Obudziłem się leżąc główką oparty o tors Changbina. Chłopak jeszcze się nie obudził, a ja nie chciałem wstawać gdyż było mi tak wygodnie.Jednak nie mogłem leżec tak wieczność, więc powoli wygramoliłem się z łóżka i ruszyłem w stronę szafy. Wyjąłem z niej granatowe dżinsy z dziurami na kolanach i białą bluzkę na krótki rękaw.
Poszedłem wziąć prysznic, po którym się ubrałem, umyłem zęby i pomalowałem.
Opuściłem pomieszczenie i udałem się spowrotem do pokoju. Usiadłem na swoim łóżku i wziąłem telefon do ręki. Bo słyszałem co chwile melodijke oznaczającą przyjście powiadomienia.
Włączając go zobaczyłem powiadomienia o wiadomościach od V, czego on tym razem chce.
Taeś😎:
Felix.
Felix.
Felix.
Felix.
Feliś.
Feliś.
Feliś.
Felek.
Felek.
Felek.
Przyjacieluuuu.Ja:
Kurde, Tae co chcesz?Taeś😎:
Nic.Ja:
To po co piszesz?Taeś😎:
Bo mi się nudzi.Ja:
*Face palm*. Ty idioto ty, ja myślałem że ktoś się do mnie dobija z jakąś ważną sprawą.Taeś😎:
Ale to jest ważna sprawa. ;--;Ja:
Mhhhm.Taeś😎:
Pffff. Wiem że to było ironiczne. Focham się za to.
Pa.Ja:
Papa, głupku.😜Zaśmiałem się i odłożyłem telefon, Tae to naprawdę zachowuje się jak taka panienka.
Po chwili przyszło powiadomienie o wiadomości. Oczywiście napisał V. Wziąłem więc spowrotem urządzenie do dłoni.
Taeś😎:
Okeeey, odfocham się jeśli wymyślisz coś by mi się już nie nudziło.Ja:
Chodź do mnie, obejrzymy coś.Taeś😎:
Okey! Nie focham się już, zaraz będę.Ja:
Okey. 😂Poprawiłem łóżko i położyłem na nie laptopa, wziąłem jeszcze chrupki, żelki oraz sok z zakupów, które wczoraj zrobiliśmy.
Usłyszałem ciche pukanie, podszedłem do drzwi i otworzyłem je. W progu stał Tae z uśmiechem.
- Hey Feli.. - Zaczął głośno jednak ja mu przerwałem kładąc palec na jego ustach.
- Ciiiiii. Changbin śpi. - Powiedziałem i wpuściłem go do środka.
Usiadł na łóżku i patrzył na mnie czekając aż ja zrobię to samo. Przyjrzałem się mu i muszę przyznać że wyglądał uroczo.
Miał na sobie czarne rurki z dziurami na kolanach oraz za dużą niebieską bluzę (zdj w medii).
Usiadłem obok niego i włączyłem jakąś bajkę o nazwie Trolle bo mnie poprosił.
Już oglądając początek wiedziałem że to będzie trudne, jednak z perspektywy Tae było to genialne widząc po iskierkach w jego oczach.
••••••••••••••
Hejka.^^Mam nadzieje że wam się podoba.
Przepraszam za błędy i powtrórzenia.
Życzę miłego czytania.
Pozdrawiam.~💙💙