*JEONGIN POV.*Zapukałem cicho do drzwi oczekując aż jeden z właścicieli mi otworzą.
Jednakże nie musiałem długo czekać bo juz drzwi zostały mi otworzone przez Felixa, uśmiechnął sie szeroko i mnie przytulił.
- Cześć I.N!! Boże ile my sie nie widzieliśmy? - Gestem ręki pokazał mi bym wszedł i zamknął drzwi.
To prawda, ostatnio mi i Felkowi kontakt sie urwał.
- Co cie sprowadza do mnie? - Uśmiechnięty patrzył na mnie.
- Wiesz.. Ostatnio spedzamy mało czasu razem i chciałbym to trochę zmienić.
- Niestety tak.. Tyle tych problemów że nie mam czasu dla przyjaciela. - Zrobiło mu sie trochę głupio.
- Problemy?
- Ahh, szkoda gadać. Rose, Tae i Jungkook..
Skrzywiłem sie po czym uśmiechnąłem sie pokrzepiająco.
- Ahh, będzie dobrze, zawsze wszystko sie ułoży, nie ma co sie martwić.
- Może i tak... - Patrzył tępo w jeden punkt a po chwili sie otrząsnął wstając z łóżka.
- Herbaty? - Zapytał jednak ja zaprzeczyłem.
- Nie, nie, ja dziękuje, musze już lecieć.
- Juuuż? - Zasmucił sie.
- Niestety tak, chciałem zobaczyć co tam u ciebie, a poza tym jutro sprawdzian z Matematyki, musze sie uczyć. Zobaczymy sie na lekcjach. - Przytuliłem go i wyszedłem, kierując sie do swojego pokoju.
*TAEHYUNG POV. *
Stoję przed akademikiem i myślę czy na pewno chce tam wracać, trochę głupio zachowałem sie przed Jungkookiem, ale emocje wzięły górę no..
Jezu może jednak wejde ponieważ szlajam sie po mieście od samego rana, 2 godziny.
Wszedłem do pokoju i usiadłem na łóżko biorąc plecak do ręki, pakuje rzeczy i nagle wchodzi Królik".
- Tae.. Możemy pogadać..? - Pyta a ja unosze wzrok z nad książek i patrzę na niego.
- O czym? - Mówię bez emocji jednak widzę że jest zestresowany.
••••••••••••••••••
Hejka. ^^Króciutki ale jest. Mam nadzieje że sie podoba.
Miłej nocy/dnia i czytania. ♥
Pozdrawiam. ~♥♥