De o saptamana se chinuia sa ii aduca memoria inapoi. Se plimbasera prin toate locurile posibile si cunoscute lui.
Isi amintise doar lucruri marunte, ca facultatea, prietenii lui, locul lui de munca dar in nici-un caz nu isi aducea aminte de ea si de relatia lor tumultoasa.
Fusesera la doctor. Acesta o pusese in tema cu faptul ca unii oameni nu voiau sa isi aduca aminte de ceva ce i-a marcat.
Astazi avea sa se relaxeze. Nu mai voia sa plece nicaieri. Se rezemase de canapea gemand de placerea data de acel repaus. Repaus care nu dura mult.-Evelyn, trebuie sa merg urgent la banca sa dau cateva semnaturi. Vrei te rog sa ma insoțesti? Practic esti mana mea dreapta.
Ea se stramba din nas, isi dadu ochii pe spate si se batu pe picioare cu palmele, ridicandu-se invinsa.
Fusta ei gri, conica si bluza ei crem inchis erau acum cocolosite pe ici pe colo, dar ei nici ca ii pasa. Voia doar sa scape odata de acest coşmar in care isi facea rau singura. Numai gandul ca doarme cu el sub acelasi acoperiş, o facea sa se simta ciudat.
-Hai sa mergem! Ii spuse ea si pleca inainte luand cheile pentru a inchide.
El doar o urma tacut. Urcara in masina, ea la volan. Nu voia sa aiba parte de vreun accident in cazul in care el s-ar fi simtit rau. Doctorul ii interzisese sa conduca o perioada.
Pe drum,avu parte de liniste ca sa contempleze. El privea pe fereastra, stand comod in scaunul sau. Abia se obişnuise cu maşina lui, zilele trecute fusese pentru prima data cand urcase la volanul ei. Ea statuse pana atunci numai in dreapta sau isi condusese propria masina.
Saptamana in care statuse cu el, fusese una atat uşoara cat si chinuitoare pentru ea. Uşoara pentru ca el incepea sa isi aminteasca cat de cat despre viata lui, iar ea nu va trebui sa isi petreaca atat de mult timp in prezenta lui, chinuitoare pentru ca tocmai, se afla in prezența lui. Incerca sa evite pe cat posibil micile atingeri pe care nu era sigura daca le facea intamplator, scurtele priviri pe care i le dadea cand el nu era atent, dar mai ales, era o tortura sa stie ca doarme intr-o camera situata langa a lui. Era ciudat.
El fusese de-a dreptul ciudat. Primea mai multa atentie decat primise in ultimele lor luni de casatorie. Era ca si cum totul o lua de la capat... Oh nuu... doar nu...
Ea puse frana brusca si opri motorul apoi il privi. El isi intoarse privirea de la fereastra. Ajunsesera.- S-a întamplat ceva?
-...Nu....ingana ea intr-un final, absorbita de ganduri. ...Nu s-a intamplat nimic...
Coborâră din masina si pornira spre banca. Remediasera situatia cat timp el fusese in starea de amnezie totala. Nu lipsea nici macar un dolar din seif, iar hotii erau o parte in mormant, o parte in spitalele din penitenciare.
Inca nu stia ce se intamplase atunci si ce era cu Derek de era asa de bine dotat in materie de arme si cunostiinte in tehnici de lupta.
Avea vaga banuiala ca nu era ceea ce parea, un detinator al unei banci.Intrara in birou si se aşezara. El pe scaunul sau dar nu inainte de a-i lua si ei un scaun langa el. Ii zambi frumos, iar ea se aseza fara a mai zice ceva.
Era o bariera intre ei pe care o pusese ea de la bun inceput. Era mai bine asa, pentru sufletul ei ranit.
O nevoie acuta de a face pipi, o lua pe nepregatite. Se ridica brusc si inainta spre uşa.
-Evy, esti in regula? O intreba el precaut.
-Da, sunt bine! Am nevoie doar la baie! Si nu imi mai zice asa! I-o reteza ea privindu-l urat.
El doar rase de incapatanarea sotiei sale si o lasa sa plece, el jucandu-se cu un pix. Avea actele in fata.
Le lasa momentan. Stia exact ce trebuie sa faca, ce sa semneze si cui.
Se lasa purtat insa de ganduri.Era contient de bariera pe care o pusese frumoasa lui soție intre ei. Stia ca nu avea şanse prea mari la ea. De cand se trezise pe patul de spital si o vazuse asa speriata si ingrijorata pentru el, inima ii rata o bataie apoi o luase ca nebuna la goana. Aparatele incepusera sa piuie, iar asistenta fugi imediat spre doctor.
Acesta daduse vina pe impactul amneziei dar el stia de ce ii batuse inima asa. Fusese pentru ea, femeia pe care o iubise inca din liceu si care se afla la capataiul lui. Mai mare ii fu surprinderea si bucuria cand afla ca acea fiinta ii era soție. Ce facuse el atat de bun incat sa fie rasplatit cu un astfel de dar?!
Incepuse sa isi recapete din memorie dar doar cat tinea de slujbele pe care le avea. Da ştia ca avea doua, stia in ce consta si una si alta si mai stia ca una dintre ele era foarte periculoasa.In privinta lui Evelyn nu isi aducea aminte mai nimic. Noaptea avea niste coşmaruri dar si niste vise de-a dreptul erotice cu ea.
Ii placea sa o tina aproape de el. Ii placea compania lui. Adora cum se supara si imbufna, dar si cand inchidea ochii atunci cand o atingea. In vis, facea fel si fel de lucruri licentioase cu ea, in viata reala, nici macar nu o sarutase. O privea in tacere si simțea ca ceva inauntrul lui ia foc. Era frumoasa, inteligenta dar mai ales blanda si rabdatoare cu el. Avusese rabdare chiar si atunci cand el incercase sa justifice un lucru ce nu era cum credea el. Ii explicase calma ca unui copil cum si care era situatia.
Nu vorbea prea mult despre relatia ce o avusesera dar nici despre despartirea dintre ei, iar pe el asta il enerva. Voia sa afle ce a facut si ce nu a mers. Poate putea sa repare. Sau daca nu o mai iubea? Nu...asta era imposibil pentru ca se indragostise deja a doua oara de ea.
CITEȘTI
Împrumutul 🔱 (Dragoste neîmpartăşită) Volumul ll
Roman d'amourVolumul ll din Căsatorie înselatoare. Multumesc @Anna_World28 pentru coperta!!! Daca vreti o coperta minunata, la ea sa apelati! 😊😘 Viața mea era perfecta. Ma indragostisem de el de la prima privire, primul zambet, primul sarut... Am acceptat sa...