Trecut...
-Kyle, vrei sa te grabesti? Am ultimul examen azi de incheiere de an si chiar nu vreau sa intarzii! Tip din pragul usii de la baie catre fratele meu care isi aranja freza mai ceva ca Don Juan in tinerete.
-Ai rabdare, ai rabdare! Ca sa arat bine imi ia ceva timp sa stii!
-Kyle! Ti-ai petrecut ultimele 30 de minute aranjandu-ti doar parul, sa nu mai spun de cat timp ti-a luat sa te hotarasti ca vrei aceasi camasa pe care o probasei prima data dupa ce ai probat 5 camasi si 7 tricouri! Haide odata! Imi infig mana in camasa lui scotandu-l târâş din baie si coborand in graba scarile.
-Bine, bine! Se da el batut luandu-si ghiozdanul de pe masa de pe holul de la intrare.
Ies pe alea din fata casei noastre si pornesc spre masina inca tinandu-l pe Kyle de camasa. Imi arunc intamplator ochii spre terasa casei vecine acolo gasindu-l pe Derek jucandu-se cu cheile motorului sau, aruncandu-le in aer ca mai apoi sa ii cada in palma dreapta si tot asa. Ramane cu gura cascata si cu mana desfacuta in asteptarea cheilor ce cad insa pe langa aceasta.
-Buna Derek! Inchide gura ca poluezi! Tu nu ai scoala, examene finale sau ceva de genul in loc sa stai sa te holbezi la noi?! Il intreb nervoasa pentru intarzierea provocata de fratele meu.
-Salut! Se aude glasul sugrumat al lui Kyle din spatele meu.
-Wow...Kyle cu ce ai mai suparat-o de data asta?! Intreaba Derek razand ridicandu-se incet de pe trepte, culegandu-si cheile de jos si apropiindu-se de noi .
-Pai stii si tu cum e cand nu i se face pe plac! Se plange acesta frecandu-si ceafa.
-Blondo ce zici de o tura? Ma intreaba aratand cu degetul mare in spatele sau spre motorul sau negru proaspat spalat.
-Ti se pare ca am timp?! In 15 minute am ultimul examen si eu am timp de o tura?! Tip exasperata.
-Haideee.....o tura pana la scoala! Aduce Kyle masina ta! Imi spune luandu-ma frateste in brate.
-Oooo nuuuu! Kyle nu imi conduce pretioasa!
-Te las sa conduci! Ma mituieste el fluturand cheile si zambind viclean.
Kyle imi ia cheile de la masina din mana si pleaca spre masina mea demarand cu viteza de pe trotuar.Eu oftez invinsa luand cheile si ducandu-na resemnata spre motor.
Proasta alegere sa port pantaloni stramti si scurti azi.-Sigur voi doi ati pus ceva la cale! Ma uit eu chiorâş la el amenintandu-l cu cheia motorului indreptata spre el.
-Nu am sa spun nimic! Adauga el zambind.
Ma urc in fata pe motor, iar Derek ma urmeaza punandu-si mainile ferm pe mijlocul meu astfel lipindu-se total de mine. Ma simteam ciudat. Nu era prima oara cand ma urcam cu el pe motor, dar era prima oara cand il conduceam cu el in spatele meu si lipit de mine.
-Nu ziceai ca ai un examen?! Ma atentioneaza el, iar eu revin la realitate, punand casca si pornind motorul plecand spre scoala.
Ajungem mai repede decat credeam eu si parchez la locul obisnuit, insa pe parcursul drumului desi nu ma puteam uita decat la drum, as fi putut jura ca i-am simtit respiratia calda batandu-mi in ceafa, iar mainile lui au urcat pana sub sani, cuprinzandu-ma cu fermitate dar mangaind in acelasi timp.
Poate a fost real sau poate mai mult ca sigur mi s-a parut. Derek nu avea cum sa faca asa ceva. Cu siguranta nu! Ma considera ca pe o sora si in plus, o are pe Kate care, apropo, nu a mai vorbit cu mine atat de des pana nu a mai vorbit deloc.
Cobor de pe motor si imi dau casca jos. O parte din elevi se opresc sa vada zarva provocata de motor dar odata curiozitatea stapanita, isi vad de drumul si de vietile lor.
-Multumesc pentru drum Derek! Ii multumesc fara sa ma uit in spate spre el. Stiam ca el nu coborase inca dar nu aveam de gand sa il astept ca sa imi fac intrarea cu el langa mine. Nu voiam motive noi de gelozie pentru prietena mea care de cateva ori nu s-a mai putut abtine si m-a acuzat ca petrec mai mult timp cu iubitul ei decat o face ea sau fata de cat timp petrec eu cu iubitul meu. Asa ca am preferat sa il ignor pe Derek o vreme...mai indelungata...
-Evy stai! Ce se intampla cu tine? Ce s-a ales de prietenia noastra? De ce ma tot eviti?! Ma intreaba el direct fara ocolisuri. Mereu a spus totul in fata fara sa ma minta sau sa ocoleasca adevarul.
CITEȘTI
Împrumutul 🔱 (Dragoste neîmpartăşită) Volumul ll
RomanceVolumul ll din Căsatorie înselatoare. Multumesc @Anna_World28 pentru coperta!!! Daca vreti o coperta minunata, la ea sa apelati! 😊😘 Viața mea era perfecta. Ma indragostisem de el de la prima privire, primul zambet, primul sarut... Am acceptat sa...