10

7.1K 427 8
                                    

Trecut...

Ajungem in fata casei mele si cobor in timp ce el parcheaza motorul pe aleea casei sale. Ma pun in fund pe veranda caci cele ce se intamplasera cu 10 minute mai devreme ma coplesisera.  Era 11 noaptea dar nu voiam sa dorm. Kyle era si el plecat cu mama si tata caci voia sa isi ia o noua consola de jocuri video si  statea pe caplul lor pana o primea.

Dupa ce lasa motorul vine spre casa mea dar nu mi se alatura ci in schimb merge inauntru.  Ma uit buimaca spre el dar nu ma baga in seama si isi continua drumul.  Ma duc dupa el curioasa. Tot ce face insa e sa urce in camera mea si sa strea in fund rezemat de zidul pe care se afla usa. 

-Asta puteam face si afara Derek!  De ce ai venit tocmai aici?

-Nu vreau sa ma vada ai mei!  Spune punandu-si capul in maini.  Eu ma pun langa el  si imi pun mainile pe genunchii dusi la piept.

-Nu as fii crezut niciodata ca prietenia mea cu Kate se va sfarsi!  Eram prietene inca din clasa întai.  Era ca si sora mea dar de fapt ea m-a invidiat tot timpul asta.... şoptesc ranită.

-Hă... sa fiu sincer, nu am vrut-o atat de tare.  Am vrut doar sa ii fac felul pentru ca ma enerva, iar apoi...apoi am stat cu ea pentru ca nu voiam sa stric prietenia mea cu tine pentru ca iti raneam prietena.

-Si nu te-ai culcat cu ea?  Ma intorc curioasa spre el.
El se intoarce  la randul lui spre mine zambind amar.

-Nu! Am avut...alte prioritati!  Vorbeste el doar pentru intelesul lui.

-Alte prioritati?! Il intreb vrand sa deschid subiectul pentru a afla mai multe.

Dar el...el intr-o fractiune de secunda imi prinde fața si ma saruta profund.  Il imping uimita de situatie.  Tot timpul asta am visat la cum o sa ma sarute Derek si la cum o sa fie.  Ma trezeam invartindu-ma prin casa si fredonand in miez de zi si speram ca intr-o zi sa ma sarute.  Niciodata nu am dat curs acestui vis rebel si nici nu im imaginam ca o sa se intample cu adevarat.

-Derek...

-Da... respira scandat mangaindu-mi mana, apoi cotul, coborand usor catre sanul drept.

-Nu e bine! Tu, acum.... o faci... o faci doar din ambitie! 

-Ce te face sa crezi asta?  Apoi se napusteste asupra mea luandu-ma ca pe un sac si ridicandu-ma pe umarul lui pana la pat unde ma si pune.

Se apleaca usor peste mine si imi sopteste:

-Ai incredere! Niciodata nu iti voi face rau!  Mereu am fost al tau! 

Perspectiva narator.

Cuvintele o lasasera muta pe fata. Fara a mai putea gandi ceva, se lasa sarutata de singurul baiat ce ii stapanea inima.  Avea de gand sa duca lucrule pana la capat si ea stia asta, dar nu-i mai pasa.  Isi interzisese prea mult timp sa stea departe de el pentru fata ce se presupunea prietena ei.  Voia sa indrepte lucrurile si spera ca dupa aceasta noapte totul va fii frumos.
Asa ca Evelyn privi cum  Derek isi soate, rand pe rand,  fiecare haina, apoi si pe ale ei.  Isi puse mainile instinctiv in jurul sanilor pentru a nu-l lasa sa ii vada.
El rase viclean, ii mai vazuse o data sanii dar de la distanta, aici, in fata lui, goala toata, arata splendid si voia sa se bucure din plin de ea pana maine.  Maine avea sa fie o noua zi.  Azi era ultima lui şansa.
Ii stranse parul in pumn si o trase usor spre el.

-Hai sa iti arat ce e iubirea, pisicuta! 

O saruta apasat si salbatic, o devora ca un animal infometat.  Oh da... caci si el asta era, un  animal insetat de mirosul si forma corpului ei, de dorinta de a-i atinge fiecare particica, de a o face a lui. 
Coborî suav cu saraturi pe gat pana ajunse la sani pe care ii dezmierda asa cum descoperise, lent, provocator si demn de ucis pentru o asemenea tortura delicioasa.  O placere adevarata navali in pantecul ei cand, in timp ce limba lui ii desmierda un san, mana lui il mangaia pe celalalt stangandu-i sfarcul intarit intr-un mod amenintator. Gemu incet si il cuprinse in brate, incalecandu-l. El o prinse de talie, mana alunecandu-i pe fese si stangand.  Ea dadu capul pe spate, euforica dar si excitata.  El profita de pozitia ei si o saruta intre sani trasand dare umede cu limba innebunind-o de-a dreptul.  Mana de pe fesa, coborî intre picioarele ei, descoperind miezul ei.  Incepu sa maseze usor. Ea il stranse usor de umar, infigandu-si unghile frumoase in carnea lui dura.  El zambi victorios. Ii gasise punctul slab. 
O umezi toata cand, dupa ce ii maigaie clitorisul, degetele lui plecara in explorare inauntrul ei.  Ea tipa de placere, tipat ce fu acoperit de gura lui.  Isi baga limba in gura ei fara ca ea sa poata protesta, jucandu-se  cu limba ei astfel incat sa o ațațe si sa o faca sa il provoace. Ceea ce ii placea era ca il urma ascultatoare in tot ceea ce face el.  Vintrele lui nu mai suportau atata presiune si fara sa mai piarda timp, intra in ea.  Stia ca era virgina si voia sa se bucure de ea asa cum era acum- carne pe carne.  Avea sa isi puna prezervativul imediat dar acum voia sa se bucure de placerea maxima oferita de vaginul ei.  Si Doamne!  Era asa de stramta!  Iesi imediat din ea ca nu cumva sa creeze probleme si isi lua din buzunarul pantalonilor un prezervativ pe care il puse imediat.  O penetra iarasi si iarasi si iarasi...

-Oh Doamne, Evy ma innebunesti!  Ofta el in urechea ei atunci cand o intoarse pe burta.  Ii plesni fundul atragator apoi stranse tare, facand-o sa geama.

-Derek!  Ah... ah...

-Şhhhh, micuțo!  Bucura-te de placere ca si mine! Apoi dadu drumul samantei lui.

"Totul  avea sa fie bine"  gandea Evelyn si adormi in bratele lui fericita.   Asta pana, dimineata se trezi singura in pat, fara Derek sau vreun bilet lasat in urma sa.  Insa nu asta avea sa o faca sa sufere pe Evelyn. 
Oh nu!  Ce avea sa o faca sa sufere cu adevarat avea sa fie atunci cand va afla ca Derek plecase mai devreme spre New York pentru a se acomoda cu orasul in care isi va face studiile si pentru si a tine pe picioare o ramura a firmei familiei lui. Plecase chiar in dimineata aceea, lasand-o singura si cu inima distrusa.  Isi batuse joc de ea, de puritatea si sinceritatea ei dar mai ales, de sufletul ei, iar pentru asta avea sa il urasca toata viata ei. 

Împrumutul 🔱 (Dragoste neîmpartăşită) Volumul llUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum