Trecut...
Stabilisem sa ma vad cu Ryan, cu Kate si cu Derek. Ne intalniseram toti patru, el ma luase de o parte si discutaseram...
-Evelyne, te-am chemat caci vreau sa vorbim ceva... Din cate ti-am spus pe holul scolii, chiar ai inceput sa imi placi. E prima oara cand simt asa ceva pentru o fata. Imi marturiseste el framantandu-si degetele luandu-ma pe nepregatite. Ma uit spre Kate si mai ales spre Derek. Nu mai aveam ce sa fac in privinta asta. Eu nu ma puteam baga peste cea mai buna prietena, iar daca totul nu mergea bine, aveam sa imi pierd nu doar cea mai buna prietena ci si cel mai bun prieten. Eu chiar nu voiam ca el sa dispara din viata mea. Aveam sa raman in viata lui doar ca prietena lui cea mai buna si doar atat dar macar eram in viata lui. Trebuia sa uit sa ma mai gandesc la el ca la altceva in afara de prieten bun.
-Deci Evelyne, vrei sa fii iubita mea? ma distrage Ryan din gandurile mele.
-Ce? Ah...da... raspund fara sa constientizez, iar cand o fac e prea tarziu. Ryan sare in sus de bucurie luandu-ma in brate strans si sarutandu-ma. Eu ramasesem muta de uimire. Kate observa si sare in sus de bucurie. Derek observa si el.
Asa sfarsisem prin a ajunge intamplator si din neatentie iubita lui Ryan.
Kate si Derek ne felicitau sincer si chiar la amenintat pe Ryan sa stea cuminte. Nu vazusem nici-o reactie de gelozie din partea lui deci nu simtea acelasi lucru pentru mine. Vazusem doar surprindere pe fata lui. Atat.
Vestea ca eu si Ryan suntem un cuplu s-a raspandit imediat, iar in doua zile, tot liceul vuia cu noua veste. Ryan era atent si grijuliu cu mine. Imi punea flori in dulapul de pe hol si imi lasa ciocolata in banca, ma scotea la film si imi dadea haina lui cand ne intorceam pentru a nuingheta. Imi placea compania lui. Era un baiat cuminte care nu incerca mai mult decat saruturi nevinovate si imbratisari calduroase.-Siii....iubito, ai vrea sa mergem sambata la noua cofetarie deschisa pe strada 5? Ii putem lua si pe Kate si Derek, daca vrei. Ma intreaba el in timp ce stateam pe scarile verandei de la casa mea.
-Da....suna grozav! Mimez eu un zambet fericit dar gandul meu era departe de Ryan. Gandul meu era catre Derek pe care il vedeam tot mai rar si vorbeam la fel de rar. Nu apucasem sa discutam nimic de cand incepusem sa fiu iubita lui Ryan si se facusera doua luni de atunci.
Zambetul meu il face sa zambeasca larg si sa ma ia in brate de bucurie.-Grozav! Te iau pe la 18:00! Trebuie sa plec! Am antrenament la fotbal! Vii sa ma vezi? Ma intreaba zambind smechereste atingandu-mi usor nasul cu degetul aratator.
-Desigur ca vin! Zambesc la el. Pana la urma era un baiat atent si dulce. Nu merita sa imi bat joc de el visand la cai verzi pe pereti.
Imi da mana ca sa ma ajute sa ma ridic de pe veranda, iar eu pornesc in casa pentru a-mi lua un rucsac cu haine de schimb caci aveam si eu antrenamentul cu fetele. In doua saptamani era finala concursului de majorete la care concurau si alte licee, zece la numar.La antrenament, noi fetele mai aveam putin de asteptat pana aparea antrenoarea asa ca profitam de ocazie si ne punem pe bancile de afara sa privim antrenamentul de fotbal al baietilor. Ryan li se alaturase si imi face cu mana. Ii raspun timid printr-un salut scurt. Ochii imi zboara pe teren si atunci il vad! In toata splendoarea lui isi da tricoul jos in pasi alerti, lasand la vedere abdomenul lucrat cu sarguinta. Avea o tunsoare noua ce il avantaja si arata precum jucatori sexy de fotbal din reclamele pentru parfumuri barbatesti. El ma fixeaza cu privirea oprinduse din alergat, si doar mergand.Respira scandat semn ca alergase mult. Kate incepe sa tipe fericita spre el de langa gardul de protectie ce impresmuia ternul atragandu-i atentia, iar toata magia ce se crease inainte se risipeste intr-o clipita. Revin cu picioarele pe pamant la statutul pe care il am, amintindu-mi a cui iubita sunt si plec spre vestiar sa ma schimb in uniforma.
Antrenamentul npstru a oprit orice activitate a celorlalti. Toti s-au oprit pentru a vedea cu ce se poate mandri liceul nostru. Numarul mai avea nevoie de antrenament dar toti speram ca pana la concurs sa reusim. Piciorul stang imi cedase de doua ori atunci cand faceam sariturile asa ca blocam reusita echipei si nu numai eu eram cea care nu reusise dar antrenoarea considerase ca eu eram singura care mai avea de lucrat in plus in timp ce celelalte fete trageau de timp. Ma pusese sa exersez pana ajunsesem la performanta dorita.
"-Domnisoara More, mai ai de lucru sa stii, piciorul tau stang ne-ar putea aduce esecul. Lucreaza cat mai mult cu el!" Imi spusese si plecase. Ramasesem singura pe teren exersand ore in sir. Toti plecase, iar eu obosisem. Aveam nevoie de odihna dar mai ales de un dus. Si cum atiam ca toti erau plecati, am plecat spre dusuri in pasi lenesi si relaxati.
Perspectiva Derek trecut...
Ajunsesem la antrenamentul de fotbal, iar dupa incalzire si zece ture de teren plus neste pase pentru inceput, ma incalzisem si imi dadusem tricoul jos. Fetele aclamau, iar eu ingamfat, imi arunc privirea spre tribune unde stateau toti cei ce voiau sa vada antrenamentele. Majoretele erau acolo aclamand. Evy era acolo. Ma uit spre ea, purta un trening dragut visiniu ce ii scotea parul in evidenta. Kate incepe sa tipe entuziasmata mai ceva ca o sirena in port si deja incep sa ma satur de ea. Doua luni jumatate de zile ii ajunge atata atentie. Cu Evy nu am mai apucat sa vorbesc serios de cand nemernicul de Ryan s-a combinat cu ea stiind clar ca nu are voie caci e prietena mea cea mai buna. In curand va fi balul de absolvire, iar eu nu am de gand sa merg cu zanateca de Kate. M-a disperat doua luni jumatate de zile cat pentru o viata intreaga. Ma suna la orice ora din zi si din noapte doar ca sa ma intrebe ce fac. Ma trezeam cu ea in fata usii mele. Cred ca a fost singura fata cu care nu am vrut sa ma culc. A incercat in toate felurile dar interzisul in a o mai vedea pe Evy a pus capac. Este prietena mea cea mai buna, iar o fata nu imi poate interzice sa nu imi vad sau sa nu ma intalnesc cu prietenii mei.
-Iuhuuuu...iubitule! Ma vezi? Striga in gura mare.
-Da Kate! Normal ca te vad! Marai spre ea si ii intorc spatele plecand spre mijlocul terenului tocmai pentru a nu o mai vedea. Oricum Evy plecase.Antrenamentul lor decursese oarecum bine. Executarile erau greu de realizat deoarece erau executari complece si sificile.
Evy si alte fete cedasera de cateva ori dar antrenoarea o certase in mod special pe ea caci avea asteptari mari de la ea in calitate de sef de echipa.
Nu statusem sa vad finalul antrenamentului lor caci era randul meu sa adun echipamentele, sa strang mingiile si sa las ordine in vestiare.
Asa stabiliseram inca de la ineputul anului sa facem fiecare, pe rand, aceasta sarcina pentru ca personalul nu era asa numeros. Afara se inserase putin.
Dau sa plec din holul vestiarelor dupa ce sting luminile si vestiarului baietilor dar lumina din vestiarul fetelor, usa deschisa si zgomotul ma atrag. Ma intreb ce piți isi asteapta alesul pe seara asta in vestiarul fetelor.
Intru usor fara a face zgomot momentan caci vreau sa ii prind in flagrant si sa îi sperii putin. Intru in vestiarul lor unde ma urc pe bancuta de sub geamul ce da la dusurile lor si dau de o fata ce statea intoarsa cu spatele spre geam care incepea sa isi dea cu incetinitorul hainele jos. De aici am cea mai buna priveliste. Nu ii puteam zari însă fața pana cand in timp ce ramane in bustiera si niste boxeri cu dantela, se intoarce in profil. Era Evy mai sexy ca niciodata cu un corp ce eu habar nu aveam ca il poseda, sani ce odata data jos bustiera neagra raman fermi si mari, fund ce prin lenjeria sexy din dantela arata bombat si trasnet, picioare lungi si bronzate uniform impreuna cu restul corpului. Asta nu e Evy a mea cea mica si simpatica pe care o stiu. Aceasta este Evy, femeia fatala in devenire ce va innebuni orice barbat, incepand cu mine. Hormonii mei o iau razna si doar o stapanire miraculoasa ma tin departe de trupul ei de zeita. Isi da i lenjeria jos si lasa stropii de apa fierbinti sa ii mangaie pielea fina. Se sprijina cu mainile usor de perete inchizand ochii si relaxandu-se. Ia gelul de dus ce il luase probabil din propriul ei rucsac si incepe sa se unga peste tot. Sunt sigur ca in noaptea asta voi avea numai vise ce nu prevestesc deloc a fii cuminti. Ryan amice, nu te vei atinge de fata asta!
CITEȘTI
Împrumutul 🔱 (Dragoste neîmpartăşită) Volumul ll
عاطفيةVolumul ll din Căsatorie înselatoare. Multumesc @Anna_World28 pentru coperta!!! Daca vreti o coperta minunata, la ea sa apelati! 😊😘 Viața mea era perfecta. Ma indragostisem de el de la prima privire, primul zambet, primul sarut... Am acceptat sa...