Cu mult in urma...
-Mama! Mi-ai vazut caietul? Strig spre mama cautand in disperare caietul cu tema la chimie. Incepusem scoala de o saptamana, iar acum eram in mare intarziere din cauza asta.
-Vrei sa spui acest caiet? Intreaba mama zambind cu o cana de cafea in mana si cu un caiet in cealalta stand in fata usii camerei mele uitandu-se la dezordinea ce o facusem in cautarea acelui caiet nenorocit.
-Mama! Slava Cerului! Domnul Wood sigur ma omora daca nu ii duceam tema. Multumesc! Ii multumesc eu mamei mele imbratisand-o si sarutandu-i obrazul. Aveam cea mai frumoasa mama! Nu ii dadeai 41 de ani, iar daca ii spunea cuiva ca avea doi copii, ii radea in nas la cat de bine arata. Parul blond si-l taiase cu vreo doi ani in urma pana mai sus de umar, dandu-i un aspect mult mai tineresc.
-Usor cu cafeaua! Ma avertizeaza ea zambind. Cand te intorci vreau sa vad ordine in camera ta! Macar tu sa nu fi ca imprastiatul de frate-to! Glumeste ea pe seama lui Kyle. Zambesc si eu la gandul asta si trec cu mama prin fata camerei lui pentru a ajunge jos.
-Oh nu! Cu siguranta mai am mult pana sa ajunga asa camera mea! Replic uimita la dezastrul ce il avea Kyle in camera lui in timp ce el statea frumos cu o chitara in brate si asculta muzica data la volum ridicat.
Nu stiu ce fel de muzica are el impresia ca face atunci cand asculta muzica altcuiva in acelasi timp.
Ignor asta si il strig.-Kyle! Sa mergem! Kyle!!!! Tip mai tare cand nu ma aude.
Ridica capul spre noi si zambeste! Cred ca am cel mai sexy si dulce frate. Pacat ca e prost! Ochii albastrii si parul şaten le mostenise de la tata, in timp ce ochii mei erau ai amandurora: cand verzi, cand albastri. Era destul de corpolent pentru clasa a IX-a. Dar avea si cu cine sa semene. Era copia tatalui meu. Coborâm scarile, ajungand la parter in sufragerie.
In fundal apare originalul dar mai matur, tinand si el o ceasca de cafea si rasfoind ziarul. De cum ridica privirea si ne vede, zambeste fericit. Era un barbat ce isi adora sotia si copii. La cei 45 de ani ai sai putea cuceri fara nici-o problema, insa el era si acum topit dupa mama... O iubea nespus, iar eu adoram povestea lor de dragoste.-'Neața tata! Ce faci? Il intreb vesela.
-Imi savurez cafeaua si imi privesc comorile! Ne spune facand reperire la noi. Voi?-Mergem la scoala si se pare ca intarziem! Hai Kyle! Spun sarutandu-l pe obraz in fuga, Kyle salutandu-l si el in fuga si sarutand-o pe mama pe obraz,ma urmeaza spre masina. Aveam 17 ani deci aveam permis, deci aveam masina. Urcam in ea, pornesc motorul si dusi suntem.
-Ev de ce mai porti uniforma?
Pun pariu ca decat tocilarii o mai au, iar tu nu esti una! Ma apostrofa Kyle.-Nu am idee... maine nu o voi mai lua oricum. Ma irita! Spun scarpinandu-mi mana, iar Kyle rade de mine. Apropo! Cine-i noua cucerire pe saptamana asta?
-Eh... o tipa noua! Dar o sa ma plictisesc repede, stii cum sunt eu!
Dar lasa-ma pe mine! Daca se atinge unul de tine il extermin!-Kyle! Am 17 ani, cred ca pot avea singura grija de mine si pot avea si eu un prieten. Si in plus, tu ai 15 ani! Cu cine te bati? Replica mea il face sa pufneasca. Il ofticasem, ba nu, il enervasem. I-am pus barbatia la indoiala.
-Kyle! Daca tu ai chef sa ii casapesti pe aia care se dau la mine, o poti face! Ai tot acceptul meu! El zambeste la acele cuvinte.
-Nu ca mi-ar trebui acceptul tau ca sa ii casapesc!
Ajungem la liceul la care invatam si parchez masina. Coboram si luandu-mi ghiozdanul pe un umar, ma despart de fratele meu, plecand fiecare unde avea treaba.
El se intalnise deja cu prietenii lui si noua lui cucerire pe care o saruta afectuos, iar mie imi intoarce stomacul pe dos. Bleah... scarboos!
-Ai ajuns in sfarsit!! Imi replica Kate cand urcam scarile.
-Nu am intarziat decat....ma uit la ceas, 5 minute?! Mai sunt inca 5 pana se suna.
-Nu conteaza! Avem baieti noi!
-Hai nu zau!
-Dap! Sunt 3 de fapt! Doi de a 10-a si a 11-a si unul de a 12. Bunoci rau!-Nu esti cam mare sa te dai la aia de a 10-a?
-Nu conteaza! Ii admir in secret! Ah, uite-l pe cel de-al 12-a. Spune si arata spre parcare de unde apare un motor mare, negru care parcheaza fix langa masina mea. Perfect!
Isi scoate usor casca si parca totul se deruleaza cu incetinitorul. Fetele ofteaza satisfacute... era brunet din cate puteam observa de aici, de la distanta.
Kate ofteaza ducandu-si mana la inima.-Ah ce bun e!
-Kate! E ca orice baiat de clasa a 12-a!
Rad eu de ea.-Pamantul catre Kate! Imi flutur eu mana prin fata ei incercand sa o readuc printre noi. Hai sa mergem caci daca intarziem doamna Blackly sigur ne va ucide! Doar stii ce ia facut lui Tom anul trecut!
Imediat cum aude asta se redreseaza si porneste spre clasa lasandu-ma pe mine in urma ei razand.
Ora decurge normal, iar noi rasuflam usurate ca am ajuns cu doua minute inaintea profei.
Dupa ore aveam sa ne inscriem la echipa de volei a liceului care va incepe antrenamentul in doua saptamani.
-Kyle, ai terminat? Mergem acasa?
-Sigur, stai sa imi iau ghiozdanul. Imi spune el la iesirea din liceu.
-Te astept in masina! Strig dupa el cand vad ca o ia la goana.Intru in masina si dau drumul la muzica tare, privindu-mi chipul in oglinda. Imi prind parul blond intr-o coada si imi pun ochelarii de soare. Scot cravata ce o purtam si imi deschei camasa la primii nasturi, sumecand sacoul cu tot cu acea camasa alba pentru care mama sigur ma va ucide vazand-o asa.
-Mama imi pare rau de camasa dar nu-mi suport uniforma asta idioata!Telefonul imi suna si raspund.
-Da Kate! Nu... nu o sa merg la o petrecere idioata unde adolescentii beau, se drogheaza si isi satisfac nevoile carnale. Nu.. nu ma intereseaza nici daca vine frumosul dintr-a 12-a! Il poti pastra tu...
Fara sa vreau imi arunc privirea in stanga mea si dau de o pereche de ochii negri din umbra castii negre de motociclist pe care o purta. Imi zambeste seducator dupa care isi inchide casca si pornind motorul, dispare cat ai clipi. Imi dau seama imediat ca geamul masinii mele era dat jumatate jos.-Am dat de dracu! Ii spun lui Kate, iar cand aceasta aude povestea, rade de mama focului.
Ajunsa acasa cu nervii cat carul, mama ma intampina vezela in bucatarie!
Imi las ghiozdanul pe blat si o urmaresc cum se misca prin bucatarie.
-Miroase bine! Spun cand mirosul imbietor iese odata cu deschiderea cuptorului.-Am pregatit o tarta cu visine! O sa te rog sa duci una si noilor vecini de langa noi!
-Avem vecini noi?
-Da! O familie draguta. Au cumparat casa de langa noi. E gata! Acum poti pleca!
Iau placinta fara tragere de inima si ma postez in fata usii noilor vecini sunand la sonerie si butonez telefonul cand vad ca dureaza pana cand raspunde. Cand usa se deschide raman muta de uimire.
-Hai sa imi bag... imi scapa cand in usa casei vecine era chiar frumusetea lui Kate in carne si oase doar intr-un tricou mulat si niste pantaloni scurti.
CITEȘTI
Împrumutul 🔱 (Dragoste neîmpartăşită) Volumul ll
RomanceVolumul ll din Căsatorie înselatoare. Multumesc @Anna_World28 pentru coperta!!! Daca vreti o coperta minunata, la ea sa apelati! 😊😘 Viața mea era perfecta. Ma indragostisem de el de la prima privire, primul zambet, primul sarut... Am acceptat sa...