Nunta se terminase tarziu, in noapte. O luase pe nepregatite cand isi impleticise mana cu a ei si o conduse spre masina lui.
-Derek, lasa-ma ! Unde ma duci? Se panica ea putin, incercand sa isi scoata mana prizoniera din stramtoarea mainii lui.
-Ai rabdare! Ii raspunsese el calm si ii deschise portiera, facandu-i loc sa intre.
Se lasa moale in scaun caci era un pic obosita. Isi permise sa respire. Nici nu stiu cand ajunsera dar nici unde.
Derek ii deschise portiera la fel de politicos, dar la fel de tacut, iar ea coborî. O dureau picioarele de la tocuri. Ridica rochia pentru a nu o târî pe jos si astfel isi dezveli un picior, lucru ce lui Derek nu ii scapa. Era perfect treaz. Nu bause nici pic de alcool pentru ca stia ca va conduce insa nervii lui erau inca la maxim. Imagini cu ea si acel Herry inca ii apareau pe retina. O pierduse o singura secunda din ochi si atunci se intamplase. Acel nemernic, beat pe de-asupra, o sarutase nerusinat in vazul tuturor, stiind ca era luata.Ajunsa in apartament, stomacul ei se rasvrati.
-Ai ceva de mancare? Se indrepta ea spre frigider, cu mana pe stomac.
Il deschise si il inchise la loc, stramband din nas. Nu avea nimic preparat. Doar legume, fructe si produse reci.
-Stai jos! Iți pregatesc ceva acum.
Şi sumecandu-si manecile camasii si scoțându-si papionul, isi descheie primii doi nasturi ai camasii, îsi puse un şorț, apoi scoase cateva legume: doua cepe, un ardei roşu, câțiva grăunți de usturoi, si le tocă, punandu-le in tigaie. Scoase niste paste pe care le puse in apa ce incepuse sa clocoteasca. Lua bucata de şunca presata ce statea rece in frigider si toca din ea cuburi marunte. Le adauga in tigaie langa celelalte si puse un praf de sare, busuioc, piper negru, cimbru, oregano, apoi adauga sosul de tomate.
Facea asta fara sa o priveasca. Prefera sa nu vada in ochii ei ceva ce il putea dărâma: dragostea pentru un alt barbat.
Scoase pastele si le puse in tigaie peste sos. Le mai lasa putin si le amesteca in marea aceea roşie. Puse intr-o farfurie si le lasa pe blat, oprind plita si cautand din nou in frgider. Scoase de acolo parmezanul pe care il razui de-asupra pastelor.
Evelyn il privea tacuta, cu amandoua mainile sub barba. Mai ca o lua somnul dar pastele acelea aratau prea bine.
El impinse farfuria spre ea si se aseza, scotandu-si sortul si asezandu-l dupa ce il impaturi, pe blat.
-Tu nu mananci? Il intreba, rasucind furculița printre paste, sufland mai apoi.
-Nu. Am mancat suficient la nunta.
-Mie imi este inca foame! Aş putea manca un intreg frigider cu mancare. Ai inghețată? Vorbi cu gura plina si cu ochii mari si rotunzi, exact ca ai unui copil.
El zambi slab si se ridică de pe scaun, cautand in congelator. Lua casoleta mare cu înghetata ce o cumparase zilele trecute şi mai ca uitase de ea. Lua doua linguri. Înghețata putea sa mai manance totusi.
Ea termina de mancat pastele surprinzator de repede si se inghesui sa guste din inghetata de vanilie si toping de caramel.Mancara in liniste impartind caserola aceea mare si plina.
Evy se opri dintr-o data de mancat, lasand lingura jos in caserola din intentia de a o duce la gura si isi duse mana stanga pe stomac, iar cea dreapta la gura, marind ochii. Derek se oprii din mancat privind-o curios.-Evy...ce ai?
Fugi cat o tinura picioarele pe tocurile acelea direct spre baie, fara a-i putea raspunde.
-Evy! Evy, te simti bine? Fugi si el in urma ei strigand pana ajunse in baie si o vazu deasupra vasului de toaleta, varsand tot ceea ce mancase mai devreme.
Nu mai comenta nimic. Ofta si se apleca langa ea, tinandu-i de par.
-Pleaca... spuse sleita de puteri, intr-o pauza de varsat.
-Şhhhhh....linisteste-te! O mangaie pe spate fara a baga de seama ceea ce spune ea.
Dupa 15 minute de varsat continuu, se inarma cu pungi de plastic si sticla cu apa, o urca pe Evelyn in masina, mai mult cu forta si pornira spre spital.
Oprisera de 3 ori pana ajunsesera la destinatie, unde ea varsase tot si se simtea din ce in ce mai slabita.
La urgente parca nimeni nu ii baga in seama. Asta pana sa ii lesine in brate Evelyn.
Atunci se stansera doi doctori si trei-patru asistente pe langa ei.Se invarti ca un leu in cusca incercand sa afle ce se petrece cu sotia lui. Telefonul ii sunase. Era Aston. Ii evitase primul apel si al doilea dar daca il vazu insistent, ii raspunse si il expedie cat ai clipi.
Era vorba despre misiune. Ii spusese clar si raspicat ca el nu va veni in seara asta. Nu se va misca de langa sotia lui pana nu va stii ce se petrece cu ea. Si nici atunci.
Aston intelese cu greu si il lasase intr-un final.Un doctor iesi din sala cu un raport in mana.
Supa placuta de pe halat afla ca il cheama dr. Michelson.-Bun...cu ce sa incep...intreba retoric doctorul privind printre fisele de observatie.
Evelyn era aici de mai bine de o ora. Timp in care Derek nu putu sa afle nimic.
-Sunteti soțul doamnei Horan? Il intreba doctorul inca privind raportul.
-Da!
-Mda....haideti sa va comunic amandurora in acelasi timp pentru ca mai am si alti pacienti.
Derek il urma tacut pana in cabinetul in care se afla Evelyn, intinsa pe pat. Era palida la fata, iar in brat avea conectata o branula la care era atasata o perfuzie cu saruri minerale si glucoza. Era treaza acum dar i se citea epuizarea in ochi.
I se rupse sufletul cand o vazu asa.-Sotia dumneavoastra are lipsa de calciu si vitamine din cauza sarcinii. Doamna este insarcinata in 3 luni jumatate. Nu stiati doamna?
-Banuiam ceva...ingana ea spre doctor dar privindu-l atenta pe Derek care se dchimbase la fata imediat. Mai intai uimire dupa care furie.
-Va las, mai am si alti pacienti. Dupa ce se termina perfuzia, aveti acolo prescriptia medicala cu tot ce ii trebuie doamnei. Va doresc fericire.
Si doctorul pleca, urmat de asistenta ce ii regla o alta perfuzie, de data asta plina.
-Surpriza.... incerca ea sa mai indulceasca vorbele dar Derek vedea deja rosu in fata ochiilor.
______________________________________
Buna!!! Un nou capitol. Scurt ce-i drept dar incep sesiunea in paralel cu licenta de terminat. O sa postez de indata ce voi putea. Ne apropiem de final si cred ca am gasit si titlul perfect pentru urmatoarea carte. Astept parerile voastre! 😊😘😘❤❤❤❤💪
CITEȘTI
Împrumutul 🔱 (Dragoste neîmpartăşită) Volumul ll
RomanceVolumul ll din Căsatorie înselatoare. Multumesc @Anna_World28 pentru coperta!!! Daca vreti o coperta minunata, la ea sa apelati! 😊😘 Viața mea era perfecta. Ma indragostisem de el de la prima privire, primul zambet, primul sarut... Am acceptat sa...