Chapter(26)
"G-Dragon sshi နဲ႔ D.O. sshi က ဒီႀကားထဲ သီခ်င္းအတြက္ ျပင္ဆင္ခဲ႔ရေတာ့ ရင္းႏီွးခဲ႔မွာပဲေနာ္ .."
Yoo Hee Yeol's Sketchbook အတြက္ ရိုက္ကူးေနႀကေသာ သူနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ ..
"ကြၽန္ေတာ္တို႔က အရင္ကတည္းက သိခဲ႔ႀကတာပါ .."
သူက ကြၽန္ေတာ္ ျပန္မေျဖခင္မွာတင္ ေျဖလိုက္သည္။
"ဒါဆို သီခ်င္းျပင္ဆင္တဲ႔အခ်ိန္မွာ ကသိကေအာက္ ျဖစ္တာမ်ိဳး မရိွခဲ႔ေလာက္ဘူး ထင္တယ္"
"ဟုတ္ကဲ႔ .. ကြၽန္ေတာ့္ဘက္ကေတာ့ လံုးဝမရိွပါဘူး .."
ကြၽန္ေတာ့္ကိုႀကည့္ကာ ေျပာေနသည့္ သူ႔ကို စူးစူးရဲရဲ စိုက္ႀကည့္ေပးလိုက္သည္။
"G-Dragon sshi ရဲ႕ ဘက္က မရိွဘူးဆိုေတာ့ .. D.O. sshi ဘက္ကေကာ?"
"ခင္ဗ်ာ? .. ဟို .. မရိွပါဘူး .. Sunbae က .. ကူညီေပးပါတယ္"
ေအာင့္သက္သက္နဲ႔သာ ေျပာလိုက္ရသည္။
"Fan ေတြက ဒီ Collabration ကို တအားႀကိဳက္ႀကတယ္။ အခုဆိုလည္း Local Chart ေတြမွာလည္း All Kill .. ႏိုင္ငံ 74 ႏိုင္ငံရဲ႕ iTunes Chart မွာလည္း No.1 ရထားတယ္။ အဲ႔ဒါနဲ႔ ပတ္သက္ျပီးေတာ့ ေက်နပ္ရဲ႕လား?"
"ေသခ်ာေပါက္ ေက်နပ္တာေပါ့ .. ဒါေပမယ့္ D.O. sshi ေျပာသလိုပါပဲ Music is not competition ေလ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ အႏုပညာရွင္ေတြက ပရိတ္သတ္ေတြကို ကိုယ့္ရဲ႕Music ကို ထုတ္ျပျပီး ပရိတ္သတ္ေတြ စိတ္ေက်နပ္ရင္ ေက်နပ္ပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ Music ကို နားေထာင္ျပီး ႀကိဳက္တယ္ဆိုရင္ပဲ ကြၽန္ေတာ္ ေက်နပ္ပါတယ္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အခုလို Chart ေတြမွာ #1 ရေအာင္ အားေပးခဲ႔ႀကတဲ႔ ပရိတ္သတ္ေတြကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္"
သူ႔ရဲ႕အေျဖကို ကြၽန္ေတာ္ႀကားျပီးတဲ႔ အခ်ိန္မွာေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ မွင္သက္သြားရသည္။
အေျဖက ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ခံယူခ်က္နဲ႔ ကြက္တိက်ေနသည္။
ဒီတစ္ခါေတာ့ သူ႔ကို စိတ္ရင္းနဲ႔ ခ်ီးက်ဴးမိပါတယ္။
••••••••••••••••••••••••••••••••••
အခုတစ္ေလာက Schedule ေတြနဲ႔ပဲ ျပည့္ေနသည္။
အဲဒါကလည္း ဒီ Collabration အတြက္ Promotion ေတြဆိုေတာ့ သူနဲ႔က ေန႔တို္င္းလိုလို အခ်ိန္တိုင္းလိုလိုကို အတူတူရိွေနရသည္။