Гл. Точка на Джимин
Просто бях седнал на леглото загледан в нея. Разгледах всяка нейна черта по лицето и разбрах колко всъщност е красива. Нямах думи да я опиша, а когато се превърна във вълк и тази бяла козина замести кожата й... Взех ръката й, слагайки я в мойта. Исках да се върне повече от всичко. Дори да дам моя живот за нейния.- Стани от леглото и ела до мен.- Джин ме извади от мислите ми
Станах и отидох при него. Седнах на един стол и той взе една игла. Вкара я в кожата ми и започна да взима кръв. Същото направи и с Лина, само че на нея приливаше. По едно време започна да ми се гади. Сигурно беше от недостика на кръв. Главата ми се замая и имах чувството ще припадна. Тогава Джик махна иглата от тялото ми и каза да легна. Изпълних всичко, лягайки до Лина. Вече част от моята кръв беше в нея. Ами ако не станеше? Ако не се оправеше?
Джин взе книгата му с заклинания и започна да произнася едно от тях. Да, точно така той беше вещер. Един от най-силните.
Гл. Точка на Лина
Лутах се из тъмнината. Исках малко светлина, за да разбера къде съм, но така и не намерих. Може би вече от 2 часа не знаех на къде вървя и какво правя. Само чувах някакви гласове който ми бяха ужасно познати. В съзнанието ми изплуваха имената на хората с познатите гласове. Това бяха Рекса, Джимин и Джункук убиеца. Усетих две ръце на ръмената ми които ме тресяха и крещяха. Това бе Намджун. Но тези гласове отново изчезнаха и аз останах сама в тъмнината. Сама...Може би се мина още 1 час в който всяка една минута ми ставаше по-студено и по-студено. Имах чувството, че щях да измръзна. Усетих как някой хвана ръката ми. Също усетих и топлината, но само за минути. След това малко по малко ръката ми се изтудяваше. Но изведнъж в ушите ми закънтя заклинание. Толкова силно и ясно го чувах, че имах чувството, че ушите ми ще гръмнат. 1 минута по-късно вече не чувах нищо. Само видях как две ръце се протягат за мен и ме дърпат от тази тъмнина.
Двете ми очи се отвориха и веднага разбрах какво се случи. Аз, Лина Майкълсън се върнах.
BINABASA MO ANG
Frozen life(BTS❤️)
Fanfiction❤️BTS❤️ JIMIN❤️ JUNGKOOK❤️ Болка. Самота. Разочерование. Смърт. Лина Майкълсън е нормално момиче, което учи в гимназия заедно с брат й Крис Майкълсън. Живота им за сега върви добре, докато една грешна стъпка не разруши всичко. И болката, самотата...