11

7.4K 463 27
                                    

4 ani mai tarziu...

Perspectiva Derek.

Au trecut 4 ani de cand parasisem orasul care imi devenise drag dar mai ales de cand o parasisem pe ea.  Stiam ca nu fusese frumos ceea ce facusem dar asa era cel mai bine pentru noi.  O relatie la distanta nu ar fi putut functiona.  Stiam ca trebuia sa plec sa urmez o facultate si sa invat sa gestionez o afacere dar alesesem sa plec mai devreme tocmei pentru a scapa de explicatii si a nu suferi mai rau dupa.  Incepusem cu adevarat sa o plac, iar noaptea in care mi s-a daruit, a fost cu adevarat speciala. Am adorat-o din prima clipa dar mi-a fost mai usor sa o consider prietena. Imi era greu sa recunosc ca simt ceva pentru ea.  Era oricum vorba de o dragoste adolescentina, nu? Nu era ca si cum  ea ar fi fost ultima fata de pe pamant.  Am mai avut si altele,si altele, si altele.  Mi-a priit si faptul ca am venit aici sa invat, reusisem sa termin facultatea, iar acum ma puteam mandrii cu faptul ca imi deschisesem cu ajutorul parintilor, o banca pe care o conduceam cu mare strictete. In seara asta aveam de gand sa ma relaxez asa ca acceptasem cu bucurie invitatia amicilor mei de a manca in oras.  Cunosteau un restaurant deschis nu de mult aproape de mine.

-Roy, las-o mai moale cu clatitele alea!  Il ia la zor Sam, Tylor razand de el. 

-Omule, sunt delicioase! Trebuie sa le incerci! Hei Derek, incearca si tu!     Spune cu gura pe jumatate plina, infulecand de zor, pe cand eu doar ce am ajuns si la asez la margine langa Tylor.  

-Misto localul!  apreciaza Tylor cafeneaua-restaurant in care serveam masa in seara asta. 

Localul era unul linistit si prea putin populat la ora 10 noaptea.

-Scuze frate ca am comandat inainte dar Roy nu s-a putut abtine.  Se scuza Sam. 

-Nu-i nimic baieti! Imi iau si eu ceva acum...

-Poate iti recomanda vreo ospatarita ceva bun!  Crede-ma! Ai de unde alege in ambele sensuri!  Se amesteca Roy lasand mancatul pentru putin timp.

Eu ridic mana spre o ospatarita ce statea cu spalele la noi, luand comanda unui cuplu invarsta.

-Imediat! Ev, ocupate tu de ei, te rog Se aude vocea ei strigand pe cineva din spate.

Ma intorc la baieti si la discutia lor.

-Deci cum spuneam, aseara am fost in club cu o gagica trasnet!  Voi stiti cum arata? 

-Mai taci Roy!  Pun pariu ca nici n-ai agatat-o!  Cred ca nici nu era frumoasa!  Precis ai fost iarasi manga!  Il apostrofeaza Sam.

-Nu ma crezi,  ha?! Cand vine chelnerita, va provoc sa va dati la ea! 

-Eu spun pas!  Stiti ce ma asteapta acasa!  Da inapoi Tylor facand referire la iubita lui geloasa.

-Eu stii bine ca nu am cum tampitule!  Ai uitat ce imi va face Marggaret acasa daca aude ca mai umblu dupa fete?  Se plange Sam.

-Deci  Derek, tu ramai singurul!  Si toate privirile cad asupra mea.

- Eu?  Roy inceteaza cu prostiile.  Nu o sa ma leg de o biata.... spun croit  pe Roy dar chelnerita ma intrerupe asa ca ridic ochii nervos sa vad cine ma are asa o mare nesimtire.

-Bun venit la "Grill and still", cu ce va servesc?  Intreaba scarbita  intr-o doare notand ceva in carnetel si neuitandu-se deloc la cei ce se presupune ca ii sunt clienti.

Sunt surprins, nu, de-a dreptul socat dar zambesc viclean si imi fac jocul.

-Vreau si eu o portie de piept de pui la gratar cu garnitura langa. Multumesc.  Dragut şort! 

Ridica ochii imediat si ma priveste uimita.  Se opreste din mestecatul gumei, din notatul in carnetel si inghite in sec.

-Multumesc!  Vai tu! O portie de broaste raioase cu sos de acritura Louis!   Striga tare ultima fraza catre bucatarie, unde bucatarul scoate capul uimit de comanda. Sam si baietii se uita si ei ciudat spre ea ca la un extraterestru.

-Ce?! Dar noi nu avem asa ceva! Aoleu ceapa mea se arde!   Tipa inapoi  bucatarul, apoi fuge spre tigaile si cratitele sale.

-Imi pare rau dar ai auzit si tu ca nu avem asa ceva!  O zi buna sa aveti domnule! Zambeste fals spre mine dupa care se intoarce sa plece aratand chiar dragut cu camasa aceia in carouri cu un decolteu micut bagata in pantalonii aceia scurti de blugi cu talie inalta, parul prins in coada si piesa de rezistenta fiind un şorțuleț alb, scurt, cu volanase in partea de jos si cu o fundita roza in partea de sus, pe partea unde acoperea sanii.  Si ce mai sani... Ah! 

-Imi pare rau...domnisoara dar va trebui sa imi aduci ceea ce am comandat! Zambesc satisfacut in timp ce baietii isi dau coate.

Se intoarce nervoasa spre mine.

-Ca altfel...ce? Isi aseaza ea bratele sub sani, la fel de nervoasa.

-Voi fii nevoit sa te pun sa iti chemi seful. O ameninț, baietii razand.  Lumea se retrasese din restaurant nevorind sa participe la o cearta. Mai ramaseseram decat noi patru, ea, inca o chelnerita si bucatarul.

-Uite ce e....baietica!  Vine croita spre mine, eu ridicandu-ma si sfidand-o cu inaltimea mea, dar nu suficient caci ma impunge cu degetul aratator in piept. 

-Uuuu... se incing spiritele!  Adauga Roy zambind, iar noi ne uitam amandoi nervosi spre el. Tace imediat.

-....Poti chema pe cine vrei tu aici! Nu o sa vina nimeni!

-Auzi pustoaico...nu uita ca sunt mai mare ca tine deci numai baiețica nu sunt!  Acum cheama-ti seful! 

-Nu pot pentru ca deja stai de vorba cu el! 

-Adica? Si atunci de ce servesti ca si chelnerita?

-Se numeste ajutor... baietică!  Ma numeste iarasi asa impungandu-ma inca o data cu degetul.  "Alintul"  si "atingerea"  ei numai draguta nu, ma enerveaza deja si incep sa ma satur de ifosele ei de fetita rasfatata.  Asta se explica de ce era atat de tupeista.  Detinea acest restaurant.

-Hei Roy, mai tii minte provocarea de mai devreme?

-Da?  Ma intreaba el incurcat.

-M-am razgandit!  O accept! 
Si nervos, o prind de ceafa si de talie impingand-o in teşgheaua barului si saltand-o pe aceasta ma pun intre picioarele ei, sarutand-o apasat.

Ea mareste ochii uimita, isi misca mainile pe corpul meu incercand sa ma urneasca din loc, iar daca nu ar avea gura ocupata, tipetele ce le scoate acum, ar acoperii o strada intreaga. 

In jur se aud fluieraturi iar o ospatarita ce era langa ea, scapa tava ce o avusese pana acum sub brat.

Nu vrea sa raspunda sarutului meu asa ca o musc usor de buza de jos, aceasta gemand usor.  Zambesc satisfacut, iar limba mea isi croieste drum spre a ei, jucandu-se intr-un joc nebun si dominant. 

Iubesc sa o tin in brate, sa o sarut, iar faptul ca e aici, langa mine acum, este exact de ceea ce aveam nevoie ca sa o tin langa mine. 

Opresc sarutul pentru a lua o gura mare de aer atat eu cat si ea si ii soptesc usor la ureche. 

-Mi-a fost dor de tine Evy!  De data asta nu mai scapi de mine!  Si nelasandu-i timp de gandire, o sarut din nou.

______________________________________
Buna, dragele mele!  Revin in forta cu un nou capitol! Pareri?  Cum ati vrea sa reactioneze Evelyn? Ce ar trebui sa faca  Derek sa o cucereasca? Astept mesaje din partea voastra!  Pana atunci va pup si va imbratisez cu drag!  😊😉😘😘😘

Împrumutul 🔱 (Dragoste neîmpartăşită) Volumul llUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum