- Da-te jos de pe mine magarule! Spune nervoasa si ma impinge de pe ea, luandu-ma chiar pe nepregatite si dandu-mi o palma de toata frumusetea.
-Au! Pe asta o meritam. Spun frecandu-mi obrazul lovit.
-Cum iti permiti sa ma saruti badaranule? Ma intreaba furioasa dandu-se jos de pe tejghea.Perspectiva Evelyn...
Se uita la mine şocat si inca frecandu-si obrazul.
-Adica? Acum nu mai am voie sa te sarut?
-Nu ai nici-un drept sa faci asta si mai ales de cand mi-am schimbat orientarea. Il mint eu fara sa imi dau seama ce spun.
-Adica?! Se uita şocat la mine.
-Cum ai auzit.... Ăăă...Lily e iubita mea! Aberez eu in timp ce o trag pe prietena mea de mana si o aduc langa mine. Ea se uita mai şocata decat el.
El insa isi mijeste ochii spre mine si spre ea. Ii dau un cot intre coaste lui Lily si aceasta da absenta din cap inghitind in sec la matahala de om din fata ei, nemernicul de Derek.-Uuu...ce tare! Buna papusa! Imi vorbeste prietenul lui care pare idiotul grupului, apoi isi pune ochii pe prietena mea.
-Serios?! Si de cand aceasta... schimbare a ta? Ma intreaba punandu-si mainile in san si privindu-ma suspicios.
-Asta nu te priveste pe tine. Pot spune ca ultima data cand te-am vazut, m-ai facut sa ma razgandesc cu privire la orientala mea sexuala! Spun zambind cu subînteles iar din sala se aud multe urale si râsete.
-Asa de slab esti frate la pat? Il intreaba acelasi prieten idiot, iar ceilalti baieti din spatele lui nu fac decat sa râdă.
-Roy, taca-ti gura! Ii spune dur fara sa se intoarca spre el, iar acesta impreuna cu prietenii lui isi înghit râsul.
Eu ma uit spre el inca zambind triumfator.
El se uita de data asta amenintator spre mine.-Ştii foarte bine ca asta nu va ramane asa, nu? Imi zambeste viclean pe sub mustati. Te voi "remedia" eu cu prima ocazie ce imi iese in cale! Asta ti-o promit! Şopteste incet spre mine dar suficient de tare cat sa auda si ceilalti. Se mai uita odata catre Lily analizand-o, apoi se intoarce, isi ia geaca si ii spune prietenului ceva destul de tare.
-Roy, tipa de langa va fi a ta, prietene! Apoi se indreapta spre iesire si pleaca urmat de prietenii lui dupa ce platesc nota.
-Ce dracu a fost in capul tau sa ii spui un asemenea lucru femeie? De cand dracu esti tu lesbi?
-Lily, el e nemernicul care mi-a frant inima! ii marturisesc cazand posaca pe un sacaun de langa mine.
Ea mareste ochii si isi pune mana la gura sa nu ii vad uimirea.-Ei, stai asa ca avem noi hac de cojocul lui. Spune dintr-odata nervoasa incrucisandu-si bratele si asezandu-se pe scaunul din fata mea de la aceeasi masa.
Zilele urmatoare ma trezesc cu el si tampitul lui prienen in cafenea.
-Cu ce va servesc? Ii intreb amabila zambind fals stiind ca localul e plin ma ora aceasta, iar sa fac o şcena prin care sa imi pierd clientii, nu e cel mai potrivit lucru.
-Oh! Iarasi tu? Nu spuneai ca doar ajuti? Incep sa cred ca doar lucrezi aici! Se face ca nu ma baga in seama infumuratul.
-Domnule! Vreau sa va iau comanda cat mai repede! Am niste cursuri la care trebuie sa ajung azi, daca se poate.
-Oh, desigur! Roy, prietene, ce ai zice daca azi ai comanda tot ce iti pofteste inima? Fac cinste!
-Ohoho.... asa mai vii de acasa prietene! Pai as vrea... si a inceput prietenul lui natang sa imi insire vrute si nevrute timp de o jumatate de ora.
