3.

878 53 3
                                    

Pohodlne som ležal vo svojej  posteli ,dokým mi nezazvonil budík.Od nervov som ho chytil a vyhodil cez otvorené okno.

Unavene som si pretrel oči a ľahol som si naspäť.Zrazu,mi na tvári pristálo oblečenie.

"No šup šup vstávaj Yoongi inak ti nakopem ten tvoj lenivý zadok a rozstrelím tvoj blbý ksicht." Povedal "mierumilovne" Jimin a strhol zo mňa paplón.

Pri posteli som mal zbraň nenápdne som ju chytil a zamieril na Jimina."Mňa nikto budiť nebude."povedal som a provokatívne som sa "chystal" stlačiť spúsť.

"Hah,Yoongi blafuješ."uškrnul sa Jimin."Myslíš?"lišiacky som sa usmial,namieril vedľa neho a guľka rozbila vázu čo som mal na stole.

"Si idiot?!!Veď si mohol zabiť toho najúžasnejšieho človeka na zemi!"povedal Jimin a rýchlo si zapálil.

"Hmm ty arogant."uchcechtol som sa zbraň som odložil a išiel do kúpelne.

Spravil som si hygienu,obliekol som sa úplne do čierna a zišiel dole.

"Čo bol kurňajs ten výstrel?!!"začal hysterčiť Jin ako matka."To nič Yoongi určute zle vstal."slizko odpovedal Taehyung a venoval sa svojmu jedlu.

"Chápete,skoro zabil najúžasnejšieho človeka-Mňa!"začal Jimin s cigaretou v ústach.

Ďalej som ich odignoroval a venoval sa svojmu jedlu.
'''''''''''''''''''''
Zastali sme pred veľkou budovou s tým najodpornejším menom škola.
Všetci sme išli na chodbu a rozišli sa do tried.Bol som sám,pretože nikto nebol starý ako ja

Na chodbe som uvidel to dievča čo som včera "stretol".Mala na sebe roztrhané nohavice na kolenách,čierne tričko a vlasy mala v cope.

Bola iná ako ostatné čo sa týka postavy.Všetky dievčatá ktoré som doteraz videl boli vychrtliny no zato ona,mala úplne normálnu postavu.

Mohol by som ju využiť aspoň na domáce úlohy.Alebo sa zamerať na to aby sa pridala k nám do gangu pretože potrebujeme nutne ženskú.

Začalo zvoniť,tak som sa lenivým krokom pohol a išiel do svojej triedy.Bez zaklopania som otvoril dvere a tým vyrušil moju novú triednu.

"Ach to ste vy páMin,študenti predstavujem vám vašeho nového spolužiaka dúfam že sa k nemu budete správať dospelo."povedala tá stará ropucha a nechala ma sadnúť do lavice úplne vzadu vedľa nejakého chalana.

"Ahoj,ty si ten nový však som Hwang teší ma."predstavil sa mi.Na dospelého muža sa na môj vkus choval až moc detinsky.

"Čau som Yoongi,a na ďaľšie otázky zásadne neodpovedám."odfrkol som a ďalej sa so mňou ani nebavil.

Konečne zazvonilo na prestávku.Bol som celý znudený pretože som vedel že ma čaká ďalších 6 hodín.

Vyšiel som na chodbu kde som uvidel Hoseoka ako sa  s niekým baví.Prišiel som k nemu a prekazil celý jeho rozhovor.

"Bože Hoseook ja sa tu unudím k smrti!"zakňučal som utrápene."Tak vystrielajme školu a bude pokoj."povedal Hobi rozhadzujúc rukami.

"To nie je zlý nápad."uškrnul som a pozrel na Hoseoka."Nie nič si nepočul nevinných ľudì nezabíjam."povedal Hobi.

Ach Hobi ten je vždy takýto,na človeka ktorý vie ovládať všetky zbrane a vie zabiť človeka vlaatnými rukami je lríliš mäkký.
'''''''''''
"Konečne obed!"vykríkol som s radosťou a sadol si k stolu kde sedeli chalani.Jakmile eom ochutnal to jedno prišlo mi zle.

Toto mám jesť?"Takýto humus,však aj žrádlo pre mačky chutí lepšie ako toto."pretočil som očami a tácku s obedom odsunul.

"Chalani idem domov nehladajte ma."odfrkol som,zobral som si batoh a išiel ku skrinkám.

"No tak nebuď tam dlho."započul som dievčenský smiech a hlas ktorý som už niekde počul.

Išiel som to omrknúť keď som znovu uvidel to dievča.dobrá príležitosť.preblesklo mi hlavou a išiel som za ňou.

Potichu som stál za ňou chytil ju za plece a "hodil" o skrinku.Ruku som si položil vedľa jej hlavy a ona na mňa uprene so strachom v očiach pozerala.

Mala modro zelené oči čo vážne nebolo bežne ale mňa tak lákali že som sa v nich chvíľu topil.

"Čau kráska."povedal som a nahodil úškrň.

"Pre teba iba Younseo."odfrkla."Takže Youn,Yoongi by potreboval napísať domácu úlohu."uškrnol som sa a hral s jej pramienkov hnedých vlasov.

"Takže ty si Yoongi."povedala s údivom."A inak ak asi nevieš ja zásadne starším ročníkom a ani nikomu inému úlohy nepíšem."uškrnula sa teraz ona a prekĺzla.

Teraz stála zo založenými rukami vedľa mňa."Takže sa s tebou manipulovať ľahko nebude."zamyslel som sa a otočil som sa smerom k nej."Presne tak nebude,nie som nejaká precitlivená osoba tak ma nechaj napokoji."odfrkla drzo.

"Nejak si moc dovoluješ nemyslíš si,?"už ma to začalo štvať."A čo to ma chce Yoongi zabiť?"pretočila očami.

"Toto ti raz pripomeniem."otočil som sa a išiel domov.
''''''''''''''''''''''''''
Ahojte!Dúfam že vás toto tu zatoaľ nenudí k smrti!Snažim sa najlepšie ako viem ale niekedy mi to pripadá že to je nejaký laciný sh*t.Dúfam že sa zatial paci ak ano môžte ohviezdičkovať alebo aj okomentovať.Tak zatiaľ Annyeong.


No FeelingsDove le storie prendono vita. Scoprilo ora