Bundan 4 yıl önce kurduğumuz whatsapp grubunda tanıştığım canım arkadaşlarımla sonunda kavuşuyordum. Ayrı şehirlerde olsak bile hep yanyanaydık, omuz omuza. Bir yer vardı ve biz oradaydık,beraber.
Hepsi çoktan İstanbul'da üniversiteler kazanıp görüşmeye başlamışlardı. Bense bugün İstanbul'a ilk adımımı atıyordum. Havaalanında çıkışa ilerlediğimde hepsi buradaydı, tamda karşımda.
Sımsıkı kucaklaştıktan sonra 8 kişi bir taksiye sıkışarak kendimiz için tuttuğumuz iki katlı eve gittik.
Ben gelmeden önce kızlar çoktan evi döşemişlerdi. Yerleşmek için beni bekliyorlardı. Bu evdeki ilk gecemizdi. Beyza hariç herkes buradaydı çünkü Beyza dediğini yapmıştı. Hepimizden önce evleniyordu.
Yarınki düğün hakkında konuşmaya dalmışken sabah ezanı bizi kendimize getirdi ve grupta en ağır başlımız Zülal her zamanki gibi bizi uyararak yataklara postaladı.
Şu an inanılmaz derecede mutluydum. Bir zamanlar farklı şehirlerden iletişim kurmaya çalıştığım dostlarımla beraber ev tutmuştum.
Kızlara gelirsek;
Zülal, grupta en büyük ve en ağırbaşlımızdı. Üniversiteyi bitirmiş diş hekimliği yapıyordu. Ve üniversiteden tanıştığı nişanlısı Ömer ile evlilik planları yapmaya başlamışlardı bile. Ömer doktordu ve Zülal ile neredeyse 3 yıldır beraberlerdi.
Merve, Zülal ile yaşıttı ve o da çalışmaya çoktan başlamıştı. Merve grubun en tatlı güleniydi tartışmasız. Soğuk bir ortamda bile gülerek hepimizin ciddiyetini bozardı. Merve'nin Mert ile 1 yıllık ilişkisi vardı. Mert, Galatasaray'da forvet oyuncusuydu.
Ceren, mimarlık bölümünde son sınıf öğrencisiydi. Grubun kıvırcığı ve Emre Aydın delisiydi tartışmasız. Tribünden tanıştığı Cenk ile öyle imrenilecek ilişkileri vardıki nikahlarını stadta kıymalarından korkuyorduk :D Cenk ise Ceren ile aynı bölümde okuyordu.
Grubumuzun küçük Merve'si hukuk son sınıf öğrencisiydi. Okul bittikten sonra Emir ile nişanlanacaktı. Emir ise kafe isletiyordu ve beden ogretmeniydi. Merve grubun en açık sözlüsü ve en hoşgörülü insanıydı.
Elif, pdr son sınıf öğrencisiydi ve grubun tartısmasız en acayip rüyalar gören kızıydı :D 5 aydır Olcay ile beraberdi ama hala tanışma fırsatı bulamamıştım. Duyduğuma göre Olcay'ın babasının tekstil şirketi vardı ve Olcay'da orada çalışıyordu.
Beyza ise bu sene mezun olmuştu. Psikoloji bölümünü birincilikle bitirmişti ve 3 yıldır beraber olduğu Selim ile yarın evleneceklerdi. Beyza tartışmasız grubun en cok şaka yapan ve en acayip kızıydı benim için :D Selim ise Ömer ile aynı hastanede doktordu. Fakat Ömer kardiyolog, Selim ise beyin cerrahıydı.
Müleyke, benim liseden beri arkadaşımdı ve bu sene beraber buraya gelmiştik. Tıp okuyacaktı ve Özgür ile beraberdi. Özgür ise basketbolcuydu.
Bu yedi güzel dost ile ilk tanıştığımda ne kadar utansam bile şimdi en yakın dostlarım olmuşlardı. Yatakta kıvrandım durdum. Beyza evleniyordu ama herkes heyecandan ölecek gibiydi. Dostluk galiba o ne hissediyorsa aynı duyguları paylaşmaktı.
1.Bölüm
Beyza önümde kuaförle kavga ediyor ve 4.kez saçını baştan yaptırıyordu. Zülal ile Ceren bak bu saç güzel diye onu ikna etmeye çalışmaktan helak olmuşlardı. Merveler ise fotoğrafçı ve müziği ayarlamak için çıkmışlardı.
Müleyke makyajını tazeliyor, Elif ise Beyza'nın her karesini fotoğraflıyordu.
Bense Allahım bir ümit diyerek Beyza'nın ayakkabısını imzalıyordum. Herkes uzun ilişkideyken ben yine grubun sapı olarak kalmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kilometrelere Rağmen
ChickLitBir dostluk hikayesi. Çalkantılı dostluklar, aşklar ve kırıklar. (Gerçek hayattan kurgulanmıştır.)