Del 25|| Jag hatar dig Marcus Gunnarsen

552 15 1
                                    

Jag svalde hårt och stängde dörren.
"Jag..eee.. var med Felicia"
Suckade jag.
"Hva har vi sagt om å gå uten å spørre?!"
Jag gick mot honom.
"Förlåt då"
Säger jag drygt. Jag drar av mig Marcus hoddie och mina mjukis shorts.
"Fordi du brøt reglene, vil jeg ha noe i aksjon"
(Aksjon=åtgärd)
Säger han och flinar mot mig.
"Kom hit jenta min"
Jag suckar men går mot honom så jag får det hela överstökat.

Han klappar på sina knän. Jag sätter mig i Marcus knä med mina ben runt hans midja och våra ansikten mot varandra. Mina armar lägger jag runt hans nacke.
"Hvis du gjør det som jeg vil ha, får du som en.. premie"
Säger han och flinar. Jag nickar att jag förstått.
Vi sitter och kollar in i varandras ögon ganska länge innan jag trycker mina läppar mot Marcus läppar. Han besvarar snabbt kyssen som snart övergår till hångel. Marcus händer vilar på min rumpa. Han lutar sig bakåt i sängen med mig över honom. Jag kysser honom ner på halsen och han skrattar smått.
"Jag hatar dig Marcus Gunnarsen!"
Viskar jag vilket får Marcus att skratta ännu mer.
"Tusen takk!"
Svarar han mig. Argt sätter jag mig upp på honom. Han flinar.
"Om du vill ha det på det viset, okej then!"
Säger jag innan jag börja gnida mig mot hans kön medan jag hårt kysser honom på hans hals lämnandes några sugmärken. Små stön lämnar hans mun. Jag kysser honom en sista gång på munnen innan jag börja kyssa honom ner på halsen, ner längs hans vältränade mage men stannar sen. Jag kysser honom löst på hans kalsong kant. Jag drar sakta av honom sina kalsonger. Hans medlem ställer sig upp och jag flinar innan jag placerar mina läppar på den. Små och tysta stön lämnar honom. Jag kollar mot Marcus.
"Jag hatar dig så jävla mycket Marcus Gunnarsen"
Säger jag innan jag tar hans vän i min mun. Jag börjar suga snabbt och hårt bara för att retas.
"Ahh! Ida jeg kommer"
Jag slutar tvärt och flinar mot honom.
"Din lille idiot! Du blir så jævla mye for det!"
Säger han och jag skrattar bara åt honom. Jag går upp till hans mun igen och kysser hans mjuka läppar. Han vänder på oss så jag ligger underst.
"Du kommer til å angre deg jenta min"
Jag flinar bara åt honom.
"Försök du"
Han knäpper upp min BH vilket gör så mina bröst blir synliga. Han kysser dom hårt vilket får mig att tyst stöna. Han skrattar bara. Han kysser min mage och efter varje kyss kollar han in i mina ögon. Han drar ner mina trosor. Han lämnar blöta kyssar på mina innerlår vilket får mig att stöna. Han kysser mig runt min f*tta och jag gnyr till medan hans ögon vilar i mina.
"Snääälla Marcuus"
Säger jag bedjande vilket får honom att flina mot mig. Han slutar tvärt och kysser istället mina läppar. Han börjar kyssa mig ner på halsen och lämnar några sugmärken där. Han möter min blick och jag kollar bedjande på honom.
"Snälla"
Ber jag men han skakar bara på huvudet och flinar. Jag kollar med puppy eyes på honom och strax därefter känner jag två av hans fingrar i mig.
"Allerede så våt bby?"
Jag svarar honom inte utan stönar av hans handling.
Efter ett tag drar han ut sina fingrar vilket får mig att gny. Han flinar innan han går ner på mig.

Han lägger sina armar runt mina höfter.
Min hud knottras när hans blöta fingrar möter min kropp. Han kysser mig på min klita vilket får mig att stöna högt och höja mina höfter för att få mer av honom men han drar ner dom igen.
"Forbli stille eller jeg vil ende!"
Hotar han och skrattar.
Han börjar snart slicka mig.
"Marcuuus...ahhh"
Stönar jag fram av njutning.
Mina stön blir högre och högre ju mer han håller på.
"Marcus, Jag kommer"
Skriker jag och strax därefter åker en skön känsla igenom hela kroppen. Han slickar upp allt innan han går upp till mitt ansikte igen.
"Nå er det den siste igjen bby"
Viskar han sexigt i mitt öra. Han tar fram en kondom som jag trär på hans stora medlem.
"Klar?"
Jag nickar och strax därefter åker han in i mig. Jag lägger mina händer på hans rygg och trycker honom närmare mig.
Han kör på snabbt och hårt vilket får sängen att slå i väggen.
"Marcus..fortare! ahhh!"
Skrik/stönar jag i hans öra. Han skrattar och gör som jag säger. Mina stön blir högre och högre.
"Ida.. ahhh!"
Stönar han högt vilket får mig att rysa av välbehag. Han kör på ett långt tag till innan han drar sig ur mig. Han lägger sig ner bredvid mig och våra ansikten är bara några centimeter ifrån varandra.
"Jag älskar dig Marcus Gunnarsen"
Säger jag och kysser honom på läpparna. Han flinar mot mig innan han lägger sina armar runt mig. Strax därefter dras jag till drömmarnas värld.
———————————————————————————
Nu fick ni en dirty del! Som ni längtat hahah:)

Men var inte Ida arg på Marcus?
Varför gjorde hon som hon gjorde?

Säg till om ni vill ha översättning på de norska meningarna.

Rösta & Kommentera för mer

Kär i min kidnappares son||M.G {Färdigskriven}Where stories live. Discover now