3

9.2K 451 29
                                    

-Poftim?  Intreaba el incurcat caci nu intelesese ceea ce bombanisem eu.

-Aaaaa...nimic!  Din spatele lui apare o femeie ce cred ca era mama lui.  Bun venit in cartier!  Eu sunt Evelyne, vecina de langa.  Mama m-a trimis sa va dau o tarta cu visine proaspat scoasa din cuptor! 
-Oh, multumim draga mea!  Va invitam deseara la un gratar. Pe la 7 e bine?
-Desigur!  Tata o sa fie si el acasa pana atunci.
-Oooo... e perfect. Si Arthur, sotul meu o sa fie acasa! 

Zambesc ca o vecina primitoare ce sunt si ma intorc plecand spre casa. El statuse in tot acest timp si ma analizase. Nu ma schimbasem de uniforma si cred ca ma recunoscuse.
"Bravo Evelyne!  Esti cea mai idioata persoana. Ai reusit sa te faci de ras in doar o jumatate de zi!" 

Seara, mama se agita sa fie totul perect.  Il pusese pe tata sa aduca o sticla de vin de cea mai buna calitate, in timp ce ea preparase un desert de zile mari.  Renuntase la lucru si devenise casnica pentru a avea grija de noi.  De mult nu mai aveam vecini asa ca mama era foarte agitata.

-Scarlett, iubito, linisteste-te ca o sa te dai peste cap cu toate pregatirile.  Sunt si ei oameni ca noi!  Ii spusese tata luand-o in brate si sarutandu-i tandru fruntea.
-Stiu Ethan dar daca nu e buna prajitura?  Ah, sa mergem!  E 7!!!  Se agita ea. 

-Copii, luati-o inainte ca vin si eu cu mama voastra imediat!  Trebuie sa o calmez altfel spune vrute si nevrute!  Rade tatal nostru, iar eu si Kyle ne uitam unul la altul cu subînteles. Nu de putine ori ii prinsesem sarutandu-se cu patima.

Masa a fost una de pomina. In timp ce parintii nostri au descoperit ca au o multime de lucruri in comun, colac peste pupaza,  frate-miu a devenit bun prieten cu bunocul prietenei mele.
Eu am fost singura care a stat si a urmarit cu furculita un bob de mazare prin farfurie atunci cand nu eram intrebata lucruri marunte.
Off doamne simt ca o sa mor din interior!

-Draga mea....

-Da!

-Esti de acord?

-Da! Desigur! Absolut!  Raspund eu ca scoasa din visare.

-Perfect!  Maine sunt sigura ca Derek are timp sa mearga cu tine sa ii arati imprejurimile!

WTF???  Ce tocmai am acceptat sa fac? Sunt sigura ca ochii mei erau scosi in orbite, iar maxilarul pe undeva pe jos.
El ridica si el capul din farfuria sa atunci cand isi aude numele strigat si isi indreapta privirea spre mine parand si el surprins.
Perfect!  Totul va fi perfect!

.....

-Ce ai facut? Intreaba Kate incantata inchizand dulapul ei de pe holul scolii. Eu doar stateam sprijinita langa acesta plangandu-mi de mila ca m-am ales cu o pacoste pe cap.

-Asta-mi trebuie daca nu ascult!  Fir-ar sa fie de treaba! Ma infurii eu batand cu piciorul in podea.

-Priveste partea buna!  Imi face cu ochiul zambind.

-Si care ar fi aia?

-Divele BTM o sa te vada cu noul tip si stii ca noul tip e mereu cool, nu?

-Poate... zambesc eu vag la gandul ca o sa le fac sa le cada plombelele celor trei.

Pornesc agale spre masina dar acolo sunt asteptata de nimeni altul decat "bunocul". Asa cum il numeam eu si prietena mea. Statea rezemat de motorul sau.

-Esti gata? Mi se adreseaza el primul.

-Gata pentru ce?

-Sa imi arati orasul.

-Da dar am niste....incerc eu sa ma scuze pentru a nu merge azi cu el. Eram obosita, nervoasa si al naibii de frustrata

-Uite ce e... nici mie nu imi convine sa te tin din treaba dar incerc sa ii fac pe plac mamei mele asa ca urca!

Împrumutul 🔱 (Dragoste neîmpartăşită) Volumul llUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum