15

5.7K 387 46
                                    

Cand intra pe usile bancii, vazu  ca era  populata.  Inainta spre ghiseu dupa ce evita un  flirt deloc subtil si  o intreba pe femeia  brunețica, subtire si cu par scurt unde ii era şeful.  Angajata, o privi pentru o clipa la ea, analizand-o.
-O clipa, cine sa ii spun ca il cauta?

Dadu sa spuna dar atunci il vazu  cum intra in banca. Purta ochelari de soare, parul ravasit, camasa albastru deschis, descheiata la primii doi nasturi si sumecata elegant pana la  cot, lasand sa se vada pielea  tare si  bronzata a antebratelor musculoase. Purta o pereche de pantaloni bej, casual, mulati aproape pe picioarele musculoase.  Nu il mai vazuse de doua luni dar arata la fel de bine. 

-Nu conteaza!  L-am gasit! Multumesc!  Spuse ea, batand usor cu palma in teşghea. 

Inainta spre el si scoase actele.  I le puse direct in brate, lovindu-l cu ele in piept.

-Poftim! Sa vezi ca ma tin de cuvant!

-Ce-s astea? Intreba el mirat de ceea ce avea in mana,  vazand-o aici. 

O vazuse de cand intrase dar statuse in umbra.  O superbitate de femeie dupa care intorsesera  capul toti barbatii.  Intrase gratioasa pe usile  din sticla dupa ce un barbat ii sarise in cale si i le deschisese. Apoi, cand merse spre ghiseu, intorsese privirea tuturor barbatilor singuri, insotiti, tineri sau batrani.  Unul o oprise incercand sa flirteze cu ea. Daduse cu pumnul in ce nimerise prima data.  Fusta aceea ii scotea fundul mare si bombat in evidenta mai mult decat ar trebui, venea ca o a doua piele pe corpul ei. Bluza transparenta, arata mai mult decat trebuia, sanii generosi si cupele mari ale sutienului alb. Cum putea sa umble asa pe strada?!

-Hă...nu te face ca nu stii, nemernicule! Vorbi ea in soapta. Sunt actele de divort! Cele pe care ti le-am promis dupa ce mai violat! Sau ai uitat? Eu ma tin intotdeauna de cuvant!

Isi intinse mana spre obrazul ei dar o retrase rapid, strangand-o in pumn si maraind de frustrare.

Cand dadu sa spuna ceva, banca fu asaltata de oameni ciudati cu masti si arme. Cei care fusesera aproape de iesire, scapara nevatamati afara din cladire, fugind pentru a-si salva viata.  Ei nu avusesera norocul de a fugi. 

-Nimeni nu misca!  Mainile sus! Toata lumea trece intr-un colt! Acum! Spuse unul dintre ei ce parea a fi şeful grupului format din 8 persoane.  Intre ei parea ca se afla si o femeie.

Toate persoanele aflate in clladire se panicara si incepura sa tipe.  O femeie de varsta a doua, dursulie si de culoare, o lua la fuga spre iesire. Nu mai apuca insa ca fu impuscata direct in cap de şeful spargatorilor. Cazu inerta la podea.
Toti se speriatra, iar Derek, din obişnuinta, isi lua sotia in brate, punandu-i mainile la urechi.  Ea il impinse si  se departa de el, privindu-l urat.

-Nu ma atinge! Ii spuse ea incet dar  dur.

Raufacatorii ii trecura intr-un colt, dupa teşghea pe toti. Inchisera usile si trasera jaluzelele ca astfel sa nu se vada nimic din drum.

-Daca indrazneste cineva sa apese butonul de panica, va muri precum  grasa aia impuțita! E clar?

Nimeni nu a scos nici-un sunet.  Derek se uita cu ura la ei. 

-Rick, ia pe Terance si treceti sa  incarcam! Gena, stai de paza sa nu intre cineva! Don, Lou ai Clay paziti ostaticii. Daca vreunul vrea sa scape sau sa anunte politia, lichidati-i! Ah, si luati-le telefoanele.

Dupa ce pusera toti telefoanele acolo, unii speriati, altii furiosi, hotiii trecura la fapte.  Derek se uita cu ura cum i se duce afacerea pe apa sâmbetei. Statea in fund, cu mainile pe genunchi si ii privea urat.  Evelyn isi prinse parul si se uita imprejur la toti oamenii aceia speriati sau furiosi. Erau in jur de 12-15 oameni ostatici.  Un cuplu de varstnici, o femeie cu o adolescenta ce pareau rude caci femeia o tinea grijulie in brate pe fata, doi tineri care dupa vergheta erau casatoriti, o femeie  de varsta a doua, una pana in  30 de ani ce era chiar femeia de la ghiseu, alt cuplu dar de varsta a doua, o femeie mai invarsta, un barbat la fel de in varsta, un puştan trecut de 18 ani si doi  alti barbati cam de varsta lui Derek dintre care unul era casier acolo. Cu ea si Dereck erau in total 17 oameni.

-Uite ce am gasit in spate! Spuse nemernicul ce le era şef bandei de hoti.  Si mai veni cu o femeie blonda, un barbat uscativ si tanar si altul trecut usor de 40 de ani.  Toti lucrau in aceasta unitate. 

Evelyn vazu negru in fața ochilor cand vazu ca in spatele lor nu era alta decat blonda siliconata a  "fidelului" ei soț. 
Se intoarse spre el privindu-l urat si il lovi cat putu de tare. 

-Inca un motiv in plus pentru divort!

El doar  isi freca  maxilarul in urma contactului cu pumnul ei, o privi urat si  se intoarse la pozitia lui. 
Lumea, martora a acestei scene, ramasera muti de uimire cand  vazura cele petrecute.  Seful bandei incepu sa rada  colorat, la fel si  ceilalti hoti care ii supravegheau.

-Buna lovitura, păpuşă! Vezi Rick?! Asa se face!
Ea doar il privi urat pe hoț si  intoarse capul in partea cealalta spre ostatici. Nu voia sa mai vada pe niciunul.  Daca ar fi putut, s-ar fi mutat de mult de langa  Derek. 

Blonda veni si se aseza langa ei, impreuna cu ceilalti. Dadu sa il imbratiseze dar Derek se feri.  Nu avea chef sa o vada.  Era prea nervos.

Evelyn doar pufni din nas cand vazu scena si  dadu sa se ridice dar mana lui o prinse si o trase inapoi langa el.  Nu o privi. Doar statea si privea spre hoti si spre incaperea cu bani- seiful bancii.

Butonul de panica era la 2 metri de ei.  Nu stia ce avea sa se intample cu ei.
Spera ca oamenii ce apucasera sa fuga, sunasera la politie, altfel trebuiau sa gasesca o solutie si asta cat mai rapid.

Împrumutul 🔱 (Dragoste neîmpartăşită) Volumul llUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum