9

7.4K 422 18
                                    

Trecut...

-Hei frumoaso! Ce faci? Nu te-am mai vazut de mult!

-De acum cateva zile? Ce faci aici Derek? Daca te prind ai mei in camera mea nu vor fii foarte incantati, sa stii.

-Ethan si Scarlett nu imi vor face nimic! Ai uitat ca stiu ca suntem prieteni buni? Ma intreaba el razand in timp ce cobora de la fereastra si se intinde in patul meu. Eu inca stateam in fata biroului facandu-mi de lucru pe laptop numai sa nu-l bag in seama. Nu voiam mai multe probleme. Vii deseara la petrecere?

-O sa vin. M-a rugat Ryan sa merg pentru ca e ultimul lui an aici.

-Stii ca asta e si ultimul meu an aici, nu?

-Da, stiu! Kate merge? Schimb repede subiectul caci eu chiar nu voiam sa deschis subiectul despre plecarea lui.

-Da, merge si ea... De ce esti atat de rautacioasa azi?

-Eu? Nu am nimic! Ma prefac eu.

-Stii, dupa seara asta e posibil sa nu ma mai vezi.

-De ce? Pleci cu Kate si te asezi la casa ta pe o insula pustie unde or sa va cante pasarele si or sa va urle copii de foame? Il intreb bufnindu-ma rasul, si odata cu mine, razand si el.

-Frumoasa imagintie! Ai zice ca meriti un premiu! Hai sa facem ceva azi! Doar noi doi! Ca pe vremuri.

-Nu...nu stiu ce sa zic.

-Hai Evy! Doar putin! Nu o sa te musc! De dragul prieteniei noastre!

-Offf...bineee atunci. Sa ma schimb mai intai! Planuiam sa stau toata ziua in casa azi! Spun aratand hainele de pe mine, care nu erau nici mai mult nici mai putin decat niste pijamale ce inca erau purtate la ora 2 dupa-amiaza.

-Hai schimba-te! Ma pofteste el stand inca in pat.

-Ma ridic de la birou si imi trag pana sus bluza de pijama vrand sa o scot cat mai repede in timp ce ma indreptam spre dulap. Inca cu mainile in aer si cu bluza inca pe ele si pe cap imi aduc aminte ca perversul de Derek e inca in camera uitandu-se la mine. Norocul meu a fost ca aveam un maiou pe sub caci altfel ii lasam o priveliste sclipitoare.

-Hmmm...Derek? Imi dau bluza in jos doare pana sub sani caci voiam sa scap repede de ea dar mai ales de Derek.

-Mda... ma intreaba senin din mijlocul patului impreunandu-si degetele de la maini.

-De ce inca mai esti la mine in pat?!

-Ăăă...aspteptam sa te schimbi, de ce?

-Iesi!

-Dar de ce? Primeam si eu un spectacol de striptise gratis! Si incepusei bine! Se plange el.

-Derek iesi! Ma indrept spre el cu primul obiect ce imi sta in cale, lustra de pe birou.

-Bine...bine! Poate data viitoare! Se resemneaza el, ridicandu-se din pat si indreptandu-se spre fereastra.

-In sfarsit! Zic atunci cand vad ca pleaca si trec imediat sa ma schimb.

....

-Bun si ce facem acum?

-Pai...eu ma gandeam sa te urci pe motor si apoi ne lasam purtati aolo unde ne duc ochii. Ce zici?

-Bine! Eu conduc! Spun nostalgica si pornind agale catre motorul sau. Asta pan cand sunt oprita de el si trasa cu totul de mana in bratele lui pana cand spatele meu este lipit de pieptul sau. Este de doua ori cat mine, as putea spune. Icnesc de surprindere dar nu ma trag asa de repede din bratele sale. Mana lui imi cuprinde in totalitate mijlocul.

Împrumutul 🔱 (Dragoste neîmpartăşită) Volumul llUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum