Chapter(6)

4.7K 580 81
                                    

Chapter(6)

"Kyungsoo ah .."

"ဟင္? .. "

ကြၽန္ေတာ့္မွာေတာ့ Hotel ျပန္ေရာက္တာေတာင္ အခုထိ ဘာလုပ္လို႔ ဘာကိုင္ရမွန္းမသိေသး ..

Trainee စဆင္းထဲက တစ္ေယာက္အေၾကာင္းတစ္ေယာက္ မသိတာမရွိတဲ႔ Chanyeol နဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ ..

G-Dragon Sunbae နဲ႔ ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ရဲ႕ ပတ္သက္မႈကို သူမသိေသးပါ ..

ဒါေပမယ့္ အခုေတာ့ ရိပ္မိေနပံုေပၚတာေၾကာင့္ ထင္သည္။ ကြၽန္ေတာ့္ကို အဲ႔အေၾကာင္း လာေမးသည္ႏွင့္တူသည္။

"ငါ ထင္တာ မမွားရင္ .. Sunbae နဲ႔ မင္းနဲ႔က တစ္ခုခုပဲေနာ္ .."

"ဟမ္ .. မင္းကလည္း ဘာေတြ-"

"ျငင္းမေနနဲ႔ေတာ့ Kyungsoo .. မင္းငါ့ကို ဘာျဖစ္ထားလဲ ေျပာျပ .."

Chanyeol က ကြၽန္ေတာ္ လွဲေနတဲ႔ ကုတင္ေပၚမွာ ထိုင္လိုက္သည္ ..

ကြၽန္ေတာ္ Chanyeol ကို ေျပာျပသင့္သလား ..

"စိတ္မပူနဲ႔ Kyungsoo .. ဘာေတြပဲျဖစ္ျဖစ္ ငါမင္းဘက္မွာ အၿမဲရွိတယ္ဆိုတာကို သိတယ္မဟုတ္လား?"

ကြၽန္ေတာ္ သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ ခ်လိုက္သည္။

"ဟုတ္တယ္ .. Chanyeol .. မင္းထင္သလိုပဲ .. ဒါေပမယ့္ ငါတို႔က ႀကိဳက္ေနတာေတာ့ မဟုတ္ဘူး .. ငါတို႔ေနာက္ဆံုး Promotion ကို M Countdown မွာ လုပ္တဲ႔ေန႔က ငါ Sunbae နဲ႔ ႐ုပ္ရွင္သြားၾကည့္တယ္ေလ .. ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္ေနတုန္း .. သူငါ့ကို ႐ုတ္တရက္ႀကီး နမ္းလိုက္ၿပီးေတာ့ တြဲဖို႔ ေျပာခဲ႔တယ္"

ကြၽန္ေတာ္ေျပာတဲ႔စကားကို နားေထာင္ရင္း Chanyeol က မ်က္လံုးျပဴးသြားသည္။

"နမ္း-နမ္းလိုက္တာား?"

"အင္း .."

"အဲဒီ႔ေတာ့ မင္း ဘာေျပာခဲ႔လဲ?"

"ဘာေျပာရမွာလဲ .. မတြဲဘူးေပါ့။ သူက ထပ္ၿပီး စဥ္းစားဖို႔အခ်ိန္ေပးမယ္လို႔ ေျပာတယ္။ အဲ႔ဒီ႔ေနာက္ေတာ့ သူနဲ႔အဲ႔အေၾကာင္းကို ဆက္မေျပာရေသးဘူး .. မေန႔က မတိုင္ခင္ထိေတာ့ အဲ႔ေန႔က ေနာက္ဆံုးေတြ႕တာပဲ .. ။ မေန႔ကမွ Concert လာၾကည့္တာ"

Chanyeol က ဆရာႀကီးစတိုင္ႏွင့္ လက္ကို ပိုက္လိုက္သည္။

"မင္း ဘယ္လိုဆက္လုပ္မွာလဲ?"

The Unseen String Where stories live. Discover now