Jag har varit här i ungefär två veckor nu. Varannan dag brukade Erik komma för att hämta mig och ja, ni förstår nog vad han gjort varje gång. Felicia har berättat att hon brukar vara med honom ungefär en gång i veckan och resten av tiden med Marcus eller Martinus. Det fanns flera tjejer här. Alla tjejer får en varsin kille, berättade Felicia. Jag vet inte vem jag kommer få än men jag hoppas på någon snäll.
Dörren öppnas och in kommer Erik tillsammans med en annan kille, han ser ut att vara nitton kanske.
"Det här är då Ida som du ska ha"
Sa Erik och pekade på mig. Killen som stod bredvid Erik flinade ett äckligt leende mot mig.
"Du kan ta henne nu om du vill"
Han gick fram till mig och tog min hand. Han drog med mig ut från rummet och in i ett annat rum som jag inte kände igen, han låste och släppte äntligen min hand.
"jag är Olle och du ska lyssna på mig"
Jag nickade snabbt och han började närma sig mig. Skrämt bakar jag bakåt. Han stannar upp och slår till mig på kinden.
"jävla hora"
Skrek han högt och tårarna började komma. Han tog tag runt min midja och drog mig mot sig. Han kysste min hals samtidigt som hans händer åkte under min tröja. Mina tårar blev fler och jag snyftade till högt. Ett klick hörs och dörren slås upp med en smäll. Där står Marcus.
"La henne være"
Skrek han åt Olle.
"Varför? Chefen sa att jag skulle ta henne"
Olle flinade nöjt.
"Ikke nå lenger"
Olle kollade med en förvirrad blick på Marcus.
"Jeg snakket med sjefen, du vil bytte til Olivia, som kom hit for en måned siden"
Olle suckade men släppte mig och gick förbi Marcus. Marcus gick istället in i rummet och låste dörren efter sig.
"Du er min nå"
Sa han och flinade elakt mot mig.
"V..vad menar du?"
"Jeg er den du vil sove med hver natt, den som bestemmer hva du skal gjøre, etc"
"O..okej"
Jag kollade på Marcus som kollade på mig.
"Martinus kommer og henter deg om ti minutter, når du og han er ferdig, vil han vise deg til rommet mitt, og jeg vil forklare mer da, forstått?"
"m..men.."
Han avbröt mig med att gå med snabba steg mot mig. Han tog tag om mina kinder och kollade mig djupt in i ögonen. Hans rådjursögon var mörka och kalla.
"Forstått?!"
Sa han argt och snabbt nickade jag som svar. Han släppte mig, vände sig om, låste upp dörren och gick ut från rummet.
———————————————————————————
Rösta & kommentera om ni känner för det✨Det är bara M&M som kommer att prata norska i boken Btw:)
YOU ARE READING
Kär i min kidnappares son||M.G {Färdigskriven}
FanfictionIda är en 15 årig tjej med långt blond hår och blågröna ögon. Hon bor på Trofors i Norge. Men vad händer när Ida blir kidnappad och blir tvingad till någonting hon absolut inte vill? Och är det bara ett spel som den ena tvillingen spelar med Ida ell...