Ştii acel moment de salbaticiune ce il cuprinde pe un om ce cauta placere? Acel sentiment de dornința nesfarsita, de neajuns? Cei doi se cautau unul pe altul prin sarutari, atingeri si suspine de placere.
Derek o tinea atat de strans in bratele sale incat avea impresia ca fiinta aceasta delicata si totusi un pradator innascut, se va dispersa in aer.
Se misca atat de bine incat cu greu se abtinea sa nu isi dea drumul. Il inebunea.
Femeia aceasta frumoasa din bratele lui era chiar mai mult decat isi dorise el vreodata. Il hipnotiza si il atragea ca un magnet. Il facuse sa uite de tot.Marise ritmul si il poseda tot mai mult, tot mai tare. Ajunsese sa stea in şezut cu ea in brate.
-Tu ce urmaresti Evelyn Horan? O intreba sarutandu-i unul din sani cand celalalt primea mangaieri si atingeri indrasnete.
Ea rase si isi dadu capul pe spate. El o trase mai aproape de el si ii saruta gatul. Ii simti sanii intariti si fini pe pieptul lui tare. Piele pe piele. Se simtea minunat.
Isi infarura mainile pe gatul lui si il saruta.
-Vreau sa iti stiu toate secretele, toate miscarile si tot ce tine de ființa ta. Ți-am declarat razboi, iar tu mi-ai acceptat provocarea. Pazeste-ti spatele dragule caci nu stii ce te asteapta! Ii sopti ea, miscandu-se lasciv in bratele lui. Era atat de excitata incat nu ii mai pasa de inhibițiile ce si le pusese cu mult timp in urma.
El rase tare la ceea ce auzise de la soția lui. Ii placea cum era, il incita.
-Foarte bine draga mea, atunci razboi sa fie! Acum hai sa te fac sa gemi putin...mai mult! O intoarse pe spate pe pat si se impinse puternic in ea.
Evelyn isi stranse palmele in pumni pe spatele lui.-Ahhh...ahhh...Derek!
-Da, Ev? O intreba el mieros, sarutandu-i buzele pline si umflate.
-Nu...te opri! Ii comanda ea, impingandu-se de asemenea, in el.
Se imbraca in ceea ce avea de gand inainte ca mica pradatoare sa apara in dulap. O va lasa sa doarma linistita. Nu voia ca ea sa fie implicata in toata nebunia lui. Nu merita asta.
Ii saruta usor fruntea si ea se rasuci in pat. Il terminase fizic dupa 2 partide nabadaioase. Nu stiuse ca era asa o leoaica in pat. Poate ar fi trebuit sa ii acurde mai multa atentie atunci. Acum cu siguranța o va face. Psihic se incarcase cu energie. Nu mai facuse sex de o lunga perioada te timp. Ultima oara fusese cu ea si inca regreta amarnic ceea ce se intamplase atunci. O lacrima ii curse pe obraz. Ființa asta minunata nu trebuia sa stea pe langa el. El nu o merita. Nu avea cum...dar totusi, mereu se gaseau unul pe altul.Isi lua pistolul lipit in josul noptierei. Vulpița cautase dar nu suficient de mult. Isi lua geaca si pleca in garaj. Scoase masina aceea neagra cu geamuri fumuri si blindate. Era o nebunie dar deja avea o fantezie cu sotia lui in ea.
Nu plecase inainte de a-i lasa ceva in urma.
Lua telefonul si apela un numar.-Stan, esti gata?
-Daca ma mai pui iar sa.....
-Da, da...inca imi pare rau pentru aia!
-Si ai vrea sa te cred?
-Ai lua bani frumosi intr-un club de striptise.
-Razi tu cat vrei! O sa vina vremea sa ți-o coc si eu ție!
-Inca nu s-a inventat ziua, Stan! Ne intalnim la docuri. Eu sunt deja pe drum! Schimb masina in apropiere de docuri. Nu stiu cat o sa mai duca harbul ala. Ii spuse si inchise.
-Ce ti-a luat atat de mult? Il intreba Stan dupa ce parca masina si se ascunsera in spatele unor containere pline cu marfa. Ajunsese cu 10 minute mai tarziu. Prinsese destul de multe semafoare pentru ora asta tarzie si avu impresia ca masina aia isi da duhul de trei in mijlocul strazii.
-Am avut o mica...disputa cu soția!
-Mica?!
-Bine! Putin mai mare! Se preda Derek.
-Asa ma gandeam si eu! Acum haide, mafioții nu asteapta.
Si plecara spre cei pentru care se presupunea ca lucreaza. Erau in jur de 20 de persoane intr-o hala uriasa. Majoritatea erau puşcariasi recidivisti sicriminali inca in libertate. Puştii fara minte si racolati de pe strada, erau pusi sa faca treaba cea mai simpla: sa vanda droguri la colț de strada.
-Tony! Ai intarziat! Il mustra un om in varsta de vreo 60 de ani.
-Doar 10 minute şefu'! M-a lasat masina, din nou! Ii spuse Derek.
Celalalt se rezuma sa il miroase.-Iar ai fost la curve?! Miroşi tot a parfum de femeie! Hmm...mai e si scump. Ma tu faci pe vreuna de bani...
-M-ai prins şefu'! E una de vreo 50 de ani. Ma plateste ca sa i-o trag.
-Macar te plateste bine?
-Tu ce crezi? Batu el un apropo ranjind pervers.
-Ok, baieti, sa lasam amorezul sa isi ia pensia alimentara! Noi avem o situatie destul de complicata aici! In doua saptamani avem un transport urias! Ne scoatem daca ne iese. Treaba sta in felul urmator: poliția ne urmareste! Trebuie sa fim cat mai discreti. Daca vreun gabor apare, trageti de voie! Nimeni nou nu intra in misiune, nimeni nu iese din banda decat cu picioarele inainte. S-a ințeles?
-Da!
-Da, şefu'!
Spusera toti in cor ca pe un juramant.
Oh doamne cat voia sa ii mai sparga capul grasului asta infect. Il controlasera pana la sange. Verificasera pana si unde locuieste. Il urmarisera luni intregi la rand sa fie siguri ca nu era turnator. Nu il prinsesera. Trebuia mereu sa ajunga in partea cealalta a orasului numai sa nu faca o conexiune. La un moment dat era cat pe-aici sa se arda. Trebuise practic sa renunte la tot, la toata viata lui,la identitatea lui, la sotia lui. Sa fie al dracului daca atunci cand totul se va termina, el nu va rasuci cuțitul in rana şefului asta nenorocit si mainii sale drepte, Luke Sperlow. Avea sa ii faca sa plateasca pentru tot. Nici macar unul nu avea sa scape! Rand pe rand, vor disparea toti. Rase incet muşcandu-si buza.
-Tony, de ce razi?
-Nimic, nimic... Mi-am adus aminte ca trebuie sa scap de niste şobolani. Vor muri in chinuri!
CITEȘTI
Împrumutul 🔱 (Dragoste neîmpartăşită) Volumul ll
RomanceVolumul ll din Căsatorie înselatoare. Multumesc @Anna_World28 pentru coperta!!! Daca vreti o coperta minunata, la ea sa apelati! 😊😘 Viața mea era perfecta. Ma indragostisem de el de la prima privire, primul zambet, primul sarut... Am acceptat sa...