14

5.9K 389 26
                                    

Il saruta si il mangaia provocandu-l precum o curva.
O prinsese de par si  o luase de langa el. O trasese suficient de tare incat  sa  ramana in mana, pe langa meşe, si cu destul par de-al ei.
-Evelyn! Tipase el catre ea pe un ton care nu il recunostea.
Se ridicase de la  birou si daduse cu pumnul in acesta.  Ii observa umflatura din pantaloni, iar lacrimile o  napadira imediat. 
Ii dadu drumul  blondei si se duse glonț spre el care acum statea in fata biroului.

-De ce ai facut asta? Nu iti eram in de-ajuns de buna?
El doar se uita urat la ea, fara a scoate o vorba. Doar se uita urat la ea si se incrunta.  Acesta era un raspuns evident.  Ii trase o palma de toata frumusetea si  pleca de acolo.
Era prea mult, prea repede. Nu  ii venea sa creada. Nu!  Era imposibil! Barbatul care o iubise si ii  jurase loialitate si iubire eterna in fața altarului, o inlocuise! Doamne, si cine stie de cand facea asta?!

Ajunsese acasa plansa si  deprimata.  Isi impachetase din lucruri si dadu cu  altele de pamant. Camera arata oribil dupa cumplita ei razbunare.  Ajunsese  si el acasa. Intrase in camera lejer, fara nici-o urma de regret pe fata, cu mainile in buzunar, fara sacou, fara cravata, mirosind a parfum de femeie si urme de ruj pe camasa.  Avusese parte de amor si nu se ferise sa ascunda asta. Nemernicul!

-De ce ai facut asta nemernicule, de ce? Sari ea din pat la gatul lui si lovindu-l cu pumnii in piept. El o prinse insa de maini si  o trantise inapoi in pat.

-Daca ai un gram de demnitate in tine, te-ai  comporta civilizat. 

-Tu vorbesti de demnitate? Ii dadu o palma.  Pleaca din ochii mei scarba! 

-Tu nu ti-ai dat silinta ca femeie!  Tocmai de asta am cautat in alta parte.
Ea il privi cu scarba. 

-Mi-e sila de tine!  Voiam afectiune si iubire de la tine, iar tu in schimb mi-ai dat numai agonie si  tristete. 

-Hă... voiai afectiune?!  Vrei sa vezi afectiune?  O prinse de maini, o tranti in pat si se arunca peste ea.  Ii ridica fusta, trase de ştrampi, de lenjerie si desfacandu-si slitul pantalonilor cu tot cu nasture, isi scoase madularul deja intarit afara si intra in ea.  O viola la propriu. Toate astea se petreceau  sub incercarile ei crancene de a scapa de sub el.  O penetra adanc, dur si  brutal.  Cand vru sa tipe, ii acoperi  gura cu a lui.  Cand vru sa il loveasca, ii prinse mainile si i le  tinu de-asupra capului.
Totul dura doar cateva minute, iar el dupa ce isi dadu drumul in ea, se ridica, se aseza pe pat si incepu sa se incheie la pantaloni. 

-Dă-mi inapoi ceea ce ti-am imprumutat! Dă-mi inima inapoi!  strigă ea cu lacrimi in ochii.
El se ridica, se uita spre ea si zambi cu dispreț.
-Ia-o... oricum nu a fost decat o dragoste neîmpartăşită!  Credeam ca m-am indragostit de cine trebuie dar m-am inselat!  Nu esti decat o plictisitoare! striga si el la randul sau plecand din incapere ai trantind usa cu putere in urma sa lasand-o in genunchi in mijlocul patului. 
Tot ceea ce mai putea face acum era sa planga... il ura enorm de mult.  Isi ura viata.  Voia sa dea timpul inapoi si  sa  nu il accepte in viata ei.  Sa nu se fi casatorit cu el, sa nu il fi iubit.  Pe cine pacalea?!  Era o proasta! O proasta ce il iubea  pana in adăncul inimii, iar el luase acea iubire si stersese pe jos cu ea.  O trata ca pe o piesa din decor. 
Isi sterse lacrimile. 
Nu avea sa mai stea aici nici macar o clipa.  Se ridica si se dezbraca de tot ce avea pe ea.  Intra in duş asa goala cum era.  Avea sa scape de mirosul lui amestecat cu mirosul acela de târfă ieftină.  Petrecu ceva timp sub duş, gandindu-se la ce avea sa faca de acum incolo.  Nu avea sa se incheie viata ei aici.  Oh nu!  Avea sa si-o continue si spera ea ca mai bine de acum incolo.  Nu o merita! Isi freca pielea cu buretele plin cu gel de duş pana aceasta se înrosi.
Se clati si iesi.  Se sterse si  se imbraca in prima pereche de blugi pe care o gasi, o bustiera la intamplare si  primul tricou.

Isi lua bagajulele, geaca de piele si iesi pe usa.  El statea pe canapea cu un pahar de whiskey in mana. 

Se uita la ea cum se chinuia sa traga bagajele dupa ea. Poate era mai bine asa.  Nu era expusa in totalitate. 

-Pleci asa de devreme? Eu mai voiam o partida! Poate o chemam si pe blonda si incercam in trei! 

-Sa te ia dracu Derek Horan! Am sa iti trimit actele de divort!  Sper sa ajungi in iad!  Si cu asta inchise usa dupa ea cu putere.  El ramase singur in toata casa asta goala si pustie.  Dadu cu paharul de pamant si  isi puse mainile in cap, urland de nervi si durere.  Era mai bine asa.

Cum se crapa de ziua, Evelyn se trezi si imbraca.  Avea sa ii inmaneze actele personal nemernicului.  Dormise bine  in noaptea aceasta.  Trecusera 2 luni de la acea amintire groznica.  Menstruatia ii intarziase deja, iar luna trecuta ii venise timp de o zi.  Imediat ce ternima cu imbecilul, avea sa faca o vizita  ginecologului sa nu fie vorba de vreo problema sau vreun chist.

Se imbracase  intr-o fusta neagra, conica, din latex, o bluza  roz pal, transparenta si cu maneca scurta, peste avand un sacou  gri.  Isi lua in picioare  pantofi  negri si geanta asortata, iar parul si-l lasase in bucle naturale. Se machie  cu niste culori nude, tuş, rimel si un ruj burgundi.

Urca in masina alba, verifica daca are actele libertatii ei si  porni in forța spre banca nenorocitului. 

Împrumutul 🔱 (Dragoste neîmpartăşită) Volumul llUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum