18

6K 349 37
                                    

Simtii miros de clor si deschise ochii. Lumina tare il facu sa ii inchida din reflex. Era prea puternica. Clipi de cateva ori pana se obişnui cu ea.

Vazu o femeie in alb ce ii umbla la un soi de perfuzie.
Apoi vazu o alta femeie invartindu-se de zor pe langa pat.

-Doamna, linistiți-va! O sa isi revina! Luati loc!  Sunteti palida la fata.

-Bine dar...

-Ce se petrece?

-Derek! Tresari femeia din fata  patului si veni langa el.

-Cum va simtiti domnule?

-Ma doare tot corpul si mai ales capul. Aaahhhh...scraşni el din dinti. Ce am patit?

-Ma duc sa chem doctorul!  Spuse femeia in alb privind-o perspicace pe cealalta. 

Dupa ce doctorul veni, si il  consulta.  Ii verifica simturile care erau destul de bune.

-Cum va numiti?

-Derek  Horan.

-Si stiti de ce sunteti aici?

-Nu!

-Hai sa incercam altceva! Pe doamna o cunoasteti? Facu doctorul referire la  Evelyn.

-Nu!

-Derek, sunt eu, Evelyn! Spuse in speranta ca isi va aduce aminte de ea.

-Evelyn More?! Tu esti? Nu te-am mai vazut din liceu!!  Spuse acesta de-a dreptul uimit si şocat.

-Trebuie sa ii facem un control amanuntit. Ma duc sa pregatesc sala de RMN. Apoi doctorul pleca. Evelyn ramase cu el.

-Derek, nu iti amintesti de mine?!

-Nu...

-Cat nu iti amintesti din viata ta?

-Nu stiu si simt ca pierd ceva esential din viata mea.

Dupa ce fu supus unor teste, doctorul veni sa stea de vorba cu Evelyn. Venisera si parintii ei.

-Doamna Horan, sotul dumneavoastra nu isi aminteste cativa ani buni din viata lui.  Din fericire pentru el si pentru dumneavoastra, este ceva temporar.  Cazatura i-a provocat un traumatism cranio-cerebral.
In rest, in afara de impuşcatura din umarul stang,  zgarieturi si negrituri, nu are altceva.

-Si cat poate dura  aceasta amnezie? Se interesa  Ethan de ginerele său.
Scarlett isi tinea fiica inlacrimata in brate. 

-Acum totul depinde de el cat de repede isi va aminti! Cert este ca  trebuie dus intr-un mediu  favorabil.

Doctorul pleca si ii lasa pe cei trei singuri.

-Ce facem acum?

-Clar cu Arthur si Sammantha nu o sa poata sa stea. Sunt plecati cu afaceri in Franța pana luna urmatoare. Zise Ethan  punandu-si  mainile in  şold.

-Atunci ce facem? Intreba  Scarlett

-Clar cu mine nu poate sa stea in apartament!  Batu  Evelyn in retragere.

-Evelyn, draga mea, dar nici singur nu il poti lasa.  O  mustrui mama ei.

-Dar mama....

-Ev! Si tu esti constienta de faptul ca nu il putem lasa singur! Sari in aparare mama ei.

-Dar....

-Ev... rosti convingator, Ethan.

-Bine... fie!  Spuse ea strangand din dinti si privindu-si parintii cu mânie.

Împrumutul 🔱 (Dragoste neîmpartăşită) Volumul llUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum