'42

6.5K 496 104
                                    

Sanırım hayatımda önemini daha yeni kavradığım bir şey vardı. Ne miydi? Tabii ki de canım yatağımdı. Yatağımın ne denli önemli olduğunu şu kamp zamanı çok iyi kavramıştım. Yatak bir aşktı.

Yastığıma sıkıca sarıldım.

Gelir gelmez önce duş almış daha sonra da uyumuştum. Şu an ise yeni uyanmıştım. Hava kararmıştı.

Aklıma en son otobüste beni uyandıran Ata Berk geldi. Uyandığımda yukarıdan bana bakan iki gözle karşılaşmıştım. Başım onun dizlerindeydi.

Sahi ne ara böyle bir şey yapıp başımı onu dizlerine koymuştum ki?

Her ne olursa olsun sonuçta yine rezil olmuştum. Acaba uyurken ağzımı falan açmış mıydım? Ya horladıysam?

Hayatımda horlamayan ben şimdi mi horlayacaktım?

Aklıma gelenle telefonu elime aldım. Ona alttan sorabilirdim.

Akasya: başımı dizlerine koyduğum zaman niye kaldırmadın?

Çevrimiçiydi. Şimdi görürdü. Yataktan kalktım ve üzerimi düzelttim. Komidinin üzerindeki saç tokasını alıp saçlarımı topuz haline getirdim.

Telefonu tekrar elime aldım. Çevrimiçiydi ama hâlâ bana mesaj yazmamıştı!

Neden yazmamıştı?

Ayrıca kime çevrimiçiydi?

Yine bana gelmişlerdi. Hem baneneydi kime çevrimiçi olursa olsundu. Böyle bir şeyi sormak hakkım bile değildi.

'Ayırca onun bir sevdiği var Akasya' diyen iç sesim ortamın iyice etmişti. Düşünmemeye çalıştım.

Ondan da sevdiğinden de baneneydi.

Ve mesaj bildirimi! Hızlıca oraya odaklandım. Yazan Barlas'tı.

Ah doğru anon vardı bir de yani Barlas.

Barlas: nasılsın?

Akasya: iyiyim sen?

Barlas: bende iyiyim

Barlas: yazmak istedim sadece

Akasya: ah anlıyorum

Akasya: sonuçta anonsun

Akasya: bu kadar kasma artık

Onu görmesem de şu an yüzünün kasıldığını hissediyordum. Gerçekten Anon ve Barlas çok zıt karakterlerdi.

Barlas: biraz öyle oldu değil mi

Barlas: tamam o zaman eskisi gibi olalım

Akasya: eskisi gibi?

Barlas: yani anonla konuştuğun zamanlar gibi

Akasya: artık seni biliyorum

Akasya: yani bu biraz zaman isteyecek ama

Akasya: bakacağız

Bilmiyorum ama bende de bir rahatsızlıklar vardı. Anonla bu şekil değildim ama ister istemez onunla konuşunca kendimi ve yazdıklarımı kontrol ediyordum.

Ve ben şunu anlamıştım.

Ben anonu sevmiştim belki de hoşlanmıştım bilmiyorum ama anonun Barlas olduğunu öğrendikten sonra içimde ona karşı bir şey olmadığını fark etmiştim.

Belki de haklıydı. Belki de sadece öğrenmemem gerekti.

Barlas: haklısın

Barlas: artık beni öğrendin

Kod Adı anonykşklı | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin