Sabah gözlerimi zorla açtığımda hemen saatte bakmıştım.
Olamaz!
Geç kalmıştım! Birinci dersin bitmesine 10 dakika vardı. Yataktan apar topar çıkıp sandalyenin üzerindeki kıyafetlerimi hemen giyinmeye başladım. Saçlarımı elimle düzeltip gözlüklerimi kutusuna koyarak çantama attım. Genel olarak gözlüklerimi derste ve ders çalışırken takıyordum. Bir nevi dinlendirici gibiydi.
Çantamı dünden hazırladığım için şükretmiştim. Masamın üzerindeki beş- altı tane test kitabını da kapatıp elime aldım. Hocalara sorularım vardı.
Evden çıktığım gibi koşarak durağa geldim. Şu an zor nefes alıyordum.
Gözlerimle gelen otobüsleri bir bir kontrol ediyordum. Hadi ama neredesin!
Kolumdaki saate tekrar baktığımda zile 2 dakika olduğunu görmüştüm. İkinci derse yetişebilirdim.
Beklediğim otobüs geldiğinde kapı açılır açılmaz kendimi içeriye atmış ve kartı okutup boş bulduğum yere geçmiştim. Bu saatlerde otobüs seyrek oluyordu. Birkaç boş yer vardı yine.
Okula gidene kadar ezber yaparım diyerekten edebiyat cep kitabını açtım. Ne kadar baksam o kadar kârdır.
Birkaç tanesini ezberimde tutuyordum ki telefonumdan mesaj sesi gelmişti. Kesin Betül'dü. Cebimden telefonumu çıkartıp mesaja baktım. Tahminim yanlıştı. Bu beni kandıran anondan başkası değildi. Üfleyerek mesajı açtım.
Anonykşklı:
Okulun çalışkan kızına geç kalmak yakışmadı.
Mesajı gördüğüm an şok olmuştum. Ne yani gizli sapığım bu otobüste miydi? Anında fotoğrafın çekilen tarafına baktım. Yaşlı bir dede vardı sadece. Sonra çaprazıma doğru baktım. Karşı taraf doluydu ve herkes kendi hâlindeydi. Genç biri olarakta 10-11 tane vardı. Ve hiçbirisi de dikkat çekmiyordu. İnmiş miydi yoksa? Duran otobüsten dışarıya doğru baktım. Kapşonlu birisi kolunda spor çantası ile koşarak gidiyordu. Ah kesinlikle oydu!
Anonykşklı: Beni ararken çok tatlıydın biliyor musun?
Akasya: Sen sapığın tekisin. Beni takip etmiş olamazsın!
Anonykşklı: Hop hop yavaş gel, o kadar da değil. Aynı güzergâhta oturuyormuşuz.
Anonykşklı: Ve ayrıca seni takip falan etmedim. Bugün spor müsabakaları olduğu için ilk derslere girmedim.
Akasya: Şans eseri seninle aynı otobüste karşılaştık. Umarım bir daha olmaz.
Anonykşklı: Umarım bu karşılaşmalar hep olur. Ve olacakta.
(Görüldü)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı anonykşklı | Texting
Fiksi RemajaOkulun en inek kızını düşünün. Sizce sosyal bir kız olabilir mi? Peki ya telefondan gelen bir mesaj onu bu asosyalliğinden çekip alırsa? ~~ anonykşklı : evet yakışıklı ben ( gönderilmedi ) anonykşklı : selam, ben yakışıklı (gönderilmedi ) anonykşklı...