Гл. Точка на Рекса
Все още бях в прегръдките на Джункук. Стояхме така от много време. Всички спомени навлизаха в главата ми отново и отново. Не можеше това да се случва. Как така Крис умря? Как с Лина се скарахме? Как те двамата са върколаци, а другите вампири? Това не може са бъде. Знам колко й бе трудно на Лина, но трябваше да приеме реалността. Тази гадна реалност. Плаках още дълго, защото не можех да се успокоя. Но никога не съм вярвала, че човека който не навиждам ще стой до мен в най-трудният ми момент. За това реших да се отдам на момента.Отдръпнах се от Кук, поглеждайки го. Усещах как очите ми бяха потдути и леко ми се размазваше зрението. Бях толкова уморена от всичко. Исках само да си почина.
- Сега по-добре ли си?- попита ме
- Може да се каже.- усмихнах му се
- Ела да се качим горе! Трябва да си починеш. Много ти дойде.
- Да, и аз така мисля.Хванах го и тръгнахме за някой от стаите. Залитнах, но той ме дръпна към него, така че и да припадна, нямаше да падна на земята. Вече бяхме в стаята и той ми каза:
- Виж, ако искаш мога да те накарам да забравиш!
- Не... не искам! Искам да помня всичко, защото рано или късно ще го разбера отново и това ще боли много повече!
- Добре няма.- отговори спокойноОтново сълзите ми напираха да се плъснат по лицето ми, но аз не им позволих. Изведнъж се почувствах прекалено изморена. Зави ми се свят и имах чувството, че ще припадна. Джункук ме хвана прекалено бързо, за да реагирам. Дръпнах се от него и тръгнах към банята за да наплисках лицето си, но в този момент краката ми се поткосиха и тъмнината ме обвзе.
Гл. Точка на Джункук
Безжизненото й тяло щеше да падне на земята, но аз не го позволих. Гушнах я и я оставих на леглото. Завих я с одеалото и я загледах. Голяма сладурана беше докато спеше. Приближих се до нея и я целунах по бузата, прошепвайки й:- Всичко ще се оправи!
И така излезнах от стаята, оставайки я да си почива. Слязох при Джин да говоря с него, за това където се случи преди няколко часа.
- Джин! Къде си?
- Тук съм!- обади се от долния етажОтидох при него, сядайки на един от столовете.
- Трябва да говоря с теб за нещо.
- Слушам те!
YOU ARE READING
Frozen life(BTS❤️)
Fanfiction❤️BTS❤️ JIMIN❤️ JUNGKOOK❤️ Болка. Самота. Разочерование. Смърт. Лина Майкълсън е нормално момиче, което учи в гимназия заедно с брат й Крис Майкълсън. Живота им за сега върви добре, докато една грешна стъпка не разруши всичко. И болката, самотата...