...un prieten....
Inima lui Derek se rupse practic in doua. Cerul ii cazu in cap si vazu rosu de furie....dar nu avu ce sa faca.... se stapani cat putu rezumandu-se la a-si incrunta maxilarul, a-şi incorda pumni si a o privi urat.-Haide Herry, sa ne plimbam putin prin gradina. Il indemna ea, iar Herry se bucura de toata atentia ei.
Ramasese ca un prost in capatul scarilor de la living, privind pe fereastra cum cei doi se indepartau, el vorbind, ea aproband vesela dand din cap.
Stranse paharul de coniac pana degetele i se albira pe pahar. Dadu cu pumnul in balustrada din lemn masiv a scarii.
Trebuia sa faca ceva! Nu il va lasa pe pampalaul ala sa ii ia sotia. Vru sa se duca sa o ia din copitele acelui porc dar fu atras de cu totul si cu totul altceva.Se plimbara pana gasira o banca libera. Creierul Evelynei nu stia daca mai rezista mult. Aflase deja jumatate din viata lui in doar 20 de minute o plictisea enorm...
La un moment dat, ii atrase atentia, prin crapatura de gard viu, un barbat langa o masina rosie, ce parea destul de agitat si nervos. Isi zise ca orice altceva era mai interesant decat narcisistul de langa ea.
Atentia ii fu si mai sporita cand vazu cine venise langa acel barbat.-Herry, vin imediat! Ma duc pana la baie! Il intrerupse ea dintr-o data, ridicandu-se brusc.
-A...ok...
Dar Evelyn nu mai statu sa ii asculte raspunsul. Se furisa imediat ce avu ocazia si prinse doar o parte din discutie.
-...tu intelegi ca nu se poate acum?
-Dar boss...pui totul in pericol, mai ales pe.. stii tu!
-Poate sa mai astepte dupa nunta! O sa am grija de tot!
-Si daca pațeste ceva inainte?
-Am eu grija sa fie totul in regula!
-Bine, dar pregateste-te! O sa fie nevoie de noi in seara asta.
-Ce faci aici? O intreba Herry din spatele ei, iar ei ii statu inima in loc. Tipa de surprindere.
-Ăaaaaa...mi...mi-am pierdut cercelul! Da, cercelul! Ma duceam la baie si mi-a cazut prin iarba. A! Uite-l! Spuse intorcandu-se spre tufis si mai privi o data spre intalnirea celor doi. Nu mai erau acolo. Il injura pe Herry in gand. Lua cercelul pe care il scosese in graba si si-l puse de fata cu el.
-Bine...Ne mai plimbam? Mai am atatea sa iti spun.
-Hai sa mergem spre casa. Cred ca or sa puna masa. Ii taie Evelyn imediat din elan.
Deja incepuse sa se sature de Narcis Herrycă asta. Din nou!
Trebuia sa fie cu ochii pe Derek. Trebuia sa stie ce va face in seara asta. Daca o va insela iarasi? Daca se va mai duce la blonda aia? Si totusi...nu stia de unde sa il ia pe acel barbat... ii era cunoscut si nu prea.
Pe tot parcursul mesei statuse numai cu ochii pe el. Nu mai bause decat apa sau suc. Clar. Avea sa plece undeva cu masina. La fel facu si ea.
Herry incepuse iar cu istorisirea lui pretioasa dar Evelyn ii acorda atentie cat de putina putu.Derek fierbea la capatul celalalt. O duduie incercase sa se agate de el insa el ii urmarea fiecare miscare a ei. Cand ii surprindrea privirea, aceasta era ina de furie. Era furios pe el.
Ar fi pus capat acestei şarade a ei cu papa-lapte ala dar avea alte lucruri de facut. Se ura pentru chestia asta. Ar fi dat orice sa nu se duca si sa stea cu ea... sa ii spuna....ahhh! Ii venea sa dea cu pumnul in masa, sa injure! El trebuia sa primeasca atentia ei, nu acel parvenit!
Cand se facu ora 11, Derek se scuza politicos cum ca maine are treaba la banca si trebuie sa se trezeasca de dimineața.
-Poti conduce? Il intreba Ethan precaut.
-Da! M-am rezumat doar la suc dupa o jumatate de pahar de coniac. Rase el, iar Ethan i se alatura.
Cand Ethan se intoarse, Evelyn se ridica brusc de la masa.
-Trebuie sa plec si eu. Am de organizat o nunta! Baga ea o gluma razand cam fortat. Dar doar asa reuşi sa plece.
Il vazu cum paraseste casa si se urca in masina. Se urca si ea repede la volanul masinii ei si porni dupa el. Nu avea timp sa se schimbe dar doar asa putea sa vada ce face soțul ei.
Cand vazu in oglinda reflectorizanta ca este urmarit, zambi viclean si conduse mai departe.
Ajunse in fața complexului de apartamente in care statea si coborî din masina blocand-o apoi inainta spre apartamentul sau. Aruncă o privire in spate cu coada ochiului si zambi. Exact cum se asteptase.
Inainta si intra in apartament, lasand cheile pe masuta de la intrare.
Se dezbraca in mers aruncand pe podea sacoul, camaşa, pantalonii si chiar lenjeria intima si apoi intra in duş.Ev parca masina mai departe de a lui si porni pe jos spre apartamentul lui. Statea la etajul 3. Folosi liftul ca de obicei. Incerca sa deschida usa dar era inchisa cu cheia.
Se cauta prin geanta si multumi cerului ca pastrase cheile acelea.Baga cheia in iala si in ciuda faptului ca avea impresia ca Derek sigur schimbase iala, usa se deschise. Deci nu o schimbase.
Intra usor si se simti ca si facand parte din filmele acelea cu spioni.
Inchise usa la fel de usor si isi scoase tocurile. Faceau zgomot.
Imediat dupa colt, ii vazu hainele imprastiate. O furie mocnita porni dinăuntrul ei spre exterior. Simti cum parul i se ridica in cap.
Porni printre ele direct spre sursa zgomotului. Intra in camera ce odinioara era a lor si inspecta cu privirea. Patul era nederanjat. De la baie se auzea duşul curgand. Se mai uita prin camera. Nimic nelalocul lui.
Puse pantofii si geanta langa pat si incepu sa caute mai atent prin sertarele noptierelor.-Haide...trebuie sa fie ceva pe aici! Murmura ea nervoasa.
Nimic... trebuia sa ajunga la biroul lui. Cand pasi pana in mijlocul camerei spre usa, duşul se opri. Fugi cat de repede putu in ptimul loc ce ii veni in minte: dulapul. Avea noroc ca dulapul era facut de asa natura incat sa aiba orificii se aerisire de sus pana jos. Astfel, putea vedea tot ce misca in camera.
Derek intra in camera acoperit doar de un prosop in jurul taliei. Picuri de apa se scurgeau pe corpul lui. Ahhh...facuse apa pe parchet caci avea picioarele ude. Dadu dezaprobator din cap. Isi vazu geanta si pantofii langa pat.
"Ahhhh...cat de proasta poti sa fi, Ev!"
Se mustra singura. Spera ca el sa nu le vada.
Detek inainta spre dulapul de langa. Isi lua lenjerie intima si ciorapi, un tricou si o pereche de blugi. Le puse pe pat.
Trecu mai apoi pe langa acesta, pe langa geanta si pantofi lui Ev ca sa ajunga la noptiera cealalta. Isi scoase ceasul. Inima lui Ev statea in loc acum. Trecu pentru a doua oara pe langa ele. Evy respira usurata dar nu pentru mult timp. Derek isi scoase prosopul si se sterse. Statea cu spatele la ea. Mai bine pentru ea. Dar tot inghiti in sec. Isi trase pe el lenjeria intima si pantalonii. Se aseza pe pat si se incalta in ciorapi. Exact langa geanta ei. Ori o facea intentionat ori era prea bleg sa nu le observe.
Inima ii batu si mai tare cand il vazu apropiinsu-se de dulapul in care statea ea. Se impinse cat de tare putu in fundul dulapului, in spatele costumelor de pe umeras. Hei, aici era rochia ei! Nici nu stia ca o uitase aici.
Derek deschise dulapul si puse mana pe umerasul cu geaca de piele, dar il lasa. Mai baga mana o data dar mult mai incolo. Ev uita sa mai respire si isi suprima un strigat cand fu trasa si lipita de peretele de langa dulap.-Ce faci aici? O intreba el imobilizand-o intre perete si el. O prinsese de maini intr-o parte si alta a corpului pana aproape de-asupra capului si se lipise cu totul de ea ca sa nu mai miste.
-Eu....
CITEȘTI
Împrumutul 🔱 (Dragoste neîmpartăşită) Volumul ll
RomanceVolumul ll din Căsatorie înselatoare. Multumesc @Anna_World28 pentru coperta!!! Daca vreti o coperta minunata, la ea sa apelati! 😊😘 Viața mea era perfecta. Ma indragostisem de el de la prima privire, primul zambet, primul sarut... Am acceptat sa...