25

5.6K 397 21
                                    

-Nu  cumva iti petreceai timpul cu mascariciul ala? Ce cauti aici? I-o taie el nervos.

-Il cheama Herry! Si nu, nu sunt dadaca lui.  E destul de curajos si puternic ca sa se descurce si singur. Sa nu mai spun de faptul ca e si chipeş. Este....se opri cand ii auzi maraitul.

-Si totusi, dat fiind faptul ca el e chipeş, nu imi explica mie ce cauti aici!

-Cum de ti-ai dat seama ca sunt aici?

- Nu cred ca acei pantofi sunt marimea mea! Si in plus, esti o urmaritoare jalnica.

-Ce?! Dar de unde ai stiut ca te urmaresc?!

-Ce faceai azi in tufiş? Gura ei era pe undeva pe jos daca s-ar fi putut.

-Cum de ai stiut si de asta?

-Stii, as putea chema politia pentru ca mi-ai invadat spatiul personal si m-ai privit dezbracat. M-ai violat intimitatea.

-Serios?! Cine ar crede asta?! Sunt  inca sotia ta, idiotule!

-Zau?! La ultima verificare ma detestai... Sa nu uitam de faptul ca m-ai provocat destul de vulgar.  Hmm...E cazul sa iti intorc favoarea? Sopti el aproape de urechea ei o intrebare la care nu ceru raspuns caci ii saruta usor pielea fina a gatului.

Ea inchise ochii simtind un fior.
Ii dadu drumul la maini doar ca sa le puna pe ale lui pe talia ei.

-Sa aplic acelasi tratament ca si tine?

O prinsese cu mâța in sac.  Stiuse ca fusese in acel tufiş, stiuse ca il urmarise si stiuse tot timpul ala ca ea se afla in dulap, iar acum o tortura...dulce!

-Sa nu indrasnesti! Il prinse de umeri si il impinse suficient cat sa il intoarca si sa il lipeasca de perete, in locul unde fusese ea.
Wow chiar era puternica! Fusese prea usor... sau nu... el incepu sa rada puternic. Un ras care ei ii sunase ca o melodie in fiecare zi.

-De.. de ce razi? Il intreba incurcata. Il tintuia la perete cu mainile inca pe pieptul lui. Isi permise sa isi rărfire degetele.

El nu ii raspunse.  In schimb o  prinse cu mainile de talie si o trase spre el. O privi atent in ochi. Acum nu mai radea. Isi muta pentru cateva secunde privirea de la ochii lui patrunzatori catre buze. Si le musca pe ale sale.

-Ce urmaresti, Derek Horan? Il intreba ea hotarata dar inca privindu-l atrasa.

El o mai privi o data si o prinse de ceafa, unindu-si buzele cu ale ei. O sărută tandru, fin, delicat. Nu o forță.
Ea ramase surprinsa pentru inceput dar ii raspunse. Ea isi puse mainile pe obraji lui si il trase mai aproape.
O salta in bratele lui si o lipi de zid. Limba lui ducea o lupta cu a ei.
Degetele lui ii urmara toate contururile corpului ei.
Ea ii impunse delicat pielea spatelui cu unghiile.
Prin gesturi isi spuneau unul altuia totul.
Ii saruta gatul si ii prinse fesele mai tare in palme.
Ea gemu si il trase de par. Ochii le scanteiau de dorinta. O duse usor spre patul lor si o aseza pe acesta si el peste ea. Se opri si o intreba din priviri.

Ea ii prinse gatul si il trase in pat, sarutandu-l cu patima.

-Ai merita....sa te chinui acum! Ii spuse ea printre saruturi, iar el zambi peste buzele ei si se rastogoli cu ea, astfel el ajungand sub ea.

-Fa-o! Se preadă el  cu mainile intinse,in semn de capitulare.

Ea zambi şiret si se duse spre dulap de unde lua o cravata. Isi ridica rochia suficent cat sa il incalece si ii prinse mainile, legandu-le de-asupra capului.
El o privea  cuminte in tot acest timp, vrand sa vada pana unde va ajunge. Nu il legase forte stans dar tacu din gura, pastrand asta ca un as in maneca.
Il mai privi o data si il saruta pervers, provocator, tulburator de excitant.
Trasa linii umade si tentant de orgasmice pe gat in jos.  El doar respira grav si incerca din rasputeri sa nu se miste. Ii saruta pectorali si abdomenul pana ajunse la linia pantalonilor. Se opri si se uita la el.
El o urmarea atent, ii urmarea fiecare miscare si era sigur ca va renunta. Evelyn, cea pe care o stia el, nu avea atat de mult curaj, era platonica si il lasa pe el sa faca toata treaba.

Dar mari ochi cand ii vazu ranjetul pervers de pe fața, cum ii deschise pantalonii, cum ii scoase impreuna cu lenjeria intima si cum ii prinde madularul in palme, frecandu-l pe toata lungimea acestuia.
Gemu instant si dadu sa o prinda si sa o opreasca dar ea fu mai agera si il opri, impingandu-l  la loc.

-E randul meu sa ma joc! Ii spuse ea cand se apleca peste el sarutandu-l  pacatos.

Madularul lui deja era tare ca piatra si simtea ca o sa ii explodeze in mainile ei cunoscatoare.

Ev se opri din sarut si se departa suficient cat sa ii vada expresia chinuita de placere. Zambi. Il adusese exact acolo unde vrusese. Incercase sa ii arate ca nu doar el putea rupe barierele placerii.

Derek crezuse ca se va opri si il va lasa acolo dar mari inca o data ochii de surprindere cand vazu mainile ei duse pe marginea rochitei ce o scoase imediat. Ramasese doar in lenjerie alba.  Sutienul acela abia ii mai tinea sanii plini si frumosi.
Il dadu jos si ochii lui se umplura de incantare. Chilotii aceia tanga, dantelati care ar fi facut orice virgin sa ejaculeze imediat, disparura si ei. 
Mai ca il facusera si pe el.

-Evy....iti place sa ma chinui? Igni el incercand sa se ridice si sa o traga in bratele sale.

-Oooo da....foarte mult! Si il impinse la loc, prinzandu-i parul in palma si gura intr-un sarut, si lasandu-se usor pe madularul lui care intra curand tot in ea.  El mari ochii de placere si gemu grav in gura ei. Isi desfacu mainile si o prinse de solduri strangand carnea  fina.

Il batuse pe propriul teren, la propriul joc.

______________________________________
Hello tuturor! Tanaaaaaa!!!  Inca un capitol!! Poate multi dintre voi ma vor judeca dar imi place sa joc murdar!  Nu stiu cat dintre voi vor aprecia acest capitol. Astept comentarii si pareri despre acet capitol si implicit, despre ce credeti ca va urma! 😊😎😋😛😘❤❤❤💪👅👄👿

Împrumutul 🔱 (Dragoste neîmpartăşită) Volumul llUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum