Kaç dakikadır ona bakıyorum bilmiyorum ama sonunda konuşan taraf ben olmuştum."Barlas?" Dedim tepkimi belirterek. Şaşırmış mıydım? Oldukça.
"Güzel karşılaşma" dedi ve gülümsedi. Etrafına bakındı.
"Oturabilir miyim?" Diye tekrar konuştuğunda kendime gelmiştim.
"Tabii ki " biraz daha sağa kaydım.
Açıkcası utanmıştım. Barlas'la pek konuşmuşluğum yoktu çünkü.
İkimiz de sessizdik ne o ağzını açıyordu ne de ben.
"Burayı seviyorsun anlaşılan." Tekrar konuşan kişi oydu. Yavaşça Barlas'a döndüm.
"Öyle, rahatlatıyor insanı."
"Öyle." Diye karşılık verdi.
Ona 'sen anon musun?' dememek için kendimi zor tutuyordum. Gerçekten artık öğrenmek istiyordum.
"Bu arada kamp çizelgesinin işi bitti mi?" Saçma bir soruydu fakat aklıma bir şey gelmiyordu.
"Ah evet kurtuldum şükür. Ayrıca senin gelecek olmana sevindim." İstemsizce öksürdüm. Neden böyle şeyler söylüyordu ki?
"Aslında gelmeyi düşünmüyordum fakat..." aklıma gelen şeyle anında susmuştum. Gitmemin tek bir sebebi vardı. O da anonun bana verdiği sözdü.
Bana döndü. Kahretsin cümlemin gelmeyişini fark etmişti.
"Fakat?" Ona döndüm. Ne desem şimdi bilmiyordum.
"Sadece gelmek istedim işte. Betül gibi bir arkadaşım var gelmemek diye bir seçeneğim yoktu." Gülümsemeye çalıştım. Daha fazla sormadı.
Aslında salak gibi hissediyordum. Şayet anon Barlas'sa zaten benim neden geleceğimi biliyordu ve belki de şu an içinden bana gülüyordu.
Buna sinirlendim.
Tekrar oluşan sessizlik bana hiç yardımcı olmuyordu. Şayet şu an burada Ate Berk olsaydı kesin birbirimizle atışıyor olurduk.
Ah neden şimdi o aklıma gelir ki?
"Ben artık gitsem iyi olacak. Annem şimdi meraklanır." Dedim ve banktan kalktım.
"Beraber gidelim." Dediğinde o da ayağa kalkmıştı. Bir şey demedim ve başımla onayladım. Birlikte yürümeye başladık.
Acaba eve daha erken varmak için koşsa mıydık?
"Akasya?"
"Efendim" o kadar hızlı cevap vermiştim ki dönüp dese ki bunu bekliyordun evet diyecektim.
"Hiç sevgilin oldu mu?" Sorduğu soru gözlerimi açmama sebep olmuştu. Utanmış mıydım? Fazlaca.
Neden böyle bir şey sormuştu???
"Hayır, neden sordun?" Meraklıydım.
"Sadece merak ettim." Ah be adam ne diye böyle bir şeyi merak ediyorsun?
"Ata Berk'le çok farklısınız." Dediğim şey onun oldukça ilgisini çekmişti. Bir an sa adımlarını durdurup bana döndü.
Gerçi ben niye böyle salak bi soru sorduysam, Ata Berk'in bedeni olmasa da ruhu sanırım beynimdeydi.
"Ne konu da?" Al aptal Akasya açıkla şimdi!
"O hep insanlara bir şekilde laf vurma çabasından fakat sen öyle değilsin."
Tabiri caizse sıçmıştım.
Ata Berk'i gömüp Barlas'ı yüzüne karşı övmüştüm. Yüzüne karşı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı anonykşklı | Texting
Teen FictionOkulun en inek kızını düşünün. Sizce sosyal bir kız olabilir mi? Peki ya telefondan gelen bir mesaj onu bu asosyalliğinden çekip alırsa? ~~ anonykşklı : evet yakışıklı ben ( gönderilmedi ) anonykşklı : selam, ben yakışıklı (gönderilmedi ) anonykşklı...