Sessiz sedasız oturan ben yine durumun içine etmiştim. Az evvel Barlas'a söylediğim şey için o kadar pişmandım ki!
Hem ne konuşacaktım ondan bile haberim yoktu. Bir anlık gaza gelerek söylemiştim tüm bunları.
"Tabii konuşalım." Barlas yerinden doğruldu ve üzerindeki toprakları eliyle sildi.
Hadi şimdi yaptığın şeyle övün Akasya!
Aynı şekilde ben de ayaklandım ve üzerimdeki toprağı elimle silkeledim. Bütün gözler bizdeydi. Bundan ciddi anlamda nefret ediyordum.
Özellikle şu an bakmak istediğim kişi Ata Berk'ti fakat kendime engel olup onu yapmadım ve Barlas'ın arkasından ilerlemeye başladım.
Etraftan biraz uzaklaşınca Barlas'a baktım. Ee şimdi ne diyecektim?
Sen anon musun dememek için kendimi zor tutuyordum. Aslında sorsa mıydım? Bence en iyi zaman bu zamandı. Kesinlikle sormalıydım.
"Barlas sana bir şey söylemek istiyorum." Adımlarını durdurdu ve bana baktı. Diyeceklerimi merakla bekliyordu.
"Acaba senin-"
"Bu saatte o bölgeye doğru gitmeniz pek güvenilir değil." Diyen kişiye dönmüştük ikimizde. Lafımı bölmüştü.
Ata Berk hemen arkamızdaydı. Tabii birden kıçından ayrılmayan Selin vardı. Sinirle ofladım.
Cesaretim falan gitmişti. Bir daha sorabileceğimi düşünmüyordum.
"Oraya gitmezdik biz de." Sinirle gülümsedim. Kendisi yetmezmiş gibi bir de sevgilisiyle geliyordu.
"Ata Berk sizi düşünüyor fakat senin verdiğin tepkiye bak. Ergen." Selin'in bu lafı kaşlarımı çatmama sebep olmuştu.
O kız az evvel bana ergen mi demişti?
"Pardon da sen ne hakla konuşuyorsun?" Artık yeterdi. Bu kız çoktan sabrımı sınamıştı bile.
Hepsinin yüzündeki şaşkınlık benden bu cevabı beklememelerinden kaynaklıydı.
Kız bir adım önce çıkıp benim karşıma geçti.
"Asıl sen ne hakla bana bunu söylüyorsun?" Pekâla hayatımda hiç saç yolmadım ama deneyebilirdim.
"Kızlar sakin olun." Koşuna Ata Berk'ti. Sinirle ona döndüm.
"Sevgilini de alıp kamp alanına dönerseniz sevinirim." Kurduğum cümleye daha sonradan utanacağımı biliyordum falat şu an içimden sadece onu demek geçmişti.
İkimiz de birbirimize bakıyorduk.
"Sevgilim değil, arkadaşım." Dedi son kelimenin üzerine basarak.
Tamam içim biraz olsun rahatlamıştı.
Bana sinirlenen bu kez Ata Berk'ti. Ona ne oluyordu sanki!
"Hadi Selin." Dedi bakışlarını üzerimden çekmeden. Etraf hiç olmadığı kadar gerilmişti. Selin hafif omzuma vurup yanımdan geçti.
Umursamadım. Umursadığım tek şey Ata Berk'in son bakışları olmuştu çünkü. Birazcık kırgınlık birazcık öfke vardı bakışlarında.
Gözlerimi birkaç saniyeliğine kapatıp açtım. Bunu düşünmemeliydim.
"Sen Selin'e aldırma. Ata Berk'i kıskandı muhtemelen." Barlas yanıma doğru geldi.
"Selin Ata Berk'i mi seviyor?" Neden sorduğum hakkında en ufak bi fikrim yoktu. Hâlâ gittikleri yoldaydı bakışlarım.
"Öyle." Gerçi söylemesine gerek yoktu. Bu bariz belliydi.
"Her neyse en iyisi biz de dönelim. Tüm hevesim kaçtı." Gülümsemeye çalıştım.
"Sen bana bir şey soracaktın?" Önüme geçip durdurdu. Bakışlarımı Barlas'ta birleştirdim.
"Emin ol hiç önemli değil." Ona anon olup olmadığını sormak istemiştim fakat bir anlık cesaretle bunu söyleyecektim. O cesaretin zerresi yoktu şu an burada.
Geldiğimiz yoldan ilerlemeye başladık. Acaba Ata Berk'e gereksiz mi çıkışmıştım?
"Üzülme"
"Anlamadım?" Barlas'a döndüm.
"Yani az evvel dediklerin için üzülüyorsan üzülme. Selin hak etti." Açıkcası böyle bir şey diyeceğini beklemiyordum.
Acaba Barlas Selin'le arkadaş değil miydi?
"Selin senin arkadaşın değil mi?" Aklımda takılı kalan soruyu ona da sordum.
"Öyle ama pek yakın değiliz. Ata Berk'le daha fazla yakınlar. Nedenini de biliyorsun." Başımı 'biliyorum' der şekilde salladım.
Çünkü Selin Ata Berk'e aşıktı. Peki ya Ata Berk? Ona karşı bir şeyler hissediyor muydu?
"Umrumda değil"
"Efendim?" Dediğim cümleye tokat atmak istedim. Şu düşüncelerimi içimde tutmayı bir türlü beceremiyordum.
"Arkadaşlıkları umrumda değil demek istedim." Bir şekilde toparlamıştım. Alana geri geldiğimizde herkes bir tarafa dağılmıştı. Erkekler iki çadıra ayrılmıştı ve ne yazık ki biz kızlar bir çadırda kalacaktık.
Selin ve ben aynı çadırın içinde olacaktık!
Tek temennim şu günlerin bir an evvel bitmesiydi.
"Akasya, iyi misin?" Betül'ün yanıma gelip kulağıma eğilerek sorduğu soru beni düşüncelere sevk etmişti.
İyi miydim? Pekte öyle olduğu söylenemezdi.
"Sorun yok, merak etme." Gülümsedim ve onunla birlikte çadıra doğru ilerledim.
İkimiz çadıra girdiğimizde Selin bir saniyeliğine bakıp kafasını tekrar çevirdi. Yatmıştı. Bize sırtı dönüktü.
İçimden 'ya sabır' diyerek ondan uzak olabilecek en dip köşeye geçtim. Gerçi bu çadırda ne kadar uzak olabilirdim ki ondan.
Betül önce bana daha sonra Selin'e baktı ve 'ne var' der gibisinden el kol hareketi yaptı. Onun öncesinde olanlardan haberi yoktu.
'Bir şey yok' der gibisinden cevap verdim ve yorganımı üzerime çekip uzandım. Zerre uykum yoktu. Zaten ben böyle yerlerde uyuyamadım ki! Kim bilir böcek nereden gelecekti.
Yaklaşık yarım saat bir sağa bir sola dönüp durdum. Bu şekilde yapınca da Betül'ü rahatsız ediyordum. Başımı yavaşça kaldırıp Betül'e baktım. Çoktan uykuya geçmişti. Başımı biraz daha ileri uzatıp Selin'e baktım. O da tıpkı Betül gibiydi. Çoktan kendini uykunun kollarına bırakmıştı.
Yok bu böyle olmayacaktı. Yerimden ses etmemeye özen göstererek ayaklandım ve çadırın fermuarını yavaş bir şekilde açıp kendimi dışarı attım. Dışarıdaki hava oldukça güzeldi. Fermuarı tekrar kapatıp ateşin daha henüz küllerinin olduğu yöne doğru ilerledim.
Etraf ışıl ışıldı ve bunu sağlayan tek şey gökyüzüydü. Başımı yukarı kaldırdım. Pekâla bu manzarayı ciddi ciddi hiçbir şeye değişmezdim.
Doğa gerçekten muhteşemdi. Doğa bir mucizeydi. Gözlerimi kapatıp gülümsedim. Bu havayı olabildiğince içime çekmek adına derin derin nefesler alıp verdim.
"Etrafın oksijenini bitirmekte kararlısın anlaşılan." Anında açılan gözlerimle arkaya dönmem bir olmuştu.
"Ne yoksa sende mi böceklerden korkuyorsun?" Anlamadığı aldığı yüz şeklinden belliydi. Yanıma geldi.
"Uyumamışsın ya onu diyorum." Gülümsedi ve benim baktığım yere gökyüzüne baktı.
"Hayır ondan dolayı değil fakat evet uyuyamadım." Gözlerini bu kez bana çevirdi.
"Nedenlerimiz ayrı olsa da sonuçlarımız aynı yöne çıkıyor."
Bu saatlerde gelmek çok güzel oluyorrr djmdnxkd
Lütfen oy ve yorumlarınızı esirgemeyin güzel okurlarım.
Ayrıca bugün benim doğum günümmmm!! Sizlerle de paylaşmak istedim djdmnxjdmxkd
Hayırlı geceleriniz olsunnnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı anonykşklı | Texting
Fiksi RemajaOkulun en inek kızını düşünün. Sizce sosyal bir kız olabilir mi? Peki ya telefondan gelen bir mesaj onu bu asosyalliğinden çekip alırsa? ~~ anonykşklı : evet yakışıklı ben ( gönderilmedi ) anonykşklı : selam, ben yakışıklı (gönderilmedi ) anonykşklı...