Cu arma indreptata spre Esteban, il privi cu ura pe Luke.
-Tony, ce faci? Afacerea merge bine. Lasa dracului pistolul jos!
-Luke, potoleste-ti omul! Sari celalalt in a carei directie era indreptata țeava de la pistol. Oamenii sai deja pusesera mana pe armele lor.
-Asta avea sa te dea in gat politiei imediat ce paraseai podul. Si il arata pe Esteban cu degetul.
-Ce?! Se uita mirat Luke cand la Derek cand la Esteban care ii privea cu ochii cat cepele de uimire.
-Nu...nu e adevarat! Omul tau minte! si scoase pistolul indreptandu-l spre Derek.
-Ai dovezi, Tony? Il intreba cu o voce calma dar privirea nervoasa.
Derek scoase atunci din buzunarul gecii de piele pe care o purta, un plic pe care i-l arunca la picioare lui Luke. Acesta se uita urat cand la el cand la plic. Nu ii placuse modul in care il "primise". Derek zambi cu colțul gurii.
Il lua de jos fara sa comenteze si privindu-l in continuare pe Derek, scoase continutul. Erau niste poze.
-Boby, lumineaza aici, mai repede! Pocni din degete catre cobaiul sau, acesta grabindu-se cu lanterna telefonului pentru a face lumina.
In poze relata faptul ca Esteban se intalnise cu doi politisti. Mai gasi si un mp3 player in plic."- In seara asta va avea loc un transport cu o substanța deosebit de periculoasa pentru a fi bagata in droguri. Luke si cativa din mafie vor veni sa o ia.
-Esti sigur? Intreba unul dintre politisti.
-Cat pot de sigur. Chiar eu o voi livra. Râse satisfacut facand o pauza.
- Vreau sa ii prindeti dupa plecarea noatra. Suma asta cred ca ar ajunge sa nu se stie ca am fost acolo.
-E mai mult decat suficient domnule. Vorbi cel de-al doilea politist. "De cum se termina inregistrarea, Luke isi inarma pistolul si il indrepta spre Ernesto.
-E adevarat, javra? Urma sa ne ia politia?
-Da! Si marfa ar fi ajuns inapoi la mine cu tot cu bani si as fi reusit sa o vand mai departe!
Isi incarca pistolul, pregatit sa traga.-Politia! Nu misca nimeni! Se aratara doua masini de echipaje pe care le mituise Ernesto.
Atunci iesira si cei din duba condusa de Derek, fara a putea fi vazuti. Cei din duba lui Stan inca asteptau.
Primul foc de arma se auzi. Luke trasese in Ernesto. Il nimerise in umar, acesta cazand la pamant.
Lupta se declansa. Fiecare tragea oti in banda adversa ori in politisti.Gloantele lui Luke se terminara subit. Acesta se sperie si arunca cu pistolul, scotandu-l pe celalalt. Nici acesta nu avea suficiente. Se uita speriat spre Derek. Gloantele erau salvarea lui. Ceilalti dadura sa se retraga ca sa scape de politie.
-Tony, unde sunt ai nostri? Intreba in graba in timp ce fugeau de pe pod, spre padure, acolo unde era duba trasa.
-Nu am idee! Ar fi trebuit sa coboare deja din duba! Minti cu nerusinare Derek. Acestia, impreuna cu Boby dadura sa se retraga spre duba si o gasira goala.
-Laşii dracului! Daca ii prind, le rup capul! Dadu cu pumnul in duba. Urca repede! Trebuie sa scapam mai intai cu viata de aici! Las-i pe ei sa lupte cu politisti. Tony, tu conduci! Si dadu sa se urce in fata dar fusera opriti de un glas.
-Politia! Nu miscati! Si intr-o clipa erau inconjurati de arme ce se incarcau si lumini de lanterna. Erau in jur de 5-6 ce-i inconjurasera.
Luke se uita in spate, un alt echipaj destul de mare ii prinsesera si pe ceilalti. Era clar! Situatia era compromisa.-Baga-mi-aş! Injura destul de tare, dand un picior pamantului de sub el.
