Продължавай в същия дух и ще пострадаш!

71 4 0
                                    

Гл. Точка на Лина
С Джимин излезнахме на повърхността. Загледах го. Още не можех да повярвам как той се обърна толкова бързо. Мисля, че бях достатъчно бърза за да го изнезнадам, но не успях. Всъщност той изненада мен.

- Нали не си мислеше, че ще можеш да ме изненадаш, а още по-малко да ме бутнеш?-попита с насмешка.

Тъкмо да му отговоря, когато видях как Рекса бутна Джункук в басейна. Засмях се и погледнах приятелката си. Тя се усмихваше доволно, а след това се обърнах към Крис и видях, че той не бе особено щастлив. Джункук изплува и я погледна предопредително. Охо, тук щеше да става страшно.

Обърнах се към вече излизащия Джимин. Загубеняк. Ще види той. Излезнах от водата и се запътих към кухнята. Взех си банан, ягода и малко мляко. След това ги смесих, като получих шейк. Сложих го в чаша. Изведнъж усетих присъствие зад себе си. Веднага се обърнах и видях гледащия ме Джимин.

- Глупачке, искам да направиш и на мен!-усмихна се зловещо.
- Направи си сам!- засмях се.
- Хайде де! Какво ще ти стане?-приближи се.
- Джимин, няма да стане.- запътих се към вратата, но той препречи пътя ми, като "без да иска" се блъсна в мен.

Шейка се разля по тялото ми. Полудях. На всичкото отгоре и нагъл. Усетих как очите ми променят цвета си и се обърнах на другата страна.

- Ти си един голям идиот!- обидих го и стиснах ръцете си в юмруци в опит да се не се обърна и да не му откъсна главата.
- Да ти напомня ли, че ти казах да не се закачаш с мен. Много по-опасен съм отколкото си мислиш малката.- разсмя се, доближавайки ме.
- Разкарай се!-викнах, защото ако ме ядосаше още малко щях да направя някоя глупост.

Тогава усетих дъха му на врата ми. Очите ми вече се промениха напълно в светло-жълто. Той не трябваше да ме вижда. Какво да правя?

- Продължавай в същия дух и ще пострадаш!- прошепна в ухото ми.

А после изчезна. Как така изчезна толкова бързо? Поех си въздух като се опитах да стана нормална. Така й стана. Очите ми си върнаха нормалния цвят. След това се почистих. Ах, тази малка гад. Писък ме извади от мислите ми. Тръгнах към двора и видях, че Рекса се намира във водата. Веднага разбрах какво е станало. Джункук я бе хвърлил, а Крис стоеше и ги наблюдаваше.

- Колко е часът?-обади се Намджун.
- 17:00. -отговори му Джин.
- Така ли? Момчета? Трябва да тръгваме.- каза Намджун на останалите.

Огледах се за Джимин, но не го открих. Сигурно си бе тръгнал. Е, какво ми пукаше? Всички излезнаха от басейна и тръгнаха към вратата. Само Намджун остана и ми каза:

- Радвам се, че станахме добри приятели.
- Аз също.- усмихнах му се.

Момчетата напуснаха къщата и сега стояхме Рекса, Крис и аз на дивана. Още бяхме по бански, но на мен това не ми пречеше. Забелязах, че брат ми дори не поглежда Рекса. Щях да да говоря после с него.

- Днес си прекарахме чудесно!- развалих тишината.
- Беше страхотно!- изкиска се приятелката ми.

Погледнах часовника на стената. Беше станало 18:30. Колко бързо мина времето.

- Хора, аз ще се кача да се оправя. -съобщих им.

Те просто кимнаха. Закрачих към стаята ми. Това беше идеалния момент тези двамата да се разберат.

Гл. Точка на Рекса
Когато Лина отиде да се оправя останахме само двамата. Минаха 10 минути в пълна тишина. Реших да я наруша.

- Искаш ли да гледаме филм?-попитах го.
- Може.- промърмори той.
- Но първо ще отида до кухнята за малко храна!- станах от мястото си.

Вече бях в кухнята и се чудех, какво да взема за хапване. Взех чипс, шоколад и кола. Навеждайки се да взема колата от земята, усетих две ръце около талията ми. Обърнах се и видях Крис. Погледна ме в очите и се усмихна. След това махна едната си ръка от талията ми и я сложи на бузата ми. Пулса ми се учести. Имах чувството, че не мога да дишам. Тогава той ме целуна. От начало бе нежно, но след това стана страстно. През тялото ми се разля приятна топлина. Отделих ме се един от друг. Крис без да отваря очи опря чело до моето.

- От кога чакам този момент.- каза ми спокойно, но преди да кажа каквото и да било той ме целуна отново.

Frozen life(BTS❤️)Where stories live. Discover now