ВИНАГИ!

58 3 0
                                    

Гл. Точка на Джимин
Извиках името й. Аз... аз... усещах, че тя си отива. И не знаех какво да правя. Аз бях виновен. По дяволите... по дяволите. Погледите ни се срещнаха и тя ми се усмихна леко. Знаех какво означава това. Тя наистина си тръгва. Чувах пулса й, който почти беше изчезнал. Раката й бе на рамото ми, но изведнъж там усетих студенина, защото я нямаше. И в същия момент осъзнах какво стана. Лина Майкълсън ме остави, отивайки при Крис.

Гл. Точка на Джункук
Стоях и гледах тялото на Крис. Мъртвото му тяло. Рекса бе застанала до него без да помръдва, без да обели и дума. Какво направих? Какво? Как можах? Братчето на Лина... вече е мъртво, защото аз го убих. Както знам, за нечовешките същества болката се приема много по-трудно, защото емоциите ти са засилени. Не искам да знам как ще го преживее тя. На всичкото отгоре аз бях виновен. Аз...

Подсмърчане ме извади от мислите ми. Веднага се обърнах и видях Рекса да плаче, лежейки на гърдите му. Беше й много трудно. Погледнах Намджун и му направих знак да махне тялото на Крис. Той отиде до Рекса и я повдигна леко, като взе мъртвото тяло. Тя обаче не се съпротивляваше, а само стоеше и гледаше в една точка.

- Рекса?- казах й името внимателно.

Нямаше никакъв отговор. Дори не ме погледна, дори не се опита. Все едно нищо не бях казал. Реших да пробвам пак.

- Рекса?

Тя стана по-бързо от колкото очаквах. Погледна ме със сините си очи и имах чувството, че ме пронизаха. Тръгна към мен с бърза и бясна крачка. Застана на няколко сантиметра от лицето ми, а след това се доближи още малко. Вдигна ръка, замахвайки към бузата ми, след това ударът се чу из цялата стая. Болката беше някък странна. Буквално ме изгаряше.

Този път аз я погледнах. Това мое действие явно я ядоса още повече, защото ми зашлеви още един шамар, по-силен от предишния. И другата ми буза гореше. Не че ме интересуваше. Нека ме удря. Нека си изкара гнева на мен, защото само аз си бях виновен. Рекса ме бутна назад и ми каза думи които ще помня вечно:

- Мразя те! Ти си един убиец и винаги ще си останеш такъв за мен! ВИНАГИ!- казвайки ги заплака отново

Втренчих се в нея, когато някой се изкрещя.

Frozen life(BTS❤️)Where stories live. Discover now