30

5.4K 378 62
                                    

-Ce?! Esti gay?!

Evelyn nu stia cum sa reactioneze. Una e cand il insela cu o femeie dar cu un barbat?! Daca ar fi posibil, gura ei ar atinge podeaua masinii. Si cand se gandise ca ea ii daduse mai multe nopti de dragoste.  Si chiar si aseara. Daca penisul lui ce pana acum intra in vaginul ei ar mai fi intrat si in dosul  lui Aston sau al altui barbat, sau daca si mai si...el era cel care o lua in dos...
Scutura din cap! Tocmai se gandi la cea mai mare tampenie dar isi facu curaj si il intreba:

-Tu esti pasivul sau activul?

Derek isi dadu o palma in frunte. Ce ii spunea el si ce intelegea ea...

-Femeie, cum poti sa ma intrebi asemenea lucruri cand doar ce ti-am demonstrat aseara de ce parte a taberei sunt?! Mai e nevoie de o demonstratie ca sa intelegi?  Cum poti crede ca m-as culca cu un barbat si mai ales cu Aston?! Se zburli tot la gandul asta.

-Atunci de ce te sarutai cu Aston in birou?

Se dadu cu capul de volan, iar un claxon  ii facu sa tresara. Apasase cu fruntea butonul.

-Iti spun tot ce vrei sa stii dar nu mai insista cu proatiile astea.  Da, eram cu Aston  rujat, perucat, siliconat si cu roche si pantofi in birou dar nu l-am sarutat nici macar o clipa. Ti-am luat rujul si  parfumul din casa caci stiam ca nu o sa le duci lipsa la cate ai. Trebuia sa te fac sa dispari din peisaj cateva luni, femeie! Eram urmarit. Era cat pe-aci sa ma prinda si sa ne omoare pe amandoi! Nu cred ca daca iti ziceam sa te duci vreo doua-trei luni la mama ta, te facea sa nu mai vrei sa ma vezi.  Dimpotriva, iti puneai si mai multe intrebari, scormoneai, doar esti tu, Evy cea bagaciosa pe care o stiu la perfectie si pe care o ador!

Deja vorbise atat de mult fara oprire cat nu vorbise in viata lui.

Ea doar statea si asculta, iar daca privea lucrurile din unghiul asta, ii dadea dreptate. L-ar fi urmarit pana afla, şi-at fi facut filme, ar fi pus intrebari, chiar ar fi fost dispusa sa puna un detectiv pe urmele lui.

-De cand esti agent secret? 

-De cand am plecat prima data de langa tine. Practic m-au luat de langa tine din pat. Fara mesaj, fara nimic.  M-am inscris in timpul liceului, am dat probele dar nu am primit nici-un raspuns. Am dat uitarii pana am fost saltat din pat. Crede-ma, nu e frumos ca dupa sexul cu cea mai mişto tipa pe care in sfarait pui mana, sa te trezesti cu doi care intra si te salta din pat, exact asa cum ai venit pe lume!  Glumi el si rasera amandoi.

-Si parintii tai?

-Au stiut ca plec la facultate mult mai devreme ca sa ma acomodez.  Adevarul este ca atunci incepeau antrenamentele. Un an de zile fara pauza. Au fost multe dati in care am vrut sa ma intorc acasa, la tine.

-Pentru cine lucrezi?

-CIA...

-Unde iti e insigna?

Era foarte calculata , nu mai tipa, era
calma, mult prea calma.  Derek astepta din moment in moment ca vulcanul Evy sa explodeze.

Scoase insigna de la brâu, de la betelia blugilor si i-o inmana. Aceasta o lua si o privi cu admiratie. O atinse usor cu buricul degetelor. Era din aur cu numele lui placat pe ea. Ii studie fiecare forma, fiecare curba, fiecare contur.  Era fascinata de ea.

Derek isi dadu scaunul inapoi si isi puse mainile sub cap, intinzandu-si picioarele.  Incerca sa se relaxeze caci tamplele deja ii bubuiau.

-Cat vom sta aici?

-Cel tarziu pana deseara. Ii raspunse el cu ochii inchisi.

Ea ofta si se lasa mai bine in scaun.  Lua cheile si, asigurandu-se ca masina nu pleaca nicaieri, le baga in contact si porni radioul pe un post de muzica.  Linistea dinauntru era prea apasatoare.  Toate astea se petrecura sub atenta privire a lui Derek. 

-De ce l-ai pus pe Aston sa faca asta si nu ai mimat cu o femeie adevarata?

El statu o clipa in liniste ai nu zise numic.

-De ce taci?

El inca statea cu ochii inchisi si nu ii acorda nici-un fel de atentie.  Il privi atenta. Nu schita nici-un  semn. Isi flutura mana prin fata lui, nimic.  O idee năstruşnică  ii veni in minte si usor, trecu peste scaunul ei si il incaleca. Nu zise nimic nici de data aceasta. Se misca putin in poala lui si il impinse cu degetul aratayor in piept. Nimic.
Vru sa il prinda de nas, crezand ca poate a adormit.

-Nici sa nu te gandesti!  Ii spuse vu ochii inca inchisi, lasand-o cu mana in aer.

-Derek, raspunde la intrebare! De ce nu ai luat o femeie adevarata? La naiba, raspunde! Il mişca ea nervoasa cu mainile pe pieptul lui. 

-Pentru ca m-aş fi urat doar gandindu-ma ca in locul tau ar fi alta femeie in bratele mel chiar si pentru cateva minute! Multumita? O intreba nervos, luandu-si mainile de sub cap.

Nu ii prea placea sa isi recunoasca sentimentele. Il faceau sa se simta vulnerabil. 

Ea mari ochii. Nu se astepta la un astfel de raspuns. O lasase muta de uimire.

Derek Horan, milionarul agent secret sa isi recunoasca sentimentele.  Asta chiar era nou.

-Derek, tu ma iubesti? Il intreba direct fara ocilisuri.

O privi incruntat si nervos in ochii. Il facuse sa spuna absolut tot, iar acum il intreba asta?! Femeia asta era cea mai buna tortionara a sa.  Era slabiciunea lui.  Il incalecase si isi rezemase  mainile de spatarul scaunului astfel incat sa nu poata misca. Era prizionerul ei. Mainile sale stateau pe langa el, inerte. Nu avea nici-o putere in fața ei. Intoarse capul.  Nu voia sa ii raspunda. Ea il prinse de fata cu o mana si i-o intoarse spre ea.

-Astept raspunsul tau si jur ca nu ma misc de aici pana nu il am!  Da sau nu?

-....murmura el ceva ce ea nu auzi.

-Derek! Mai tare!

-Da!

Împrumutul 🔱 (Dragoste neîmpartăşită) Volumul llUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum