20

6.2K 385 25
                                    

Iesi din reverie atunci cand auzi uşa.  Era Evelyn cea care intrase.  Se uita spre ea, studiind-o amanuntit si bucurandu-se de priveliste, apoi atentia ii fugi imediat la telefonul ce suna. 
Vazu numele pe ecran si raspunse imediat.

-Alo, da! Aha....bun! Ne vedem acolo in seara asta!

Lui Evelyn ii cazu cerul in cap cand il vazu zambind si vorbind la telefon dupa ce raspunsese aproape imediat. Acesta inchise in scurt timp, iar ea il privi suspicios.  Nu ar suporta ideea ca el sa aiba o aventura  cat inca ea avea grija de el. Inima ei nu ar mai fi fost suficient de puternica pentru o astfel de lovitura.
El se lasa in scaun pe spate apoi isi impreuna mainile la piept ducandu-si degetele aratatoare sub barbie in timp ce o privea şiret si satisfacut de confuzia ei.  Exact ce spera.. Zâmbi.

-Unde te duci? Il intreba ea si mai suspicioasa, apropiindu-se de birou incet si punandu-si hotarata mainile pe lemnul dur si rece al acestuia.

-Iți faci griji? O intreba el mijind ochii si privind-o la fel ca si ea.

Fara sa isi dea seama, se duelau in priviri.

-Da...vazi sa nu! Abia astept sa scap de ingamfatul de tine! Ii spuse ea aplecandu-se peste birou si  apropiindu-se mai mult de el.
Il privii direct in ochii intunecati.

El zambi fermecator si se apropie la fel de mult si de sfidator ca ea.
Ii privi pentru o secunda buzele apetisante.

-Eu cred ca iti va parea rau daca plec! Ii sopti el.

-Nu fii atat de sigur! Acum, unde voiai sa te duci?

-Iti place sa ma controlezi?

- Ai vrea tu! Daca mi-ar place sa te controlez, ai fi marioneta mea. Nu ti-ai dori asta, păpuşă! 

-De ce nu? Mi-ar place sa fiu jucaria ta! Şopti seducator aproape peste buzele ei.

-Ce urmaresti, Derek?

-Să-ti dau de tot ceea ce ti-am împrumutat! 

Ea inchise ochii si spuspina adanc, iar el se apropie si mai mult.  El se apropie si mai tare de ea. Dorea cu ardoare sa ii simta gustul.

-Domnule, am mai gasit ceva ce trebuie semnat!  Spuse secretara in varsta ce intrase in birou neinvitata. Isi intoarsera amandoi ochii spre uşa.
Evelyn se trezi din visare, iar Derek inchise ochii si stranse din dinti.

-Multumesc  Grace! Da-i-le soției mele!  Spuse el neridicandu-se de la birou caci stia ca daca o face, se va face de ras.

Evelyn  lua actele politicos si  ii multumi acesteia.
Derek se ridica de pe scaun cu dificultate dupa ce secretara parasi incaperea.  Isi drese glasul. 
Evelyn se intoarse spre el pentru a pune dosarul pe masa dar marii ochii si incepu sa râdă infundat, muşcandu-si buza sa nu izbucneasca mai tare. 

-Ha ha ha... spuse ironic si morocanos Derek. Sa stii ca nu e amuzant!

-Daca spui tu! Continua ea sa rada privind spre umflatura generoasa din pantaloni. Se inveselise.

El ii lua actele din mana usor amuzata cu un zambet subtil pe sub  mustati si le citi.  Semna si le verifica si pe celelalte imediat cu privirea.  Toate erau in ordine.  Le semna si isi aranja sacoul. 

-Mergem? Zambi el ceva mai bine dispus.

-Hei!  Nu aveai nevoie de mine pentru alea! Mincinosule! Riposta ea dar el doar zambi nevinovat spre ea.

-Taci...din...gura...ii spuse el apropiindu-se de ea si prinzand-o de mana, o saruta cast pe buze.  Ea ramase statuie.  Nu fusese un sarut senzual, dar trezise in ea  tot ceea ce ea crezuse ca ingropase.   El ii mai  zambi inca o data si porni spre usa cu ea de mana. 

-Grace, am semnat actele! Le gasesti pe birou! 

-Stai!  Mi-am uitat geanta! Spuse  repede  Evelyn pipaind dupa geanta.
Nu lasa drept de replica  si fugi spre biroul lui. 

Ajunse la scaunul pe care i-l pusese el  langa scaunul lui  si dadu sa isi ia geanta dar un sertar pe jumatate deschis ii atrase atentia. 

-Ce e asta?! Se intreba ea cand  deschise mai mult dulapul. 

-Dar asta e parfumul meu si rujul meu. Chiar imi lipsea rujul asta.  De ce e folosit? Si parfumul?! Se dadu cu  parfumul  pe mana si simti mirosul cunoscut, rujul  il deschisese si  era folosit si stricat. Stai... cunostea acest miros...dar si culoarea dar nu stia de unde sa le ia.

-Derek!!!!!

-Da, draga mea... o intreba el intrand jumatate pe usa intre-deschsa.

-Nu ma lua cu draga mea! Ce cauta parfumul asta aici? Si rujul?

Derek  o privi uimit.  Vazu ca in el se duce o lupta caci isi schimbase  imediat starile.

-Nu...nu imi amintesc!  Spuse el intr-un final punandu-si mainile in buzunarul pantalonilor.

Ea il privi banuitoare in timp ce el se facu alb la fața.

-Bine!  Am sa aflu eu! Le arunca ea pe birou si îl ameninta ea cu degetul. Sa mergem! Si trecu pe langa el, lasandu-l in urma. 

Daca nu isi aducea aminte despre  casatoria cu ea, despre acele produse cu siguranta isi aduse aminte.  Le lua si le analiza..... stia ce facuse cu ele dar nu indrasnise sa ii spuna, iar daca instinctul nu il inşela, o facea cu un scop.  Le puse inapoi in sertar oftand.  Pleca dupa ea.

Il astepta linistita in masina.  Dadu cu palmele in volan, frustrata.  Stia ca ii ascundea ceva si avea sa afle.

-Unde mergem acum, Maiestatea Sa? Il intreba ea nervoasa deşi inca nu pornise.

-Mergem acasa sa ne schimbam.

-Poftim?

-Cum ai auzit! Sa te imbraci lejer! Mergem la plaja!

-La ora asta?!

-Da! E doar  5 dupa-amiaza. Apropo, trebuie sa oprim sa luam si un cadou. Spuse el cat se poate de senin.

- Ce cadou?! Tu chiar ai inebunit!  Daca ai de gand sa mergi la curva ta, iar eu sa iti fac pe şoferul, te inseli ama.... nu isi putu termina amenintarea insa ca el ii inşfaca buzele intr-un sarut menit sa puna capat oricarei rațiuni.  Mari ochii de uimire si nu raspunse dar el nu cedă.  Aproape  ca ii statea in poala la cat de mult o trasese spre el.  Ii muşca buza de jos si o provoca.  Ii raspunse  dârză la provocare. Era un sarut  pe care il asteptasera amandoi in acea zi.  Erau toate sentimentele lor acolo: iubirea, ura...

Cand in sfarsit  se despartira din sarut, el ii zambi dulce dar nu ii dadu drumul.

-Uneori vorbesti prea mult! Ii spuse si o mai saruta o data dar cast.

-Tot imi datorezi un parfum si un ruj! Vezi ca nu ai scapat! Tot o sa aflu ce ai facut cu ele. Il ameninta ea cu degetul aratator si intoarse capul spre geamul din stanga pentru a vedea cum va iesi din  parcare.  Zâmbi fara ca el sa o vada si porni masina executand o manevra si plecara spre casa.



Împrumutul 🔱 (Dragoste neîmpartăşită) Volumul llUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum