Del 8|| Jeg advarte deg jenta min"

682 13 3
                                    

Jag öppnar mina ögon, kollar mig omkring och inser att jag ligger i en säng, en stor och mjuk säng. Jag känner en arm runt min midja och minnen från igår kommer upp i mitt huvud. Juste, jag är i Marcus rum. Vad fan håller jag på med?! Eller vänta! Marcus Gunnarsen, Fuckboyen Marcus Gunnarsen! Fan. Men regler är väll regler. Hoppas han bara inte gör någonting dumt! Jag var väll för trött igår för att förstå vem jag sov bredvid. Jag sätter mig upp men blir snabbt nerdragen igen. Jag kollar åt sidan och möter ett par bruna ögon, dom där fina ögonen som tillhör Marcus, Marcus Gunnarsen, fuckboyen Marcus Gunnarsen. Hur kan han vara så snygg?! Vänta, vad tänker du med Ida?! Marcus..Snygg?! Jag skakade av mig mina tankar och blundar.
"Marcus, jag är jätte kissnödig, kan du snäääälla släppa mig?"
Jag öppnade mina ögon och kollade på honom. Han skakade på huvudet.
"Vadå? Ska jag kissa på mig"
Han ryckte på axlarna.
"Äckel"
Hans gulliga.. nej inte gulliga! Hans bruna ögon blev mörka och kalla som igår och han satte sig gränsle över mig. Hans hår hängde ner från sitt ansikte och ingen tröja hade han på sig. Chilla! Hans six-pack!
"Jeg vil ha din oppmerksomhet på meg!"
Jag kolla upp på Marcus men flyttade snabbt min blick till hans six-pack igen.
"Ida ikke se på magen min! Ellers legger jeg på en skjorte"
Jag kollade upp mot Marcus. Hans blick var fortfarande mörk.
"Jahop, men kan du snälla gå av mig? Jag måste verkligen gå på toa!"
Han fnyste.
"Du går ikke hvor som helst fordi du angre på det du kalt meg før"
Jag flinade.
"Vadå? Att du är äcklig?"
Han böjde sig ner mot mitt ansikte.
"Si det igjen, og jeg kysser deg"
"Äckel"
Jag flinade.
"Jeg advarte deg Jenta min"
(Advarte=varnade)
Viskade han och snabbt därefter kände jag Marcus mjuka läppar mot mina. Hur kan man ha så mjuka läppar? Tror jag dör. Min första kyss är med en fuckboy. Vänta! Vafan håller du på med Ida?! Han är en fuckboy! Jag drog snabbt ifrån och kollade in i hans fina ögon.
"Du är fuckboy och jag vill egentligen inte ha någonting med dig att göra Marcus"
"Hold munnen din og nyt, jeg vet at du vil ha meg"
(Håll käften och njut, jag vet att du vill ha mig)
Viskade han i mitt öra och jag rös över hela kroppen av välbehag. Han tryckte återigen sina läppar på mina och jag besvarade snabbt kyssen. Vi masserar våra läppar mot varandra ett tag och snart känner jag Marcus tunga vid mina läppar. Först tvekar jag om jag verkligen ska låta honom få tillträde men efter några om och men särar jag lite på mina läppar och hans tunga glider in i min mun. Våra tungor började vilt leka med varandra och hela situationen blir bara intensivare. Marcus tar sin ena hand på mitt ena bröst och klämmer till. Ett tyst stön kommer ur mig. Jag känner hur han flinar. Så småningom glider hans hand ner på min rygg vid mitt BH spänne och snabbt får han av den.
Han kysser min hals och ner mot mina bröst. Han stannar upp vid det ena och börjar suga vilket resulterar till sugmärken. Han fortsätter ner på min mage och kysser min troskant. Jag stönar tyst medan han kysser min mage. Han kommer upp till mitt ansikte igen och kysser min mun. Jag lägger min hand på hans six-pack och drar min hand där. Han kysser mig några X antal gånger innan han kliver av mig.
"Nå kan du gå på do"
(Do=toaletten)
Jag hade nästan glömt bort hur kissnödig jag var så jag ställde mig upp, tog min BH och några kläder innan jag begav mig in på toan.
Fuckboyen, Marcus Gunnarsen har fått mig på fall.
———————————————————————————
Rösta & Kommentera så är du Bæ

Tack för över 300 reads!!

Kär i min kidnappares son||M.G {Färdigskriven}Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora