"Fen poď sem."zakričal som na toho idiota.Rýchlo ku mne dobehol."Čo je D?"pretočil očami a sadol si vedľa mňa."Kedy tam budeme."spýtal som sa a odpil si z vína."Okolo desiatej."odfrkol a zatvoril oči,ten idiot si myslì že ma môže ignorovať?
Keby som chcel odstrelím ho na mieste."Fajn,padaj a nechaj mi kľud."zvrieskol som na neho.Postavil sa a odišiel.
Teš sa Min Yoongi."
''''''''''
"Jimin?"podišiel som k nemu a zkúšal zistiť či ma vnìma."Yah,čo je?"otočil sa ku mne s cigaretou v ústach."Rozhodol som sa,poviem jej to dnes."zabodol som pohľad do zemea čakal kým ma vysmeje,čo by nebolo prvýkrát."Môj najlepšì kamarát konečne dospel!"oči sa mu rozžiarili a pevne ma objal."Ak ti povie nie,vysmejem ťa."zasmial sa."To viem."uškrnul som sa a objal ho ešte raz.
Younin pohľad
"Chalani včera sa ma Yoongi spýtal čom ma baví a tak a rozprávali sme sa dlhé dve hodiny."rozplývala som sa nad včerajšiou nocou počas toho ako som s Taem a Kookiem sedela na múre a pozerali sme trblietajúcu sa vodu."On ťa chce spoznať aby ťa potom pozval na rande."povedal Tae ako profesionálny romantik,vážne títo dvaja sú naozaj najlepší.
Zacítila som vibrovanie môjho mobilu,vytiahla slm ho z vrecka a pozrela kto mi to volá.
Na displeji sa rozvietilo meno 'Kim'.Nasucho som prehltla a zdvihla jej to,stále som ju považovala za najlepšiu kamarátku.
"Jeee ahoj Kim,prepáč že som sa ti neozvala mala som to v pláne."usmievala som sa ako idiot a dúfala že mi uverí.
"Kde si?"pozrela sa na mňa otrávene."Ja stanujem."usmiala som sa a poškriabala som sa na zátylku.
Vedľa mňa sa rozprávali Tae a Kookie keď zrazu Kook vybuchol do obrovského smiechu.
"TAKŽe ty si išla s Yoongiho partiou však?!"skríkla na mňa.Vtom mi Jungkook vytrhol z ruky mobil.
"Kim,sme dospelí tak sa tak aj chovajme,neobvinuj ju za to že tu je snami pretože musí ani len nevieš ako by ti všetko chcela povedať ale nemôže."Kookie sa zahľadel do mobilu a zamračil sa.
"Ehhm,J-Jungkook?"Kim vytreštila oči."Áno je to Jungkook,Kim sľubujem že po pauze ti všetko poviem."falošne som sa usmiala."Eh,fajn,musím ísť ahoj."zložila.
"Že jej nepovieš pravdu?"Tae sa na mňa pozrel s vygúlenými očami."Samozrejme že túto pravdu nie,niečo si vymyslím."pretočila som oči a odložila mobil.
"Dobrè dievča."poťapkal ma po hlave Jungkook.Obidvaja si položili hlavu na moje plecia a dívali sme sa spolu ďalej na tù krásu.
Slnko zapadalo."Hej vy traja poďte sem dnes máme na programe strašidelné historky."zakričal na nás Jin.
''''''
"A dievča skončilo mŕtve,v hrudi malo zabodnutý nôž a na ďaľší deň ju jej malá sestra našla v bazéne."rozprával strašidelne Jimin."V bazéne?"vybuchli sme do veľkého smiechu."Fajn ak sa vám to nepáči chodte spať."Jimin sa postavil a odišiel."Aj my ideme."ozvali sa ostatný okrem mňa a Yoongiho.
"Ja tiež idem."usmiala som sa a chystala sa odísť do stanu."Počkaj."Yoongi ma chytil za ruku.
Postavil sa a ťahal ma pri rieku.Pomohol mi preliesť múr.Chytil mi ruky a hlboko sa mi zapozeral do očí.
"Vždy som bol ten typ chlapca ktorý s citmi a láskou nebol moc v obľube.Potom sa objavilo krásne dievča,má tie najkrajšie modré oči do ktorých by som sa vedel pozerať celé hodiny,ten najkrajší smiech ktorý ma donutí smiať sa tiež je dokonalá a si to ty.Bez teba som sa cítil vždy sám,i keď som sa chcel tým citom brániť bolo to ťažké až natoľko ťažké že som sa nemohol tomu ubrániť.Podľahol som ti,som do teba bláznivo zamilovaný a neviem ako sa to stalo.Vtedy keď si ma prvýkrát pobozkala vedel som už vtedy že si pre mňa tá pravá,miluješ ma tiež viem to,možno to vyznelo sobecky ale jw mi to jedno,len chcem aby si vedela jedno."
"Milujem ťa Kim Younseo."
'''''''''
Jep som zase späť,yah moc sa ospravedlňujem že zase nestíham ale inšpirácia sa zase rozhodla odísť na dovolenku:D Kwby si niekto nepamätal kde sa 1.krát pobozkali bolo to v GucciXD ano Gucci je miesto lásky^^Každopádne budem rada za komentíky a srdie"ka,tak zatiaľ Annyeong♡♡♡♡
YOU ARE READING
No Feelings
FanfictionYounseo.Mladá žena,študujúca vysokú školu s úplne normálnym životom.Čo sa stane keď spozná Yoongiho a Chalanov? O jej novom živote sa jej mohlo iba snívať alebo to nazveme nočnou morou? Možno len z malej časti.