ma hodil do vody.
"Aaa!"vyrkíkla som a vstala,voda bola veľmi studená.Yoongi sa na mne veľmi zabával,to som nenechala tak a frkla nanho veľa vody.
"To je studené!"povedal."to máš zato!"povedala som detsky a vyplazila jazyk.Všetci išli do vody."Jimin potom mi dáš tu päťdesiatku."zakričal Yoongi.
"Vážne si sa stavil?!"vyhŕkla som a išla k nemu.Chgíľu sme sa na seba bez slov pozerali."Noa?Čo keby sme potrebovali raz aj tú 50€?"povedal,mudrlant jeden.
Všetci sme sa zabávali,frkali na seba v jednom kuse,naozaj je s nimi väčšia zábava ako som čakala.
S Yoongim sme sa naháňali,keď vtom som o niečo zakopla a spadla."Trúba."zasmial sa Yoongi a podal mi ruku.
Teraz toho môźem využiť.Potiahla som ho za ruku a on hneď spadol a spojil naše pery.Myslìm,že bol prekvapený.
Všetci na nás pozerali ako na Nadprirodzenè bytosti.Bol to krätky bozk.
"Čo ,robíš?!"povedal mierne nahnevane a chystal sa postaviť."To je jedno."pretočil očami a opäť ma pobozkal.Bol to o niečo dlhší bozk.
"Tak a teraz sa postavíme."Povedal mi a pomohol mi vstať.Všetci na nás pozerali,doslova s otvorenými ústami.
Bežala som za Kookiem a Taem."Ty-ty si to vážne spravila?"povedal šokovane Jungkook."Vidím že nepôjdeme na večerné rande Kookie."povedal smutne Tae.
"Ja som hovorila že to spravím"povedala som sebaisto."A ako reagoval?"spýtali sa natešene spolu.Tý dvaja budú asi romantoci.
"Najrpv,sa ma pýtal načo to robím ale potom povedal že to je jedno a pobozkal ma naspäť."povedala som.
"Awww,Youn on ťa totálne miluje."zapískal Tae."Takže tá večera platí."povedala som a odišla od nich."Ty si sa stavila??"spýtal sa Yoongi,trochu šokovane.
"Bol to test Yoongie~"povedala som až moc sladko.Vyšli sme z vody a išli sme sa vysušiť.
''''
Ahojte:D nová kapitola:)Mam otázku:páči sa vám cover(obal knihy) alebo ho mám zmeniť?Potešia ma votes a komentìky^^ tak zatial annyeong💗💗
YOU ARE READING
No Feelings
FanfictionYounseo.Mladá žena,študujúca vysokú školu s úplne normálnym životom.Čo sa stane keď spozná Yoongiho a Chalanov? O jej novom živote sa jej mohlo iba snívať alebo to nazveme nočnou morou? Možno len z malej časti.