Ascultati melodia de la media si cititi versurile. Veti intelege imediat despre ce este vorba. 😊😉😘♡♡♡
- Sunteti sigura ca vreti sa faceti asta doamna? Ştiți, certificatul odata desfacut nu mai poate fi refacut!
- Sunt foarte sigura! As vrea sa ii trimiteti cat mai repede actele necesare si dansului ca sa pot deveni iarasi domnisoara More.
Ha, avea dreptate tata cand a spus ca e bine sa te uiti de doua ori inainte sa decizi pe care sa il alegi drept barbat si chiar si atunci sa te mai gandesti o data. Doamne ce bine imi era pana sa apara el in viata mea. Excrocul!Semnez actele si nu ma mai uit inca o data la foaia in care eram trecuta pe numele lui: Evelyne Horan. Acum tot ce mai ramane de facut este ca el sa primeasca actele pe care sunt sigura ca le va semna cu cea mai mare bucurie. Un an de casnicie in van. Un an mi-a trebuit ca sa imi dau seama ca cel pe care il iubisem timp de inca un an, ma inseala cu nimeni alta decat o blonda siliconata ce vrea sa agate tot ce are buzunarul gros.
-Um...Doamna, avem o problema! Nu avem curierat disponibil saptamana aceasta! Ma anunta un pic sfios avocatul dupa ce se uita la mesajul primit, cel caruia ii platisem o suma exagerata ca sa ma scape cat mai repede de acel individ.
-Serios?! Si abia acum imi spuneti?!
-Imi pare rau dar acum am fost imformat. Nu puteti lua dumneavoastra hartiile?
-Stii ce? Lasa ca le iau eu! O sa imi faca o deosebita placere sa i le arunc nemernicului in fata! O zi buna! Ii raspund eu artagoasa ridicandu-ma instantaneu de pe scaulul acela negru din piele luandu-mi geanta si bineinteles actele eliberarii mele.
Pornesc spre masina mai nervoasa decat venisem.-Niste incompetenti! Auzi la el? Sa duc eu actele. Imi spun in barba calcand apasat din cauza nervilor.
Urc in masina si pornesc spre apartamentul in care m-am mutat singura de doua luni. Nu am vrut sa raman nici-o secunda in apartamentul lui.
Nu imi vine sa cred prin cate trec din cauza nemernicului. Frumos, şarmant, puternic, un pradator de elita printre masculi...ha! Cat de proasta am putut sa fiu sa cad in plasa lui de paianjen veninos... O cobra ce a injectat venin in mine, un liliac ce a supt pana si ultima picatura de sange din mine... Ha! Si eu care voiam sa-i fac un copil. Saracul....nu ma abandona doar pe mine, ci si pe el!
Si-a batut joc de mine! M-a facut sa cred ca ma iubeste. Eram asa de fericita cand ma privea, imi zambea sau cand ma atingea fara motiv... Niste trucuri ieftine de cucerit, iar eu....ei bine i-am cazut in cursa!
Lacrimile navalesc usor si imi permit sa plang macar acum. Cobor din masina ce reusisem cu greu sa o parchez din cauza ploii de lacrimi ce ma navalise si urc abatuta spre apartament cu dosar cu tot.
Ajunsa acolo, inchid usa si ma preling usor pe ea strangand dosarul la piept si inchizand ochii cin cauza durerii din suflet. E o durere ce inca e acolo.... Tacuta si apasatoare, imi macina inima pe zi ce trece. Suspin si plang asa cum nu o mai facusem pana atunci. Degeaba incerc sa imi controlez lacrimile caci acestea ies involuntar. Imi duc mana spre piept si frec in speranta ca imi pot calma inima suferinda. In zadar.... plange necontestat pentru el. Tanjeste dupa stropi de iubire ce mi-i arunca doar cat sa ma tina pe linia de plutire...
Ma hraneam cu putinul de iubire pe care mi-l dadea. Ma hraneam cu vise si sperante deşarte, şoapte rostite menite pentru a-mi otravi sufletul cu dependența de el.
"Te iubesc Evy!" imi spusese el pentru prima data cand prinsese ocazia de a ma gasi singura, in asteptarea prietenelor mele ce trebuiau sa vina de la baie.... Minciuni! Ma luase cu el in seara aceea. Avusesem parte de o cina romantica si o plimbare pe plaja sub clar de luna. Pana si vremea parca tinuse cu el caci in acea zi plouase mult! Atunci am urcat la el pentru prima data... Atunci mi-a aratat ce inseamna dragostea a nu stiu cata oara. Dar era prima data cand ma ducea la el acasa.
Cand m-a cerut de sotie, totul era minunat. Parintii lui si ai mei erau in culmea fericirii. Pana si tatalui meu ii intrase pe sub piele... Tata care la balul bobocilor a iesit sa il intampine pe saracul meu coleg ce ma invitase la bal cu o puşca de care nu aveam nici cea mai vaga idee de unde facuse rost.
L-a amenintat si l-a obligat sa ma aduca la ora 11:00 acasa. Nimic mai mult de 11:00.
Rad la gandul acesta.... Mama radea si ea atunci din capatul scarilor in timp ce eu ma inrosisem de rusine si de furie.
Ma ridic usor de jos... Azi nu voi mai merge la munca. Azi o sa imi vizitez parintii. E vineri. Actele mai pot astepta pana luni. Am nevoie de dragostea lor neconditionata. Ma simt iarasi ca un copil ce are nevoie in permanenta de dragoste si afectiune.
Ma duc alene la baie si ma privesc in oglinda. Chipul brazdat de urmele lacrimilor nu mai e acelasi ca inainte. Zambetul a disparut de mult si orice incercare de a zambi imi schimonoşeste fata. Dau drumul la apa de la chiuveta si ma spal pe fata. Rimelul imi e scurs de mult asa ca il curat de tot. Opresc apa si ma sterg pe fata cu prosopul din stanga mea. Ma mai uit odata in oglinda. Copila acea vesela si plina de viata s-a transformat in femeia din fata oglinzii. Trista si deprimata. Imi scot hainele alene si intru in dusul fierbinte. Apa calda ma relaxeaza si ma face sa ma simt mai bine, mai curata... Ies sin dus si ma sterg cu un prosop luat la intamplare. Am luat o decizie buna cand am hotarat sa ma mut din apartamentul lui. Aici macar nu ii pot simti parfumul, aici, lucrurile in afara de pozele ascunse intr-o cutie din fundul dulapului nu imi amintesc de prezenta lui. Imi prind parul blond in coada si ma imbrac in niste colanti, un maiou si o bluza de trening. Imi iau adidasii si ruxacul in care imi pun portofelul si cele necesare, un mic bagaj cu haine pentru cateva zile si plec spre masina destinatia fiind casa parintilor mei. Locul copilariei mele. Locul inimi mele de copil dupa care tanjesc cu disperare.Eveline Horan... (in viziunea mea)
Derek Horan (in viziunea mea)
______________________________________
Hei! Bun venit in primul capitol din lumea mea! Melodia lui Maluma mi-a dat ideea pentru numele cartii si apoi am realizat ca se potriveste ca o manusa pentru cartea mea. Astept pareri. 😊😈😘😘😘😘😘❤❤❤❤❤❤
CITEȘTI
Împrumutul 🔱 (Dragoste neîmpartăşită) Volumul ll
RomanceVolumul ll din Căsatorie înselatoare. Multumesc @Anna_World28 pentru coperta!!! Daca vreti o coperta minunata, la ea sa apelati! 😊😘 Viața mea era perfecta. Ma indragostisem de el de la prima privire, primul zambet, primul sarut... Am acceptat sa...