Del 7|| God natt jenta min

661 9 4
                                    

Jag låg i en säng med Martinus över mig. Alla mina kläder var av, likaså hans. Han kysste mig på halsen, ingen verkade kyssa mig på munnen vilket var bra enligt mig! Han öppnade en låda bredvid sängen och tog ut en kondom. Han satte på sig den på sig själv och tryckte sig in i mig. Mina tårar rann nerför mina kinder medan Martinus körde på hårt. Det gjorde så ont så jag ville skrika ut min smärta men då skulle han väll slå mig som alla andra.

Martinus kastade mina kläder på mig efter han tagit på sig sina då jag bara legat i den stora sängen och kollat upp i taket. Jag satte mig sakta upp och satte på mina kläder innan jag la mig ner på sängen igen.
"Ida kom nå! Vi må gå til Marcus!"
Jag skakade på huvudet och Martinus suckade.
Han gick och satte sig bredvid mig på den stora sängen. Han kollade på mig och log ett snett leende.
"Vi må gå før Marcus blir sint!"
Jag hummade bara men rörde inte en fena. Han suckade återigen innan han bar upp mig i sin famn. Jag virade mina ben runt hans midja och la mina armar runt hans nacke. Mitt ansikte begravde jag vid hans hals och stängde mina ögon.

"Hvor i helvete har du vært?!"
Hörde jag Marcus mörka stämma en bit bort.
"Og hvorfor vil du ha henne?"
(Och varför bär du på henne?)
Fortsatte han. Jag fnissade lite.
"Hon nekter å gå"
(Nekter=vägrar)
Svarade Martinus sin bror enkelt.
"Ok, men jeg kan ta hun nå"
Jag lossade mitt grepp om Martinus och han gav mig till Marcus. Jag gjorde samma sak som jag gjort på Martinus, virade mina ben runt hans midja, la mina armar runt hans nacke och borrade ner mitt ansikte vid hans hals. Han började gå och snart öppnades en dörr som snart stängdes igen och låstes. Marcus la ner mig på en säng och jag kollade återigen upp i taket.
"Ida, stå opp!"
Jag ignorerade vad han nyss sagt och fortsatte att bara kolla upp i taket.
"Ida du må høre på meg nå! Hvis du ikke gjør som jeg sier, vil det bli veldig ille for deg!"
Jag suckade men satte mig upp.
"Takk"
Sa han och jag himlade bara med ögonen.
"Nå får du litt informasjon du må huske, så lytt nøye nå..-"
(Nu kommer du få lite information som du måste komma ihåg så lyssna noga nu)
Jag nickade.
"..-Okay Så i morgen kommer du med meg til frokost og møter noen andre som bor her, så vil vi gå tilbake til rommet mitt og da vil du vite hva du skal gjøre. Senere på dagen vil du og Erik være på rommet hans og etterpå kommer du tilbake hit!"
Jag nickade bara som svar eftersom att jag knappt lyssnade på vad han sa.
"Är du färdig nu?"
Frågade jag trött.
Han nickade.
"Du kan gå og forberede deg til å sove, badet er der borte"
Han pekade mot en dörr i hans rum och raskt gick jag dit. Inne på badrummet fanns det som brukar finnas i ett badrum, en dusch, en toalett och ett handfat. Det var väldigt stort och fint faktiskt. Jag låste dörren efter mig och gjorde mina behov. Det fanns en tandborste som det stod "Ida" på så jag tog den för att borsta mina tänder.

Jag låg i sängen i bara underkläder. Jag orkade inte bry mig, jag menar det var Marcus som jag pratat med på Skype när jag inte ens visste vem det var och han hade ju hotat mig till att ta av mig så jag fick bar överkropp.

Sängen sjönk bredvid mig och någon la sig ner bredvid mig, denna någon var då Marcus. Jag vände mig mot honom så våra ansikten bara var några centimeter från varandra.
"Godnatt Marcus"
Sa jag och vände mig sedan tillbaka så jag låg med min rygg mot honom.
"God natt jenta min"
———————————————————————————
Rösta & Kommentera gärna

Jag översätter Marcus & Martinus repliker på Google översätt, så om någon här är bäst på norska och stör sig på min norska.. klaga på Google översätt istället..:)

Kär i min kidnappares son||M.G {Färdigskriven}Where stories live. Discover now