13

6.1K 396 17
                                    

-De ce ti-ai deschis un restaurant? Si mai ales, cum de te-a lasat Ethan sa faci una ca asta?!
-Ai fi surprins cat de convingatoare pot fi!  Am vrut sa am o proprie afacere iar el ma lasat sa imi fac de cap. 

El ridica o spranceana intrebator. 

-Asa iti faci tu de cap?!

-Eh.. doar ma stii. 

-Si care e treaba cu Lily? O intreba cand isi puse cheile pe masuta din livingul apartamentului ei. Locuia singura. Ea isi scoase geaca in timp ce se aseza pe canapea.

-Cum ti-am mai zis, Lily e iubita mea. 

El  miji ochii la ea, apropiindu-se de canapea.

-Aha...si sarutul de acum cateva zile, a fost o simpla scapare, nu?

-Tu m-ai sarutat.

-Bun, si daca e asa, cum e sa fi lesbiana? Intotdeauna am fost curios.  Ce te atrage cel mai tare cand faceti sex? O intreba, iar ea ramase cu gura casata.

-Nu-mi spune ca nu ati facut sex!

-Aaaa...ba da!  Am o viata sexuala foarte activa...

-Nu mai spune...

-Stii tu... e ca atunci cand faci sex cu o femeie... vorbi ea plecand spre dormitor numai ca sa il evite. Ii trebuia timp sa se gandeasca la ce sa ii spuna.  Dar el o urma.

Vru sa se intoarca sa inchida usa pe care o lasase din greseala deschisa dar dadu nas in nas cu el.  Era exact acolo langa ea.  Tematoare, dadu un pas inapoi.

-Daca tot ne place acelasi gen, hai sa ne impartasim secretele si fanteziile...

-Ce tot spui acolo?  Se uita incurcata la el.

-Ce  iti place cel mai tare in pat? Banuiesc ca tu esti "barbatul", nu? Sau esti femeia? Iti place sa ti-o traga sau sa i-o tragi?  Ea mai dadu un pas in spate cand il vazu ca inainteaza.

-Eu...ea...adica... da, eu sunt "barbatul". 

-Si ce iti place sa ii faci? Tresari cand ii puse mainile pe soldurile.

-De ce ma intrebi toate astea?

-Pentru ca vreau sa stiu cum este. Sunt curios.  O mangai? Si incepu si el sa o mangaie in sus spre sani.

-Da...

-Asa?  Ii arata el pe  corpul ei pana ajunse la sani peste care isi trecu usor mâna. Mugurii ii impunsera imediat tricoul. Avea bustiera pe ea. Se gandi el, satisfacut.

-Derek...inceteaza! Aaaa... Derek! striga cand se simti aruncata in pat. 
El doar zambi si se puse peste ea.

Purta o fustița vaporoasa, exact ce ii trebuia lui. 
Se apleca peste ea ca un pradator peste prada lui.  O intimida al naibii de tare.

-De ce faci asta? 

-Ti-am zis doar ca vreau sa ne impartim  secretele.  Vreau sa stiu tot ce faci tu in pat unei femei si iti voi arata si eu tot ce fac eu unei femei in pat.  Hai sa incepem cu mine! Poate esti mai timida... zambi el şiret si  isi baga imediat mainile pe sub  tricoul ei gasindu-i sanii si  framantandu-i.
Ea scoase imediat un tipat de excitare cu toate ca incercase sa il opreasca prinzandu-l de maini. 
El doar rase.
-La fel faci si tu?
-Nu... de ce testezi pe mine? Il intreba usor ravasita.
-Pentru ca esti femeie! Vrei sa testezi pe mine? Nu ma supar! Rase el.

-Nu mai vreau sa ne impartasim nimic!  Se opuse ea ridicandu-se imediat. 

-Deci recunosti ca nu esti lesbiana?

-Nu! 

-Bineee.... o prinse la loc si se posta intre picioarele ei.  Avea sa fie cea mai lunga si dulce tortura pentru ea.

-Derek, lasa-ma! Depun plangere pentru viol!

-Ti se pare ca a avut loc vreun act sexual intre noi?

-Nu....

-Bun... acum lasa-ma sa te invat cum se seduce o femeie.  Si fara sa o pregateasca pentru ceva, o prinse de cap si o saruta  posesiv.  Ea protesta  cateva secunde dar el fu mult mai  insistent.  Incepu sa isi plimbe mainile pe corpul ei spre sanii deja tari, apoi spre  abdomen unde ii ridica tricoul pana deasupra sanilor.  Cum isi imaginase: avea bustiera.  Se opri din sarut si  ii spuse:
-Ori il scoti, ori il rup! Valabil si cu bustiera!

-Nu il scot caci nu se va intampla nimic  intre noi doi! Eu ii raman fidela.... dar se opri cand auzi un sunet si isi vazu tricoul rupt. Mari ochii de uimire.

-Acum...e randul bustierei...

-Stai!  O scot!

El doar zambi, iar zambetul i se largi cand dadau de perechea de sani  generosi si  tari. 

O lua in brate si o saruta cu patos, triumfand in gand caci nu mai  opunea rezistenta sarutului.  Inainta cu saruturi spre gat in jos, spre sani.  Lua unul intre buze si il supse cu patos, muscandu-l usor.  Il lua si pe celalalt si cu limba,trasa cerculete fine si umede in jurul sfarcului ei. Ea gemu infundata caci nu se dadea batuta. 
Mana lui cobora pe abdomen in jos pana la feminitatea ei.  O atinse usor prin materialul lenjeriei, apoi  si plimba degetele de-alungul ei. Ea isi adanci capul in perna si ii prinse parul in pumni. 

-Derek, opreste-te! Ah... Derek... il trase ea mai tare de par cand el ii dadu lenjeria intr-o parte si  introduse usor doua degete. Facea miscari usoare de du-te -vino si o saruta atat de pasional incat nu stiu cat avea el sa mai reziste.  Incepuse sa fie capat de linie.
Nu mai avea rabdare. Se departa de ea si isi desfacu slitul de la pantaloni si trase usor de ei in jos.
Ea il vazu si ii trase tricoul peste cap.  Isi dadu cat de repede putu pantalonii jos, urmati in de-aproape de boxeri si  decat trase lenjeria ei de pe ea ca se puse de-asupra ei si intra in ea.  Nu mai avu rabdare sa  ii dea fustița jos.  Intra adanc si gemura amandoi simultan.  Era o senzatie de nedescris.  Incepu sa se miste  rapid si odata cu el si ea.  Se completau si se contopeau unul cu altul.  Se rotira si ea ajunse de-asupra lui.  Il incaleca si isi scoase fustița pe cap.  Incepu sa isi miste şoldurile ridmat, iar el ii cuprinse sanii.  In camera se auzeau doar gemete si sunetul  pieli pe piele. 
Cand fu aproape sa isi dea drumul, isi puse un prezervativ si o patrunse din plin pe la spate.  Ii fusese dor de corpul ei.  Ii fusese dor de ea. 

Si apoi o cucerise, cu o invitatie la cina sub clar de luna si o ceruse in casatorie.  O luase la el in apartament mai tarziu si facusera dragoste pana tarziu in noapte. Totul fusese perfect.
La putin timp dupa, se mutasera impreuna.
Ziua nuntii fusese cea mai frumoasa din viata ei. In rochia aceea alba cu trena, cu voal lung si frumos ce-i acoperea fata, asa pasi pe covorul rosu catre altar, la bratul tatalui ei. 
Nici nu putuse sa fie atenta la slujba religioasa din cauza emotiilor.  Totul in jur era minunat.  Parca traia un vis din care nu  mai voia sa se trezeasca niciodata. 
Cand spuse "da", o facu din toata inima.  El zambi si spuse la fel de tare si hotarat. Era atat de frumos si zambea atat de mult.  Il iubea cu toata fiinta. Parea ca nimeni si nimic nu le va strica relatia. 
Plecasera in luna de miere care si-o petrecura pe o insula tropicala.  Doua saptamani  in care fusesera numai ei doi. 
Dar cum totul  fusese atat de frumos, trebuia sa aiba si un sfarsit tragic.  Dupa aproape un an de casnicie, relatia incepu sa se deterioreze.  El  incepuse sa fie rece.
Petrecea mult timp la munca, iar ea se angajase contabila la firma lui. Intr-o zi, pe cand ii ducea niste registre, o vazu pe blonda ce avea sa ii strice casatoria, danduse la barbatul ei.

Împrumutul 🔱 (Dragoste neîmpartăşită) Volumul llUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum