-Va declar soț si soție! Spuse preotul fericit ca mai casatorea inca un cuplu, Kyle si Tamara.
Derek statea in primele randuri in partea dreapta si o privea pe Ev cum statea pe langa papițoiul ala in partea opusa. Facea orice ca sa o atinga, iar ea nu il dadea la o parte in unele cazuri.Dupa ce ii marturisise ce simte pentru ea, il abandonase in scaunul sau si nu mai zisese nimic tot drumul. Nu mai zisese nimic in astea doua saptamani. Nu mai vorbise cu el deloc. Plecase in apartamentul ei si nu ii adresse nici macar un cuvant. Il lasase in ceața totala. Dar ce spera ca ea i se va darui acolo si vor face sex salbatic pentru impacare?! Evelyn nu era naiva, ii placea sa il chinuie si el o stia prea bine.
Pana sa intre cu totii in biserica, se fațaise prin fata lui cu acel firfizon nesuferit. O facuse intentionat.-Ce te framanta fiule? Il intreba Ethan, socrul sau, punand parinteste mana pe umarul lui.
-Tu ce crezi? Arata spre ea cu capul. Ofera prea multa afectiune cui nu trebuie.
-Da, adevarul e ca nici eu nu prea il sufar pe ințepatul ala! Dar stii prea bine ce ii poate capul fiica-mi! Ii zambi facandu-i cu ochiul si batandu-l inca o data pe umar, il lasase singur cu demonii lui. Ii venea sa ii sparga capul cu suportul de flori de la intrare
Ceremonia se termina, iar cand iesira din biserica, in frumosul parculeț sin fața acesteia, fotograful trecu sa faca poze cuplului cu invitatii.
-Derek, Evy, haideti! Ii striga Kyle pentru poza cautandu-i cu privirea prin multimea de oameni.
In timp ce Derek era langa miri in partea stanga, Evelyn veni in partea opusa cu Herry langa ea pentru poza. Crezu ca turbeaza. Ii veni sa ii sparga capul tipului cu ceva, pentru a doua oara. Evelin era a lui si numai a lui!
Cand fotograful intreba daca sunt gata, Derek o trase prin spatele mirilor si o lua in brate protector.-Acum suntem gata! Spuse el inca serios, iar Ev nu putu sa nu zambeasca.
-Hei dar e partenera mea! Se planse Herry dupa ce poza fu facuta.
-Partenera ta?! Cum asa?!
Glasul ii era calm, doar cu un gram de nervi in tonalitate.-Noi doi am fost impreuna! Cred ca am dreptul sa stau cu ea, sa mi se acorde atentie. Ce treaba ai tu cu ea?
Derek vazu negru in fața ochilor, Kyle si Tamara radeau de mama focului, iar lui Ev nu i se mai parea asa de amuzant. Se intoarse cu fața spre el si isi puse mainile pe pieptul sau, privindu-l in ochi.
-Derek, stai cuminte!
-Ev, lasa-ma sa ii mut putin capul de pe umeri, doar puțin! Dadu el sa treaca dar Ev il stranse si mai tare in brațe.
Herry privi speriat toata scena. Nu in fiecare zi infuria o matahala de doua ori cat el si plina de nervi.-Te rog, nu strica nunta fratelui meu! Ii sopti uşor la ureche, mangaindu-i obrazul stang, iar el se calma. Chiar nu voia sa ii strice nunta lui Kyle dar nici pe papa-lapte nu il lasa sa caştige.
- Si zi-mi si mie, dupa tine asa, cam ce treaba as avea eu cu ea? Cine ți se pare ca as fi? Il intreba retoric, luand atitudine in fata papagalului.
-Âââ...se freca in cap ca si cum ar avea o mancarime. Stai sa ma gandesc! Fratele ei nu esti cu siguranta pentru ce el e langa noi, nu? Ăăă...var?...nu, nu,nu! Amic? Intreba naiv saracul Herry.
Pe toti ii bufni rasul, iar Derek o intoarse pe Ev cu spatele la el si îşi incolaci mainile pe mijlocul ei.
-Mai gandeste-te! Spuse ridicandu-si mana cu tot cu a ei si aratand verigetele.
Ev ramasese placut surprinsa cand ii vazu verigheta pe mana. Nu o mai purtase de foarte mult timp pe cand ea nu o scosese mai deloc.
Herry inlemni. Nu se asteptase ca barbatul pe care il tot evita sa fie soțul ei.-Dar nu inteleg...
-E casatorita! Valea! Il lua la ture Derek deja nervos.
Doamne cat se amuzase cand il vazuse asa fiert. Il enervse toata dimineata inainte de cununie, iar acum, il luase in mod special pe Herry cu ea la poza. Stia ca va reactiona in vreun fel dar nici asa de dur.
Glasul lui facuse atente cateva persoane. Ethan se opri din discutie si din a duce paharul de şampanie la gura si zambi. Derek ii aduse aminte de el. Era la fel de posesiv in tinerete. Ii zambi lui Scarlett, luand-o de umeri, o trase la pieptul sau, zambindu-i si sarutand-o.
-Asa erai si tu la varsta lui, iti aduci aminte? Il intreba Scarlett razand si ii raspunse inapoi cu un alt sarut.
Parintii lui Derek erau langa ai lui Evy. Rasera si ei de comportamentul fiului lor.
-Sunt tineri! Se descurca ei! Comenta mama acestuia, dand din mana ca si cum nu semnifica ceva rau aceasta tachinare.
Kyle radea cu gura pana la urechi.
-Imi datorezi 50 de dolari! Spuse invingatoare Tamara din bratele proaspatului ei soț.
-Merita toti banii sa il vad pe Derek nervos.
Ev ii analiza mana lui mare in comparatie cu a ei. Ii statea bine cu verigheta. Era bronzata, iar cercul de aur din jurul degetului sau ii dadea un aspect si mai provocator. Se intoarse spre el si isi axa privirea spre fata lui. Era un barbat frumos.
Buzele sale ii atrasera si mai repede atenția. Se ridica pe varfuri si il saruta.Herry casca gura cat putu de mult si facu stanga imprejur.
Nu o scapase din ochi toata seara. O tinuse in brațe langa el si dansase cu ea de cate ori avu ocazia. Era imbatat cu frumusetea ei. Rochita lunga, larga jos si cu crepeu de culoarea vişinei putrede ii venea atat de bine incat ii dadea o senzualitate aparte. Nu era de mirare ca il facuse pe Herry sa isi piarda mintile dupa ea si jumatate din populatia masculina din sala sa intoarca capul dupa ea.
-De ce nu mi-ai raspuns la telefon? O intreba la unul dintre dansurile lente.
-Am avut treaba! Se scuza ea, aproape de el.
-Nici la mesaje?
-Am fost ocupata cu nunta!
-Dar pentru Herry nu ai fost ocupata?! O cheationa privind-o dur.
Ea inchiti in sec si se lasa condusa de el. Nu mai avea scapare din mainile lui dar nici nu voia sa scape!
CITEȘTI
Împrumutul 🔱 (Dragoste neîmpartăşită) Volumul ll
Roman d'amourVolumul ll din Căsatorie înselatoare. Multumesc @Anna_World28 pentru coperta!!! Daca vreti o coperta minunata, la ea sa apelati! 😊😘 Viața mea era perfecta. Ma indragostisem de el de la prima privire, primul zambet, primul sarut... Am acceptat sa...