-Nu puteai spune de la inceput ca vrei tot meniul? Acum chiar ca o sa intarzii! Lily, preia tu comanda domnilor! Trebuie sa prind autobuzul! Masina imi e la reparat.
-Ok, scumpo! Ne vedem mai tarziu! Ma anunta aceasta de la 4 mese distanta.
-As putea sa te duc eu! Se ofera nesuferitul.
Ii zambesc fals, imi scot sortul, dupa care ii trantesc raspunsul in fata:- Nu merci! Nu ai cum sa nu iti tii promisiunea fata de prietenul tau. I-ai promis ca ii faci cinste. Si in plus, ai facut destule. Apoi dau sa ma rotesc pe calcaie si sa plec.
-Ba o sa mergi cu mine! Si uite asa scoate cateva sute de dolari si le lasa pe masa. Roy, cred ca sunt suficiente pentru a acoperi comanda ta! Ai grija de scumpa Lily! Ii face cu ochiul si se ridica de la masa luandu-ma de mana.
-Oho...ba bine ca nu! O vei gasi intreaga si mult mai...bine dispusa! Raspunde vesel tipul.
Nici nu apuc sa ripostez caci ma ia de mana si pornim catre masina sa.
-Derek, ce crezi ca faci?
-Indrept o greseala! Tu? O spune cu dublu-inteles ceea ce ma face sa ma uit uimita la el si sa ma las condusa pana la facultate.
Nu ma asteptam la asta. M-a facut sa ii spun si la ce ora termin numai ca acum sa ma astepte in fata facultatii.
Cu timpul incepusem sa ma obisnuiesc sa vina sa ma duca la facultate si sa ma aduca. Nu discutam prea multe. Cred ca nici-unul din noi nu voia sa deschida rani provocate in trecut.
-Bine Derek! De ce faci toate astea? De ce ma tot conduci la facultate si acasa? Nu inteleg! L-am intrebat intr-una din zile in timp ce imi asteptam pe hol colegele ce se dusesera la baie fapt ce ma facuse sa intarzii fata de ora obianuita la care ieseam, iar asta lui nu ia cazut prea bine caci a intrat dupa mine in facultate.
-Mhmm... esti din ce in ce mai frumoasa...si mai afurisita! E tot ce imi spune in timp ce ma prinde usor in brate, eu devenind captiva ochiilor sai frumosi.
-Derek...
-Şşhhh...imi sopteste usor apropiindu-se incet de mine si reusind inevitabilul: ma saruta! Fin, delicat, senzual, delicios, pasional.Fetele pe care le asteptam, apar in usa uimite de scena din fata lor, dar chicotesc amuzate.
De ce continui sa il las sa intre in viata mea, de ce imi place sama chinui singura, de ce il accept in viata mea, de ce nu il pot uita, de ce ii accept sarutul, dar mai ales: de ce tanjeam dupa acesta, dorindu-mi neincetat sa ma sarute, sa ma iubeasca?
______________________________________
Salut tuturor! Stiiiu... sec, nepostat de mult, dat uitarii, neimportantei si multe alte lucruri negative. Imi pare rau! E dificil sa mergi cu doua carti in paralel, sa ai ideile in mine, sa stii cum se termina, sa stii ce ar urma si care sunt ideile de baza, cu mici franturi pe alocuri, dar nici-un chef de scris. Asa sunt eu in momentul acesta, doar pentru ca acele mici franturi imi taie complet firul si imi dau nesiguranta ca nu va iesi cum ma astept. Asa ca daca aveti idee despre cum ati vrea sa continue sau cum credeti ca va continua, nu ezitati sa spuneti! Kiss you and love you! 😊😘😘😘😘
CITEȘTI
Împrumutul 🔱 (Dragoste neîmpartăşită) Volumul ll
RomanceVolumul ll din Căsatorie înselatoare. Multumesc @Anna_World28 pentru coperta!!! Daca vreti o coperta minunata, la ea sa apelati! 😊😘 Viața mea era perfecta. Ma indragostisem de el de la prima privire, primul zambet, primul sarut... Am acceptat sa...