Nici in vila marelui sef lucrurile nu statau mai bine. Acesta fusese inconjurat la nici 10 minute dupa ultimul apel al lui Tony. Il gasisera in birou, fumand un trabuc din cele mai scumpe, cu un pahar din cel mai scump whiskey, aproape savurand reuşita. Acesta injura, scapa trabucul si incerca sa scoata arma care, culmea, nu se afla la locul ei.
Dadu sa arunce cu lucruri si sa fuga dar politisti, mult mai in forma ca rotofeiul de el, i-o luara inainte si il imobilizara imediat la podea. Nu mai avu ce sa faca decat sa se conformeze situatiei si sa se lase tarat pana la duba politiei.Derek se lasa incatusat impreuna cu Luke si Boby care era mai mult mort decat viu. Drourile pe care le inhalse isi faceau efectul.
Dusi la sectie, fusera bagati la o lalta cu ceilalti din cealalta mafie.
De cum il vazu pe Ernesto, se smuci din bratele politistilor si ii plasa un cap direct in gura.
-Numai din cauza ta suntem aici, nemernicule!
Acesta se dadu in spate de durere si cazu pe jos, scrasnind din dinti din cauza ranii din umar.-Rony! Ia-l pe asta si du-l la infirmerie! Vorbi unul dintre politisti catre celalalt, ii mai privi o data pe delicventi si pleca.
Derek se aseza pe o banca. Celula, nu prea mare, era luminata de un singur neon in mijlocul tavanului, bancute insirate pe toate laturile camerei, erau acum pline de criminali si infractori. Ura ca trebuia sa mai stea aici o perioada dar asa era planul.
Da, el golise pistoalele lui Luke, el ii luase pistolul grasanului si tot el fusese cel care il surprinsese pe Ernesto. De cand vazuse toatata aceasta conversatie, gasi o oportunitate de a-i prinde pe nemernici.Toate oalele o sa i se sparga in cap lui Ernesto. De ceilalti contrabandisti care ii descarcase acum cateva ore la garaj nu-i pasa. Ii privi pe toti cu atentie. Luke se plimba ca un tigru in cusca, ceilalti stateau pe banci, ganditori, Boby era intr-un colt, vizator si invalid, salivand incontinuu in coltul gurii din cauza drogurilor. Stan era sigur undeva prin sectie, fumand o tigară si savurand o cafea. Ah! Norocosul.
In curand fu adus si grasanul.
-Luke! Ce mama dracului se petrece?! Cine ne-a tradat?
-Ernesto! Raspunse acesta sec.
Arunca o privire rapida in jur, cautandu-l, dar nu-l gasi.
-Unde e viermele? Vreau sa ii smulg inima din piept sa scap lumea de un nemernic ca el! Acum puteam avea mii de dolari! Zbiera cu ochii bulbucati din cauza isteriei si a lacomiei ce i se zarea de la departare.
-Tony a descoperit discutia dintre el si politisti, prea tarziu se pare. Si se uita spre Derek, indicandu-l.Acesta isi privea degetele si numara minutele petrecute acolo, cu acei criminali.
Usa de la incaperea celulei se deschise si in ea aparu comisarul cu alti politisti.
-Hai la interogatoriu! Cate doi! Striga destul de tare politistul, John, cel care fusese in misiune cu Derek. Incepu sa priveasca o lista apoi striga numele.
-Luke Black si Tony Dolt, voi sunteti primii.! Lionel Colton, tu esti invitatul nostru special, zambi siret spre grasan care pentru prima data in anii acestia, i se rostea numele sau real.
______________________________________
Helooooo! Ne apropiem de final dragelor! Cam tampit si enervant capitolul dar am zis sa cam sfârşesc cu misiunea lui nenorocita si sa revin la ce e mai important: el si Evy!Ce ziceti ca va urma? Cum credeti ca va fi impacarea lor? Astept mesajele voastre!! 😊
CITEȘTI
Împrumutul 🔱 (Dragoste neîmpartăşită) Volumul ll
RomanceVolumul ll din Căsatorie înselatoare. Multumesc @Anna_World28 pentru coperta!!! Daca vreti o coperta minunata, la ea sa apelati! 😊😘 Viața mea era perfecta. Ma indragostisem de el de la prima privire, primul zambet, primul sarut... Am acceptat sa...