- Tak już przedstawiam. - Uśmiechnął się i popatrzył w moją stronę.- To jest Felix. - Kiwnął głową w moją stronę i popatrzył na swój talerz po czym znów zaczął zajadac się nalesnikiem.
- Ekhem. - "Wykaszlał" blondyn a Jeongin popatrzył w jego stronę tępo.
- No co? - Zapytał z ironią na twarzy.
- A nas to już nie przedstawisz? - Tym razem odezwał się brązowo włosy chłopak patrząc na Jeongina.
- Aaa, trzeba było od razu mówić. - Powiedział a blondyn strzelił facepalma na co Changbin się zaśmiał.
- Ten w blond to Minho a drugi to Jisung. - Wtrącił się Chang a Jisung wyjęczał z wyrzutem "Dziękuje".
- Ej!!! Ja miałem to zrobić! - Naburmuszył się Jeongin i pacnął chłopaka w ramie.
- Wyręczyłem cie. - Mrugnął do niego i się zaśmiał.
- Miło mi was poznać. - Powiedziałem cicho posyłając nowo poznanym szczery uśmiech.
*3 GODZINY PÓŹNIEJ*
Wróciłem właśnie z Changbinem do pokoju. Przeszliśmy się piątką na plaże. Dużo się dowiedziałem o nich. Wydają się być bardzo mili.
Siedziałem na łóżku i przeglądałen telefon, na szczęście rozpakowałem się wczesniej i nie musiałem męczyć się z tym teraz.
- Jisung urządza jutro imprezę bo po jutrze już szkoła. I trzeba się na cieszyć ostatnim dniem wakacji. Zaprasza również ciebie. - Przerwał ciszę Changbin a ja popatrzyłem w jego stronę. Nie byłem pewny czy chce iść bo na takich imprezach jest ZAPEWNIE alkohol a ja mam słabą głowę do tego.
- Nie wiem czy chce iść.. - Powiedziałem cicho ale słyszalnie.
- Dlaczego???? - Zapytał smutno chłopak.
- Nie mam ochoty.. - Skłamałem i zacząłem wymachiwac nogami.
- Jak ty nie idziesz to ja też nie. - Powiedział a ja od razu zaprzeczyłem.
- No coś ty! Nie marnuj imprezy przeze mnie! - Krzyknąłem z oburzeniem. A chłopak cicho się zaśmiał.
- No to idź ze mną. - Popatrzył na mnie z lekkim uśmiechem.
- No dobraaa.~ - Jęknąłem przeciągle. A Changbin zaczął się cieszyć.
Będzie ciekawie..
••••••••••••••••••••••••
Hejka.^^Na poczatku przepraszam że taki krótki ale chce w następnym pisać juz o imprezie. (͡° ͜ʖ ͡°)
Również przepraszam za jakiekolwiek błędy.
Mam nadzieje że wam się podoba.
Miłego czytania!
Pozdrawiam.~💟