Del 4|| Jävla äckel!

685 9 1
                                    

Medan tårarna rann nerför mina kinder kunde jag inte göra något motstånd, han var för stark!
Hans äckliga fingrar drog han längs med min midja. Hans andra hand låg på mitt BH-knäppe men vad kunde jag göra? Han var 10 gånger starkare än mig och om jag inte gjorde som han sa skulle han slå mig. Ett klick hörs och min BH faller till marken.
"precis som Marcus sa, stora och fasta, I like"
Sa han och slickade sig runt munnen. Hans hand la han mot mitt ena bröst och klämde hårt till vilket fick mig att skrika till.
"Håll käften jävla hora!"
Skrek han och genast blev jag tyst.
Han klämde hårt på mina bröst och jag försökte hålla inne mina skrik. Han öppnar sin gylf och paniken stiger inom mig. Hans byxor åker av. Mina åker snart också av. Hans händer ligger nu vid min troskant och han kysser mig på halsen. Mina tårar blir bara fler och fler ju mer han håller på. Nu vet jag vad han ska göra. Jävla äckel, vill jag skrika på honom men om jag gjorde det så vet jag inte vad han skulle göra. Han drog av sig sina kalsonger och hans stora medlem stod rakt upp.
"Sug din slyna!"
Jag tvekade men satte mig ner på knäna. Han tog tag i mitt huvud och tryckte in sin vän i min mun. Kräkreflexer sattes igång och jag var så nära att spy flera gånger.
"Sug då för fan!"
För att inte göra honom arg gjorde jag som han sa och han stönade vilket troligen betydde att han var nöjd med det jag gjort. Efter ett tag drar han upp mig på fötter igen och drar snabbt ner mina trosor.
"Nu jävlar Ida, nu ska vi ha det skönt!"
Innan jag hunnit reagera hade han kört in hans stora medlem i mig och jag skrek högt till av smärta.
"Snälla sluta!"
Skrek jag högt men han lyssnade inte utan körde bara på hårdare.
"Du är jävligt trång gumman"
Skrämt kollar jag på mannen framför mig. Hur kan man vara så jävla äcklig?!

Han hade precis dragit sig ur mig och låtit mig sätta på mina kläder. När vi båda klätt på oss tog han tag i min arm som innan och drog ut mig från rummet. Vi började gå till rummet jag varit i innan där jag träffade Felicia. Han låste upp och kastade in mig i rummet. Felicia kunde jag inte se i rummet. Utmattad la jag mig på en madrass som låg på golvet för att vila. Mina ögonlock blev bara tyngre och tyngre för varje sekund som gick.
———————————————————————————
Rösta & Kommentera så är du bäst!💖

Kär i min kidnappares son||M.G {Färdigskriven}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant